JBL Under Armour True Wireless Flash zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Under Armour True Wireless Flash zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Dullard 12-10-2019

Bediening

Product vandaag ontvangen en natuurlijk meteen getest. Alles zag er mooi en strak uit, laat dat duidelijk zijn. Alleen vind ik de oordoppen net iets te groot. Maar echt het min punt van deze oordoppen is, je moet het logo indrukken om te bedienen en daar ging het bij mij fout. Ik kreeg hem niet meer gekoppeld aan mijn telefoon nadat ik de set even had uitgezet tijdens een pauze. Doordat je het knopje moet indrukken om te bedienen druk je telkens je oortje of te diep of hij zit net lekker en druk je hem weer schuin. Heel jammer dat het geen touch is zoals de Apple AirPods.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Zweet bestendig

Minpunten

• Bediening
  • Geen touch

JeroenB 22-07-2019

Lange batterijduur, goed geluid.

Ik heb de JBL wireless nu zo'n 3 weken in mijn bezit en test deze voor reviewclub.nl. Tot nu toe gebruik ze dagelijks. Hoofdzakelijk voor mijn sporten maar ook tijdens een wandeling of een boodschap.

Wil je deze jongens voor het sporten aanschaffen dan zou ik zeggen search no more! Ze doen precies waar ze voor gemaakt zijn. Het geluid is erg goed, wat voor een verwende muziekliefhebber een must is tijdens het sporten. Het heerlijke er aan is niet het gezemel te hebben om die draden weg te werken. Je haalt de oordoppen uit de fraai bijgeleverde 'opbergcase', 'powerbank' en na 1e keer ze te hebben ge-connect met je telefoon zullen dit de opvolgende keren automatisch doen.

Ik heb de oordoppen al met verschillende sporten gebruikt zoals; fietsen, hardlopen en in de sportschool. Ik heb hier nog geen minpunten aan kunnen ontdekken. Er zit een functie op om de muziek op de achtergrond door te laten spelen waardoor omgevingsgeluiden naar voren komen. mocht je je bijvoorbeeld in het verkeer bevinden op een druk kruispunt, druk je op de knop in je linkeroor waardoor de omgevingsgeluiden worden versterkt. Hierdoor krijg je op dat drukke kruispunt wat meer mee van het verkeer waardoor je veilig de oversteek kan maken. Eenmaal weg uit de drukte nogmaals op de knop in het linkeroor drukken en de muziek knalt je weer tegemoet.

Ik heb de batterijduur van de oordoppen wanneer volledig opgeladen 1 keer getest. Op het werk heb ik ze een hele dag in gehad laat zeggen zo'n 10 uur vrijwel non stop muziek kunnen luisteren. Langer dan dat heb ik nog niet getest. Voor mij persoonlijk meer dan genoeg om mij tijdens mijn sportsessies te voorzien van een lekker stukje muziek.

qua design zijn ze ook mooi. Niet te groot, niet te klein en zeker niet zo lelijk als de EarPods van Apple.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • goed geluid

Schurreldouk 21-07-2019

Mooi design, slechte accuduur

Het design is prachtig evenals het geluid. Het is aan te passen met de bijgeleverde oordopjes zodat ze goed passend gemaakt kunnen worden. Het comfort is ook goed en als je ze in hebt verneem je na verloop van tijd niet dat je ze in hebt.

• Prachtig geluid

Minpunten

• Slechte accuduur
  • Onduidelijk met opladen

Pim 21-07-2019

Perfecte in-ear voor tijdens het Sporten

Ik heb de Underarmour Flash nu inmiddels 6 weken in gebruik en ben er super tevreden over.
Toen ik de eerste keer er gebruik van maakte was ik om eerlijk te zijn een beetje sceptisch gezien het robuuste design. Nu heb ik zelf nogal kleine oren dus ik moest eerst de juiste opzet plugs erop bevestigen.

Met de medium plugs voelde de in-ear hoofdtelefoon nog steeds als een brok in mijn oor maar na 2 hardloop sessies was dat gevoel helemaal weg. Je moet het een beetje zien als nieuwe schoenen die je moet inlopen.

De kwaliteit van het geluid is werkelijk waar uitstekend ook al zou het voor mij wel een stukje luider mogen allemaal maar dat is iets persoonlijks. Wat ook fijn is, is dat deze in-ear hoofdtelefoon iets wat van het geluid van buitenaf cancelt maar niet volledig zodat je nog steeds een beetje van je omgeving kan horen. Wat dus een stukje veiligheid met zich meebrengt.

Zoals ik al zei heb ik de in-ear hoofdtelefoon nu 3 weken in gebruik en heb het pas 1x hoeven op te laden wat erg relaxed is voor iemand die dit nogal eens vergeet. De mooie en handig formaat casing waar de in-ear hoofdtelefoon in kunnen, laad gelijk je in-ear hoofdtelefoon weer op en geeft aan met lampjes hoe vol de accu nog is.

Vooraf was ik dus nogal sceptisch maar nu ben ik blij dat ik de Underarmour Flash heb!
Ik raad dit product aan voor mensen die muziek willen tijdens hun workout, koop dit product niet wanneer je het ook wil gebruiken als headset om ook te kunnen telefoneren.

