Dyson V6 Trigger +

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Trigger + op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

CV 04-12-2017

Snel kapot

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Bij aankoop deed het toestel wat het beloofde: zeer handige hulpstukken en krachtige zuigkracht.
Korteling na verstrijken van garantie begaf het toestel het.
Zeer veel geld voor een product dat snel kapot is.

Pluspunten

• Krachtige zuigkracht
  • Handige hulpstukken

Minpunten

• snel kapot
  • duur

Dyson Benelux 07-12-2017

Beste,

Dank voor uw review. Wat vervelend dat uw machine defect is. Hoewel na twee jaar de garantie van uw machine verloopt, kunt u altijd bij ons terecht voor ondersteuning. En hebben we na de garantieperiode een coulance van 2 maanden. Ik wil u daarom uitnodigen contact met ons op te nemen via telefoon (0800-0206203), e-mail (help@dyson.nl) of via de chatfunctie op onze website. Dan proberen we u een oplossing te bieden.

van malder jean pierre 31-08-2017

dyson V6FLUFFY

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Handig,licht en perfecte zuigkracht.
Aan iedereen aan te bevelen haal er zeker een in huis.
Veel andere toestellen gekocht maar ik zou mijn dyson niet meer willen missen.

Jacqueline Deege 24-08-2017

Handisin gebruik

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Het fijnste van dit apparaat is dat het zeer handzaam is en bijzonder goed zuigt ook als er al stof in zit. Ben zeer tevreden !!

Dyson V6 Trigger+ 04-08-2017

Goede zuigkracht. Ideaal voor het opzuigen van katteharen.

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Heb het apparaat gisteren gekocht. Voldoet aan mijn verwachting. Goede zuigkracht. Ben wel benieuwd hoe lang de accu het gaat uithouden (meer of minder dan 4 jaar).

T. Roorda 02-08-2017

Dyson V6

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Deze machine hebben wij ter vervanging gekocht van onze oude " kruimeldief", maar dit is een kleine stofzuiger die zijn weerga niet kent. Wij zijn enorm enthousiast.Hij zuigt stof en kattenharen van de bank en stoelen die zelf onze gewone stofzuigers niet zo goed doen en met groot gemak.
De reden waarom wij geen 10 geven is dat de accu vrij snel leeg is.
Beslist een aanrader.

Tom 12-07-2017

Zeer handig en compact

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Nog maar een week geleden aangeschaft maar reeds zeer tevreden. Wordt vooral gebruikt als tussendoor voor bad en slaapkamer en als kruimeldief. Werkt zeer goed op parket

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibiliteit

Minpunten

• Kostprijs

Mark Prinsen 20-05-2017

Goede zuigkrachy

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Uitstekende zuigkracht, goede hulpstukken.
Maakt veel lawaai.
Accuduur is dramatisch en oplaadtijd is extreem lang.
Geen "bijna leeg" waarschuwing. Je bent aan het gebruiken en zo is hij leeg. Ruim 3 uur later kun je pas weer verder.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken

Minpunten

• accuduur
  • Laadtijd
  • Prijs

C 03-05-2017

Kruimelzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Helaas binnen 3 jaar apparaat twv € 175 destijds defect. Ik zou geen nieuwe meer kopen van Dyson. Het bedrag tov de levensduur is veel en veel te kort. Dan kun je beter goedkoop kopen en na 3 jaar weten dat je aan een nieuwe moet
Officiele reactie van Dyson 04-05-2017

Beste C

Dank u wel voor uw review. Wat vervelend dat uw machine defect is. Hoewel na twee jaar de garantie van uw machine verloopt, kunt u altijd bij ons terecht voor ondersteuning. Ik wil u daarom uitnodigen contact met ons op te nemen via telefoon (0800-0206203), e-mail (help@dyson.nl) of via de chatfunctie op onze website. Dan proberen we u een oplossing te bieden.

Geert 16-11-2016

Prima zuigkracht en accuduur.

