Rowenta AC9736 X-Touch AC9736 kruimeldief - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta AC9736 X-Touch AC9736 kruimeldief op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*************@s********* 18-12-2023

Wordt nauwelijks gebruikt… werkt ongeveer 3 seconden ondanks volledig opgeladen. Dikke prullen mijn gedacht… ik trek ermee naar het containerpark, want we recycleren, toch?

Ontevreden 02-02-2023

Nu weer laadt hij weer niet op ,geeft aan dat hij helemaal opgeladen is maar na 15 seconden stopt hij weer,ik heb hem net een paar weken terug van de reparatie.Ik heb hem net 5 maanden en dit is nu de tweede keer met hetzelfde probleem.Het product valt mij heel erg tegen,ook de korte duur van het zuigen ,ga maar weer contact zoeken met de verkoper.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Dat hij nu voor de tweede keer niet oplaad

e**********@h********** 05-01-2023
  • Product gekregen

Medewerkers Rowenta kennen eens eigen product..

Het is in principe een redelijke kruimeldief. Maar na enkele weken gebruik is het afzuigklepje eraf gegaan en dan valt dus alles eruit wat je zuigt. Vervolgens de klantenservice gemaild of die ook los te verkrijgen zijn en dan beweren ze bij hoog en laag dat er geen onderdelen missen bij onze zuiger. Jammer want de foto was erg duidelijk te zien dat de afzuigklep mist. Uiteindelijk na zoeken en nieuw reservoir besteld met afzuigklep. Maar nu wij deze ontvangen hebben blijkt dus ook dat dit een erg zwak onderdeel is. Dus schaf je hem aan controleer goed of deze niet loslaat..

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Klantenservice is verschrikkelijk
  • Afsluitklepje is heel fragiel

e*********@g******** 06-07-2022
  • Product gekregen

Storing opgelost Rowenta X-Touch AC9736 kruimelzuiger

Na mijn review van 18-03-2022 heb ik het nog eens geprobeerd: alle (uitneembare) onderdelen grondig schoongemaakt. Hierna heeft de storing zich niet meer voorgedaan en werkt de kruimelzuiger dagelijks naar behoren en doet het prima. Kennelijk deed de thermische beveiliging wat ie moest doen. Mijn waardering voor dit product is daarom gestegen. Ik heb er nu veel plezier van. Mijn tip: maak alle (!) onderdelen regelmatig goed schoon.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik, goed te hanteren
  • voldoet voor het lichte werk

e*********@g******** 18-03-2022

Storing van de kruimelzuiger

Ik heb deze kruimelzuiger cadeau gekregen. Bij gebruik heb ik een probleem: de zuiger valt stil na enige seconden zuigen. Bij herstart opnieuw na een paar seconden valt hij uit: "dood als een pier". Ook na grondig schoonmaken inclusief filters blijft hij uitvallen. Vermoedelijk is de oorzaak het beveiligingssysteem. Ook na volledig opladen blijft dit probleem zich voordoen. Weet iemand de echte oorzaak?

c********@g******** 25-05-2021

Fijne kruimelzuiger

Deze kruimelzuiger is heerlijk lichtgewicht en heeft een krachtige motor. Het opzuigen van haren vindt hij wat moeilijker.

Pluspunten

• licht en handig
  • altijd opgeladen

Minpunten

• haren opzuigen

bas-8 14-05-2021

goede zuigkracht

Fijn apparaat en veelzijdig in gebruik. Accu duur is goed. Ik maak goed gebruik van de hulpstukken, waardoor hij goed bruikbaar is voor bijvoorbeeld de trap.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accu

Minpunten

• geluid

G.R 10-05-2021

Niks te klagen

Ik heb de kruimelzuiger nu bijna 2 weken in gebruik. Het een fijn apparaat, de dock om 'm op te laden is ideaal. De zuigkracht is niet indrukwekkend, maar meer dan voldoende voor een kruimelzuiger. De prijs/kwaliteit is erg goed. Filter is makkelijk schoon te maken en opnieuw in het apparaat te doen. Super!

Pluspunten

• Dock voor opladen
  • Goede bouwkwaliteit
  • Pakt hondenharen ook op

Minpunten

• Zuigkracht niet indrukwekkend

FrederikeB 03-05-2021

Boven verwachting!

