Panasonic RP-DJS200 - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

Skydog 06-04-2014 Product paar dagen in bezit

Opvouwbaar dus gemakkelijk voor onderweg, kan tegen een stootje. Veel heel veel prettiger luisteren dan in ear dingen waarvan ik er intussen tig gekocht heb, die of kort gebruikt nu in de la liggen of bij wat geluid betreft betere en ook duurdere exemplaren in de vuilnisbak beland zijn ivm weinig duurzaam. Voor het geld krijg je geen beter exemplaar en het geluid is betere dan bijvorbeeld sennheisers 201 en 205 of Philips SHP 2000 of 3000. Heb ook met mijn mp3 spelers andere veel duurdere oa. Beats ingeplugd en vergeleken. Ook dan komt deze Panasonic goed uit de bus. De Beats waren echte overigens. De namaak dingen in Azie gehoord. Wat een troep. De vijf euro die ze ervoor vroegen niet waard.

AndredeMey 11-02-2014 Product half jaar in bezit

Verbazingwekkende geluidskwaliteit voor dit geld. Voor 14,95 gekocht bij het Kruidvat. Zit lekker, draag m dagelijks in trein en bus zonder last van mij oren te krijgen. Het geluid is meer dan prima, klinkt goed hard, voldoende bas en midden en hoog zijn ook erg oké. Hij is ook goed op te vouwen, dus past prima in tas of jaszak. Perfecte reiskoptelefoon! Aanrader.