GROHE Red 1-gats kokendwater DUO warm en koud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Red 1-gats kokendwater DUO warm en koud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

manouk1004 28-10-2014

Ongeveer een maand deze kraan in bezit. Ontzettend handige kraan, staat erg mooi in de keuken. Prettig dat het kokend water en normale water uit 1 kraan komt. Makkelijk in gebruik en goed te bedienen en erg kindvriendelijk. Het kokende water spettert wat, maar is niet storend. Heel fijn met koken en het zetten van een kopje thee.

Jan.Hein 15-10-2014

De warm- en koud water hendel is robuust en ligt goed in de hand. De kraan ziet er mooi uit en is evenveel ruimte op het aanrecht kwijt als een normale kraan.
Het 100 gr gedeelte is goed afgeschermd van je normale handelingen d.m.v. een schuifknop. De behuizing is zo dat het hete water niet te voelen is als je hand op de kraan ligt.
Het verwarmingselement waar het water in zit neemt wat ruimte in je keukenkastje maar niet echt opvallend veel. Ik heb het reservoir nog niet leeg gehad dus er gaat best veel water in.
Tot op heden geen min punten kunnen ontdekken.