Wat een zuigkracht en mogelijkheden. Hij functioneert echt boven verwachting qua zuigkracht, batterijduur, bereik (kleine hoekjes). Top!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Resultaat
  • Batterijduur

Julia 28-04-2021

Mega mooi design met krachtige zuigkracht

Voor kleine stukjes/kruimels en tussen de bankkussens een 10/10. Absoluut een geweldig ding. Krachtige zuigkracht. Hij is kleiner dan je zou denken, verwacht geen gigantisch ding. Erg lichtgewicht en handig voor (kleine) opruim klussen tussendoor!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Handige opzetstukken
  • Praktisch
  • Mega krachtig

Minpunten

• Lastig stof te verwijderen uit filter

Miemie 28-04-2021

Fantastisch

Wat een top apparaat! Ik was nooit erg goed te spreken over een kruimeldief. Maar toen ik deze mocht testen werd ik direct erg blij! Leuk uiterlijk, klein design. Maar wat een kracht! Goede zuigkracht voor alle oppervlakken! Ik ben er heel erg blij mee, mijn kindje pakt hem ook regelmatig om kruimels weg te halen!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Klein

Patrick Kloppenburg 24-04-2021

Zeer handzame en krachtige kruimelzuiger

Deze kruimelzuiger is handzaam, die krachtig zuigt en heeft 2 verschillende opzetstukken. Makkelijk even de bank afzuigen of de trap met zowel traploper en glad stuk. Daarna handig te legen en schoon te maken. Ik vind het een ideale aanvulling op onze robotzuiger. Als je hem gebruikt hebt weer terug in de lader waar de opzetstukken ook in staan, snel en makkelijk.

Pluspunten

• Makkelijke te gebruiken
  • opzetborstel
  • krachtig
  • snel schoon
  • Snel opgeladen

Minpunten

• opzetstukken gaan soms los

Patrick B 22-04-2021

Positief verrast

Nu een aantal weken de Rowenta AC9736 X Touch kruimelzuiger in gebruik. Apparaat is redelijk stil in gebruik, zuigkracht is super en accu gaat lang mee. handig is ook de standaard waar je hem in neerzet en hij gelijk oplaad. deze is compact en kan, indien gewenst, zelfs op het aanrecht worden geplaatst. Daarnaast zie hij er ook nog eens strak uit
de kruimelzuiger is eenvoudig uit elkaar te halen. Het opvangreservoir, grof filter draai je er eenvoudig vanaf. Het fijn filter kan je onder de kraan af spoelen. hierdoor is het apparaat prima schoon te maken. Bij mij miste het kleine opzet stukje, maar daar word hoop ik aan gewerkt.
kortom een kleine krachtpatser die we niet meer willen missen in ons huishouden

• Goed schoon te houden

Erwin 22-04-2021

Klein maar fijn

Deze kruimeldief is een ideale aanvulling op het dagelijkse huishouden. De zuigkracht is ruim voldoende. De accu gaat voor mij lang genoeg mee en opladen gaat snel. Bak legen gaat makkelijk. Enige minpuntje vind ik het schuiven van de 2 opzetstukken over de zuigmond. Dit gaat naar mijn mening wat onhandig en stroef. Het zou beter zijn geweest als ze hier een soort klik systeem voor hadden ontworpen.
Dit is echter maar een kleinigheid. Zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• plaatsen van opzetstukken

Montee 21-04-2021

Wat een aanwinst.

Het design moet mooi zijn en hij moet goed werken, dat is beide het geval. Hij is klein compact en vooral krachtig. Niet alleen de aller kleinste stukjes maar ook de iets grotere zuigt hij met kracht op. Opladen is makkelijk niet met een los stekkertje maar gewoon in de houder plaatsen zodat hij ook netjes opgeruimd is. Het geluid is wat je van een kruimelzuiger mag verwachten, niet te overdreven hard. Voor mij is dit de eerste kruimelzuiger die in alles geslaagd is, geen spijt van. Wat mij verder opvalt is dat hij en ja ook dat is belangrijk heel makkelijk schoon te maken is. Nu een tijdje in gebruik en nog steeds geen spijt van, echt een aanwinst !!

Pluspunten

• Gebruikers gemak
  • Disign
  • Geluid

Kristelg 21-04-2021

Prima kruimelzuiger

Hij is klein en weegt weinig. Is prima op te bergen. Hij zuigt goed en is makkelijk schoon te maken. Helaas heeft hij geen ophang systeem.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Geluid

Minpunten

• Geen ophangsysteem systeem

Nienke van Oosten 21-04-2021

Fijne lichtgewicht kruimelzuiger

Ik mocht dit product testen. Hij ligt fijn in de hand, is niet te zwaar en zuigt goed! Ook tussen de kussens van de bank en het kussen van de hond pakt hij goed aan. Kruimels in kieren en spleten zijn ook geen probleem. Hij maakt wel aardig wat lawaai maar dat is prima te doen.

Pluspunten

• Krachtige zuiger
  • Komt in alle hoekjes

Minpunten

• Wat aan de luide kant

MV80 21-04-2021

Kleine krachtpatser

Ik gebruik deze kruimeldief nu een aantal weken en hij bevalt erg goed. Met 3 kleine kinderen liggen er al snel kruimels en door het compacte formaat kunnen de kinderen het zelf opruimen. Ook gebruiken wij het voor het stofzuigen van de auto. Geen gesleep met een stofzuiger, maar een compacte lichtgewicht kruimeldief. De kruimeldief is heel eenvoudig te legen en komt 2 twee extra opzetstukken/borstels. Neemt in de oplader weinig ruimte in.

Pluspunten

• compact
  • krachtig