Philips MiniVac FC6149

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MiniVac FC6149 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

d**********@g******** 17-10-2022

onbegrijpelijk slecht

WAARDELOOS !
na een jaar is de accu compleet futloos en kan het apparaat de bak in.

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• ACCU SLECHT

h**********@g******** 20-03-2022

Miskoop, niet doen!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Waardeloos! Na 1 jaar is de accu reeds uitgeput, dus apparaat zuigt vrijwel niet meer. Helaas een echte miskoop

Minpunten

• Accu zeer slecht

HarryJ. 30-11-2021

Waardeloos product

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Waardeloos product, na 1 jaar is accu al dood en zuigt het apparaat voor geen meter meer. Schandelijk hoe een producent van naam zo'n slecht apparaat op de markt durft te brengen. De naam Philips heeft alle glans verloren, pure miskoop.

Pluspunten

• Handzaam
  • Diverse attributen

Minpunten

• Accu is waardeloos, na 1 jaar compleet dood
  • Na schoonmaak lastig weer in elkaar zetten

sjoerdsacha@gmail.com 15-08-2021

Verdrietig van ,

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Na een jaar zuigkracht weg .
Hadden van het ingeneur philips product meer verwacht !
Helaas geen garantie !

Weg 64,50

i*******@g******** 08-06-2021

Batterijen snel leeg

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Dit is een schandalig slecht product. In het begin zuigt ie best aardig, maar na een paar maanden zijn de batterijen gewoon versleten en niet te vervangen.

Nicky 05-05-2021

Philips kruimeldief is waardeloos

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Wat een waardeloos apparaat. Vorig jaar op 22 april 2020 gekocht en het zuigvermogen is al drastisch afgenomen. Daarnaast is het irritant lastig om de zuigmond na schoonmaak weer op het apparaat te bevestigen, terwijl dit toch feitelijk heel eenvoudig zou moeten zijn. Echt een totale miskoop!

Pluspunten

• geen

Minpunten

• accu loopt snel leeg
  • lastig terugzetten zuigmond

H.Obbink 02-11-2020

Miskoop

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Onbegrijpelijk dat dit product zo mag worden verkocht. Er ontbreekt een leesbare handleiding. Drie van de vier hulpstukken passen niet goed op het mondstuk. Maakt veel herrie, maar dat duurt niet lang, een minuut of 5. Dan is de batterij al zover leeg dat het aantal decibellen terugloopt. Afrader.

Minpunten

• Hulpstukken passen niet
  • Accu te snel leeg
  • Geen duidelijke handleiding

fam van Adrighem 30-10-2020

nu 1 jaar en 4 ,maanden in bezit

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Na ruim 1 jaar gaat ook van deze kruimeldief de zuigkracht tever naar beneden. Altijd op de lader gestaan maar nu nog maar een beetje zuigkracht. Eerder diverse black & Deckers gehad die hetzelfde haden na onfeveer een jaar. Het lijkt erop dat de gebruikte batterijen in deze apparaten niet langer meegaan dan 1,5 jaar. Jammer op zich nog een prima kruimeldief alleen de zuigkracht haalt bij lange na niet meer de kracht bij aanschaf

Pluspunten

• veel accesoires
  • zuigkracht in begin

Minpunten

• zuigkracht na 1,5 jaar

alwin 02-06-2020

Na enkele maanden was de zuigkracht volledig weg

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze gaat er nooit meer in komen. Aanvankelijk een prima apparaat en snel te legen maar inmiddels zijn we een jaar verder en is de zuiger volkomen zijn zuigkracht kwijt. Zonde van het geld en de irritatie.

Jim 05-05-2020

Binnen 3 jaar kapot

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Helaas zou ik deze kruimelzuiger niemand aanbevelen.
Vanaf het begin viel de zuigkracht tegen. Wij hebben de zuiger absoluut niet intensief gebruikt en na 3 jaar blijkt die versleten te zijn. Één op de ander dag leek de zuiger de helft van zijn zuigkracht nog te hebben. Ik heb de accu's doorgemeten en deze bleken nog minder dan helft van hun spanning nog te leveren in bedrijf.
Naar mijn mening kan dit echt niet binnen 3 jaar. Slechte kwaliteit!