Pluspunten

• Perfect voor tijdens het sporten

Minpunten

• Volume beperking

claussie 19-07-2019

super draag comfort en top geluid

De UA True Wireless Flashnu 3 weken in huis en nu al erg tevreden! Ik heb niet van die grote oren maar door de drie verschillende maten freebit enhancers die er bij geleverd zijn past hij in ieder oor en de sport fit ear zorgt dat hij bij het sporten goed blijft zitten! Ik had namelijk een hekel aan mijn oordoppen met draadjes, zaten altijd in de weg en met hardlopen trok ik ze er regelmatig uit of ze lieten los door het zweten. Maar deze zitten zo vast als een huis! Ik gebruik ze voor tijdens het hardlopen en nog geen een keer gehad dat ik ze opnieuw moet in me oor moet doen of aan moet drukken of uitvallen door zweet. Ook heeft hij de waterproef test goed doorstaan doordat ik een flinke regenbui over me heen heb gekregen. Beide oordopjes hebben het zelfde design maar wel een andere functie door middel van de knopjes bovenop. Dit vergt wel iets handigheid. Met Bionic Hearing kun je dankzij TalkThru Technology praten met anderen tijdens het sporten en hoor je toch je muziek op de achtergrond. AmbientAware zorgt dat ik tijdens het hardlopen wel verkeer hoor aankomen en dit zorgt weer voor meer veiligheid tijdens het sporten.Handleiding voornamelijk in het Engels maar door de afbeeldingen zeer duidelijk. Eerste keer verbinding maken met Bluetooth verliep niet vlekkeloos maar eenmaal verbonden geen problemen meer. Plu s punt de handige oplaadbare houder. waarin je de oordopjes makkelijk kan meenemen en gelijk worden opgeladen. Ook het geluid is kraakhelder. Product vind ik wel prijzig maar de gemakken die je ervan hebt zijn zeker de overweging waard. Ik heb zeer verrast en tevreden.

Pluspunten

• draadloos
  • draagcomfort
  • geluidskwaliteit en veiligheid in het verkeer

Minpunten

• bediening op de oordopjes

TMJB 16-07-2019

Geen zorgen meer om bedraden oordopjes

Mijn grootste irritatie tijdens het sporten was altijd mijn bedraden oordopjes. Ik was altijd beperkt in mijn oefeningen, omdat ik te maken had met de bedrading. Dit behoort tot de verleden tijd sinds ik in bezit ben van deze JBL draadloze oordopjes. Nu kan ik vrij bewegen en mij volledig focussen op het uitvoeren van mijn oefeningen. De oordopjes worden geleverd met een handige oplaadhoes, waardoor je altijd je oordopjes kan opladen. Deze hoes en de oordopjes hebben een mooi strak design wat het een kwalitatieve uitstraling geeft. Niet alleen de uitstraling is kwalitatief, maar ook de verschillende functies die de oordopjes bieden. De oordopjes produceren een prachtig helder geluid, iets wat je mag verwachten van een merk als JBL. De TalkThru en Ambient Aware functies zijn ook zeer welkom. Door het gebruik van deze functies kun je genieten van je muziek, maar toch meekrijgen wat er om je heen gebeurd of zelfs een gesprek voeren met iemand. Ten slotte zijn de oordopjes heel eenvoudig te verbinden met ieder Bluetooth apparaat. Eenmaal geïnstalleerd en de oordopjes verbinden automatisch zodra je de Bluetooth aanzet.
Kort samengevat, voor mij is dit de ideale oplossing om vaarwel te zeggen tegen mijn bedraden oordopjes en mij volledige te kunnen focussen op mijn sportprestaties.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • TalkThru en Ambient Aware functies

Carizzle 14-07-2019
  • Product gekregen

Geweldige earphones!

Wat een goede earphones van JBL. Ze blijven goed in je oor zitten, ongeacht je ermee sport, hardloopt of mee in de trein zit. Door de meegeleverde oordopverlengers kun je ze naar jouw oor aanpassen. Er komt zeer goed geluid uit, en door de verschillende drukknop functies kan je de muziek in zijn geheel dempen of op talk thru stand zetten dat je wel nog omgevingsgeluid hoort. Het enige minpunt naar mijn idee is dat je helaas niet kan drukken om van nummer te switchen. Over het algemeen zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Meegeleverde oordopverlengers
  • Oplaadhoes

Minpunten

• Geen knop om van nummer te switchen

Koenek1985 13-07-2019

Blijven in je oren zitten ook tijdens het sporten!

Sinds twee weken in het bezit van de JBL Under Armour Sport Wireless FLASH!
En deze oordoppen zijn zeker een aanrader!

Het is al een feestje om de verpakking te openen, de aluminium opberg/oplaad box werkt ideaal. En als deze eenmaal opgeladen is kan je de hele week de oordoppen bij het opbergen gelijk opladen. Tijdens het hardlopen zelfs in de regen en met zweet blijven ze goed in de oren zitten. Als je met een draad gewend bent is dit een verademing.
Het geluid is wat je van JBL mag verwachten fantastisch en de geluiden om je heen kan je nog goed horen zeker op de weg is dit wel handig en veilig.
Enige minpunt wat ik kan geven is als je ze iets te diep in de oren doet dat het dan net lijkt of je in een vliegtuig aan het opstijgen bent. Maar dit doe je maar 1 keer.
Ook het Wireless bellen werkt prima en zeker ideaal als je geen carkit hebt.

Al met al overtreft het mijn verwachtingen en is het zeker een aanrader als je goede oordoppen zoekt! Ook tijdens activiteiten zoals; hardlopen, grasmaaien, schoonmaken, wandelen!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Batterijduur
  • Geluid

Minpunten

• Bij te diep in de oren druk in oren
  • prijs
  • geen andere minpunt te bedenken