Sony MDR-100ABN groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-100ABN groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

tycho 11-01-2017

goede kwaliteit muziek

Geschreven voor: Sony MDR-100ABN zwart

De koptelefoon zit heel comfortabel op je hoofd. Als je de noise cancelling is heel goed. De koptelefoon kan ook heel goed bass aan. de bluetooth werkt goed. ik heb hem nu al bijna 4 maanden en hij werkt nogsteeds perfect. ook de levensduur is goed. de knopjes op de zijkanten zijn heel handig om even een nummer door te spoelen of naar volgende nummer gaan.

ik zou zeker deze koptelefoon kopen als je een goede koptelefoon wilt.

Pluspunten

• goede bass
  • goede high tones
  • goede noise cancelling
  • bluetooth werkt goed

Minpunten

• hij is best wel duur

HS 24-05-2016

Geweldige sound en meer...

Geschreven voor: Sony MDR-100ABN zwart

Dit is mijn eerste hoofdtelefoon met noice cancelling functie en ik vind het helemaal geweldig. Als ik in alle rust naar muziek wilt luisteren doe ik de noice cancelling aan en je hoort niets anders dan muziek. Zelfs in een rumoerige ruimte, zoals op de werkvloer of in de trein hoor je niets anders dan muziek. Heerlijk.

De hoofdtelefoon is eenvoudig te bedienen. In het begin is het nog even zoeken naar de juiste knoppen, maar nu kan ik ze 'blind' vinden. Sony helpt je een handje mee door de Noice cancelling knop iets bol te maken en met een puntje op de pluskant van de volumeknop.

De hoofdtelefoon zit erg comfortabel en de oorkussens sluiten mijn oren goed af. Dit is ook bij mijn vriendin het geval die een kleiner hoofd heeft.

Een nadeel vind ik dat je de hoofdtelefoon alleen kunt opladen door de hoofdtelefoon aan te sluiten met een micro-usbkabel aan je computer. Het is wel prettig dat de accu daarna 20 uur meegaat.

Al met al een erg goede hoofdtelefoon waar ik heel blij mee ben.

FrankZ 24-05-2016

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Sony MDR-100ABN zwart

De geluidskwaliteit van de koptelefoon is echt fantastisch. Zowel lage als hoge tonen worden erg helder weergegeven en muziek klinkt dan ook erg goed door de koptelefoon. Zeker hi-res audio klinkt erg goed

Het koppelen met een (Android) telefoon is heel simpel door de NFC functionaliteit, je houdt beide apparaten tegen elkaar en ze zijn gekoppeld. Ook de Noise Cancellation functie werkt goed, de koptelefoon zelf houdt ook al een hoop geluid buiten. Klein nadeel is dat de Noise Cancellation en aan-/uitknop naast elkaar zitten en op de tast moeilijk te onderscheiden zijn.

De koptelefoon zit daarnaast erg comfortabel op mijn hoofd. Ook bij langdurig dragen geeft hij geen irritatie. Hij voelt erg solide aan en is makkelijk op de juiste maat af te stellen.

Jolanda 24-05-2016

Heerlijk draadloos genieten

Geschreven voor: Sony MDR-100ABN zwart

Om te beginnen ziet deze koptelefoon er fantastisch uit. Ik heb ‘m in de kleur Viridian Blue, prachtig. Mijn vorige koptelefoon drukte mijn oren tegen mijn hoofd aan, wat na een uurtje wel wat ongemakkelijk wordt maar deze zit echt over je oren, hij zit dus heel comfortabel. Ik gebruik de koptelefoon in de trein naar mijn werk en heb 'm nu zo'n 20 uur gebruikt en het is nog niet nodig geweest om de accu op te laden. Op het moment dat je de koptelefoon opzet terwijl deze nog uit staat verdwijnt echt het omgevingsgeluid naar de achtergrond, zet hem vervolgens aan en de laatste ruis verdwijnt. De knopjes op de koptelefoon zijn heel makkelijk te bedienen als je deze op hebt en via bluetooth contact maken met mijn telefoon op android werkt vooralsnog vlekkeloos en de kwaliteit van het geluid is erg goed.

Juul 22-05-2016

Superr sound!

Geschreven voor: Sony MDR-100ABN blauw

Ik heb hem nou een week in huis en geswitched van in-ear. Het geluid is super en het draagcomfort idem! Ik gebruik hem dagelijks in de trein op weg naar school. Hoef hem na een week nog steeds niet op te laden! Hij is niet goedkoop maar zijn geld meer dan waard! Grt, Sebas