Urbanears Plattan groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Urbanears Plattan groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Upgradedd 08-12-2013
Geschreven voor: Urbanears Plattan rood

zit zeer lekker nu bijna 2 uur op en nog nergens last van
geluid is prima nadruk op de lage tonen is zeer aanwezig ik vind dit wel prettig ook midden in het geluids spectrum doet deze het zeer goed hoge tonen zijn minder ik heb hier persoonlijk geen last van

het comfort is uitstekend en glijd ook niet van je hoofd af als je schud met je hoofd de koptelefoon is zeer licht en je merkt bijna niet dat je em ophebt

ziet er zeer mooi uit ook goed afgewerkt met een kabel van prettig materiaal

duurzaamheid kan ik nog nix over zeggen heb em pas net maar zal zeker bijwerken over een paar maanden

Gideopie 26-04-2013
Geschreven voor: Urbanears Plattan wit

De koptelefoon zit strak om het hoofd met de kussens op je oorschelp. In het begin zit de koptelefoon heel fijn en is er niks aan de hand. Wanneer je ongeveer vanaf 30 á 45 minuten lang muziek aan het luisteren bent begint de koptelefoon toch best wel erg te knellen op je oren en begint het een beetje pijn te doen. Wanneer de koptelefoon af gaatis het toch wel een kleine verlossing van de druk. Het geluid daarentegen is ontzettend fijn. Het geluid heeft een stevige bas die niet te overdreven is maar ook niet te zwak. De hoge tonen vallen wel een beetje weg tegenover de bas maar dat is niet te opvallend. Wanneer je veel rock en elektronische muziek luistert is dit een ideale koptelefoon. Voor andere muziek genres is de koptelefoon wat minder maar presteerd ie alsnog zeer goed. Voor de prijs - kwaliteit verhouding krijg je 100% waar voor je geld! Ik heb de koptelefoon nu bijna een jaar en ben nog steeds ontzettend blij dat ik hem heb gekocht! Het is zeker weten een aanrader voor wanneer je een koptelefoon wilt kopen maar niet al te veel geld wil uitgeven

Racso 22-04-2012
Geschreven voor: Urbanears Plattan grijs

Prettige koptelefoon. Zit lekker op je hoofd en oren. Geluid is prima, wel veel nadruk op lage tonen. Dit kan storend zijn bij bepaalde muziek soorten.