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Handig in gebruik, altijd direct klaar voor gebruik.
Ook het legen van het stofreservoir gaat gemakkelijk. De accu gaat lang genoeg mee en de zuigkracht is erg goed.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gebruiksgemak
Officiele reactie van Dyson 04-05-2017

Beste Geert,

JAAP 16-11-2016

GOEDE ZUIGKRACHT

Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Grandioos apparaat, erg handig. Niet echt goedkoop, betaalde er 239 euro voor bij Mediamartkt maar heb er vertrouwen in dat ik er veel gemaak aan zal hebben.
Ik heb nog een kruimeldief van Dyson, het vorige model en die bevalt ook prima.

johan jonker 20-12-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Praktisch in omgang. Vooral voor de trap erg handig. Zuigkracht in meerdere opties, grote opzetstuk weegt wat zwaar, dit is ook gewenning.
Al met al, een top apparaat zoals we gewent zijn van Dyson

phv 15-12-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Zeer krachtig toestel, maar wat ons betreft te beperkt in zijn mogelijkheden en gebrijkstijd. We overwegen wel de steelstofzuiger aan te schaffen die ruimer is in gebruik.

tinnel 12-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Compact, handig en mooi design. Perfect voor als je kinderen in huis hebt en je niet altijd de stofzuiger wil nemen. Ook zeer handig om de trap te doen zodat je niet telkens de stekker van de stofzuiger moet uittrekken en terug moet insteken. Kleine minpunten zijn het doorzichtige vuilreservoir en het kleine zuigmondje. Voor de rest zeer tevreden over mijn aankoop.

Jlec 07-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Handig design en optimale zuigkracht! Gebruiksbriendelijk ook. Ik kan me geen andere kruimeldief voorstellen. Aanrader!

Evelien 07-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

De zuigkracht van het apparaat is goed en de kruimeldief kan relatief lang zonder stroom. Door de verschillende opzetstukken kan je het apparaat op meerdere manieren gebruiken. Zelf wilde ik de kruimeldief vooral gebruiken om mijn auto schoon te houden. Ik denk dat het apparaat geschikter is om snelle kruimels en stof in huis op te ruimen. De vormgeving van het apparaat is enorm mooi en het stof is makkelijk te verwijderen.

Leon 06-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Weer een goed product van het merk Dyson! We hebben het eerste model van dit type kruimelzuiger ook nog steeds in gebruik en we waren hier ookal zeer tevreden over. De accu is wel minder geworden, maar dat mag ook wel na zoveel jaar. De hulpstukken van de oude passen ook weer op de nieuwe Trigger +, dat is wel eens anders bij andere merken...

We vinden de nieuwe Trigger+ een hele goede update van de oude, doordat hij stiller, krachtiger en lichter is.
Het gaat zo makkelijk dat je bijna de hele woonkamer gaat doen, maar hebben we een andere Dyson voor...

Op de Trigger+ zit een handig knopje waardoor je hem op twee standen kan zetten, hard en minder hard. Hierdoor neemt de gebruik tijd toe.
Een van de hulpstukken die vernieuwd is, is de borstel met harde haren. Deze is voorzien van een geïntegreerd motortje, fantastisch! Deze wordt gevoed door de centrale accu en je bank wordt echt goed schoon, hij wrijft het goed los en zuigt het weg.

Nadeel : tja de prijs is hoog, maar je krijgt wel echt een goed doordacht product waarmee je vast heel wat jaren vooruit kunt. Prijs-kwaliteits verhouding is denk ik dan ook gerechtvaardigd. Onze andere apparaten van Dyson gaan ook nog steeds mee en functioneren allemaal nog steeds goed en naar behoren.

Kortom een aanrader de Trigger +!

Corry 03-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Super de Dyson V.6 Trigger gemakkelijk in gebruik.
Ook voor de trap ideaal en niet te vergeten druk op de knop en het vuil is eruit.
De zuigkracht is super..

judith 01-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Wij hebben de Dyson V6 Trigger nu een maand in ons bezit en we zijn echt verbaast over de enorme zuigkracht. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en ideaal als je huisdieren en kleine kinderen hebt. Je kan nu makkelijk de stofzuiger even laten staan. Wij zijn er erg blij mee.

Thijs 27-10-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Wat een zuigkracht voor zo'n klein apparaat! Zeer verbaast over de levensduur van de accu. Het mooie is dat de hulpstukken van onze grote Dyson stofzuiger ook passen op de Trigger+. Kortom zeer tevereden!
Leon 06-11-2015

waar heeft u het product aangeschaft?

Jerome 25-10-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Trigger +

Dyson v6 Trigger+ is outstanding as a home vaccuum Appliance; its comprehensive accessories and its easy of use, while delivering huge power make it A MUST for every house!