Pluspunten

• Moderne look

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Weinig zuigkracht
  • Snel kapot

Omar 20-04-2019

top product, aanbevelen.

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

mijn vrouw is heel blij ervan. het is een top product. Deze kruimeldief heeft een grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.
het alleen een minpunt dat kruimeldief snel op is en moet na het gebruiken opgeplaad worden.

Han 22-08-2016

Philips kruimeldief

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Doet zijn werk naar behoren. Redelijk sterk zuigvermogen voor een kruimeldief. Handig leeg te gooien. Strak en mooi design, ligt prettig in de hand door vorm en materiaal van handgreep.

Nadeel zuigkracht daalt als je meegeleverde slang met borstelset gebruikt die voor de auto bestemd zijn. Je moet, als je dieren hebt, wel regelmatig de filter uitkloppen.

Pluspunten

• Zuigt goed tov goedkopere
  • Design is mooi strak
  • Extra accessoires
  • Prettig design handgreep

Minpunten

• Zuigkracht autoborstel
  • Filter snel vuil

KGreif 04-04-2016

Handig en optimale zuigkracht

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimeldief heeft een veel grotere zuigkracht dan de vorige die ik had.
Er zijn handige hulpstukken bij zodat je ook je auto, bank... makkelijk kan stofzuigen.
Je kan makkelijk zien wanneer hij vol is omdat dit deel licht doorzichtig is.

Marielle 31-03-2016

handzaam en goede zuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Ik gebruik een kruimeldief dagelijks. Snel door je kamer en keuken en het is weer opgeruimd. Deze kruimeldief zuigt heel goed, is handzaam, licht in gewicht en makkelijk in gebruik. Je kunt de vuiligheid er met 1 klik uitkiepen in de prullenbak. Hij is goed schoon te maken met evt. een nat doekje aan de binnen- en buitenkant. Hij is doorzichtig dus je ziet of hij bijna vol zit. De hulpstukken die erbij zitten vind ik handig, kan je er net wat meer mee en je hoeft niet je grote zware stofzuiger met snoer uit te kast te halen.Ik heb hiermee snel een schoon huis. Blij mee!

EllieG 31-03-2016

Meer dan een kruimeldief!

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Krachtig en veelzijdig in gebruik, een aanrader. Deze kruimeldief is veel sterker dan mijn oude kruimeldief en mijn man gebruikt deze nu nog voor de auto. Stuk handiger dan de stofzuiger gebruiken!

Veelie 22-03-2016

Geweldige kruimelzuiger

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Deze kruimelzuiger is handig voor in huis maar ook te gebruiken voor even in de auto. Breed inzetbaar en met diverse hulpstukken. Compact en handig in gebruik. Een echte aanrader!

stgj 14-03-2016

Top aankoop

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

top toestel, grote zuigkracht, we gebruiken hem zowel in huis al voor het reinigen van de wagen. de zuigkracht blijft constant en krachtig. De bijgeleverde hulpstukken zijn zeer praktisch.

Edwin040 09-03-2016

Ideale Kruimelzuiger met veel extra accessoires

Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Zuigkracht is erg goed, beter dan verwacht. Door de vele accessoires is hij binnen en voor in de auto te gebruiken. Het handig meegeleverde slangetje is makkelijk om de autostoelen en de meubels binnen van vuil en stof te ontdoen. Verder handzaam en makkelijk te monteren. Erg makkelijk om mee te nemen op vakantie voor de Camping dmv handige meegeleverde opbergtas

kattenkop 17-06-2014
Geschreven voor: Philips MiniVac FC6149

Ik vind het een perfect apparaat eenvoudig te bedienen zuigt alles op ook de katten korrels dit is mijn 3de kruimeldief heb nog nooit zo,n goede kruimeldief gehad, een aanrader.

kattenkop 19-02-2016

Ik, kattenkop ben na anderhalf jaar nog steeds dik tevreden over mijn kruimeldief.

kattenkop 05-10-2014

Ik ben de kattenkop en ik ben nog steeds dik tevreden over mijn apparaat, ik kan het echt aan bevelen.

ouwe opa 18-02-2016

Beste kattenkop. Ben je na 1,5 jaar nog altijd tevreden over de kruimeldief?
Groet, Michel.