Black & Decker PV1820L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker PV1820L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

hbnk 28-06-2023

goede kruimeldief met slechte accu

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Op zich goede kruimeldief. Goede zuigkracht, makkelijk schoon te maken etc.
Echter, na 4 jaar normaal gebruik is de accu geheel ingestort, en de kruimeldief zuigt nog maar 30 seconde ofzo.
Ik beveel deze niet aan, en ga op zoek naar een ander merk.

Pluspunten

• krachtige zuiger
  • compact

Minpunten

• accu verouderd snel

Ron 31-08-2022

Voldoet prima, wat mij betreft een aanrader!

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Heb het apparaat nu vijf jaar in gebruik. Ik herken de negatieve reviews niet, maar moet zeggen dat ik hem elke keer na gebruik leeggooi en schoonmaak. Zuigt nu nog steeds met prima sterkte. Ik ben erg tevreden over deze kruimeldief! Gemakkelijk schoon te houden, niet al te zwaar en doet waar het voor bedoeld is.

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • Niet te zwaar
  • Doet wat je ervan mag verwachten

Dunerulez 25-01-2019

Kwetsbaar product en snel defect

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Een mooi ogend product en zuigt subliem. Helaas na 1 jr de eerste problemen: sluitage/speling op sluitklep en filter aangezien alles kunststof is. Kans op afbreken klepje (scharnieren ook summier kunststof) wat helaas bewaarheid werd 1 maand later.

Vervolgens na 1,5-2 jaar accu-problemen; uren laden geeft 30sec zuigkracht. Dit is nu de max na elke laadcycli waarmee het product onbruikbaar wordt. 1 Maand na garantieperiode geen coulance, in 3 jaar tijd onze 2e Black&Decker. Een merk dat we nu volledig afzweren.

• Zuigkracht

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Accu(levens)duur
  • Aftercare/service

goldeng8 13-01-2019

Goede zuigkracht, maar brakke accu

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

In het begin voor plezier van gehad voor schoonmaken van de auto. Na ruim 1 jaar merk ik dat de accu minder wordt. En na 2 jaar is het helemaal afgelopen. Heb het ongeveer 30 keer gebruikt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • schoonmaken
  • borstel

Minpunten

• accu gaat niet lang mee
  • duur

Joey 06-01-2019

Stof uit de motor

Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

De zuigkracht is prima, maar bij het inschakelen komt er een wolk stof uit de motor. Als het filter is schoongemaakt niet, maar daarna bij iedere zuigbeurt wel weer. Het lijkt er op dat er vuil door het filter in de motor wordt gezogen. Na een paar weken het product al laten vervangen, maar het tweede apparaat had hetzelfde euvel. Ook deze gaat dus weer terug.
Ook valt er vuil terug door de zuigmond na het zuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Minpunten

• Bij inschakelen stof uit de motor
  • Er valt vuil terug uit de zuigmond

Cora 10-11-2015
Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Handzaam en goede zuigkracht. Deze is gelukkig niet zo zwaar als de vorige. Ik ben er blij mee. De dustbuster is heel prettig in gebruik en je pakt deze gemakkelijker dan een grote stofzuiger.

tvr4ever 19-10-2015
Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Een zuigkracht, het is werkelijk verbazingwekkend voor zo'n kleine kruimelzuiger. Makkelijk te reinigen opvangbak, en ondanks het gewicht lekker handzaam. Ik stofzuig de hele auto van binnen en dan is de accu nog lang niet leeg, lange accuduur dus. Ook de hardnekkig kattenharen worden prima opgezogen.

immetjes 03-03-2015
Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Dit is inmiddels mijn derde kruimeldief.

Ik herken niets van de opmerkingen van de 1e reviewer (Tim van Daal 18-08-2014). De kruimeldief zuigt als de beste. Sterker nog: Ik kan de bank en de trap er beter mee zuigen dan met de grote stofzuiger (een Bosch BGS5SIL66B Relaxx'x ProSilence66, ook niet de minste).

De kruimeldief is wel aan de zware kant, maar niet hinderlijk en het gewicht wordt natuurlijk veroorzaakt door de zware batterijen en krachtige motor (ook te merken aan de bak herrie die hij maakt).

Prima ding. kan hem iedereen aanraden!

Tim van Daal 18-08-2014
Geschreven voor: Black & Decker PV1820L

Dit ding is gewoon verkeerd ontworpen. De luchtuitlaat blaast het vuil voor de zuigmond weg. Verder valt het vuil grotendeels weer uit de zuigmond als je stopt met zuigen. Na veel ergernis toch weggegooid. Mooi zonde van zo'n duur apparaat. Als beste getest door de Consumentenbond. Geen idee wat ze getest hebben.