Apple Airpods met draadloze oplaadcase

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jan Wouterse 16-10-2023

Teleurgesteld in Apple AirPods

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Na 1 week had na een wekte 1 kant niet meer. Nadat ze gerepareerd waren kreeg ik na binnen 2 weken weer problemen. Soms werkten ze wel en soms niet. Weer teruggebracht voor reparatie. Nu ging het binnen 1 week mis. Airpods werden voor de derde keer naar Apple teruggestuurd ter reparatie. Ik kreeg toen bericht dat er vocht in de Airpods zat en ze daarom niet onder garantie vielen. Dit vind ik vreemd
1. Ik heb de Airpods alleen binnen gebruikt en begrijp niet hoe er vocht in is gekomen.
2. Ik heb almetal de Airpods minder dan 3 weken kunnen gebruiken. De rest van de tijd waren ze onderweg van/naar reparatie.
3. Ik heb al een IPhone van af het begin (nummer 1) en ben altijd zeer tevreden geweest over Apple producten.
4. Ik ben daarom zeer teleurgesteld in kwaliteit van de Airpods en reactie van Apple.
5. Ik koop geen Apple Airpods meer en ga (helaas) over op een ander merk

Pluspunten

• Toen ze werkte was met kwaliteit goed

Minpunten

• Kwaliteit is slecht
  • Service van Apple Airpods viel erg tegen

j*********@h********** 08-09-2022

Airpods snel defect

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Januari 2022 heb ik deze oortjes aangeschaft. De geluidskwaliteit is voldoende, maar niet meer dan dat. De oortjes werken goed samen met de iphone en laden snel op. In september 2022 heb ik de oortjes teruggestuurd naar de winkel van Coolblue, omdat de microfoon defect was. Dit is dus al na 9 maanden na aanschaf van het product. Deze schade viel niet onder garantie en ik moest 40 euro betalen om mijn airpods (ongerepareerd) terug te krijgen. Voor mij geen airpods meer in de toekomst.

Pluspunten

• Werkt goed samen met de iphone
  • Laden snel op

Minpunten

• Snel defect
  • Geluidskwaliteit kan beter

Thy 05-11-2021

Goed geluid kwaliteit

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ik heb hem als cadeau voor mijn echtgenoot gekocht. Ik heb hem zelf ook uitgeprobeerd en wat een geweldig geluid kwaliteit is dat. Het is echt je geld waard. En ze vallen niet uit je oren.

Pluspunten

• goed geluid
  • blijft zitten
  • mooi ontwerp
  • gaat lang mee

Minpunten

• geen

Bilal Mehmood 12-10-2020

Apple Airpods 2 - Geweldig

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ik heb de Apple airpod 2 al 3 keer gekocht voor mijn familie leden en ik vind ze elke keer maar fantastisch. De connectie met mobiel gaat soepel, geluid is geweldig en ook mogelijkheid om te verbinden met android.

Pluspunten

• Snel te verbinden
  • Ook te gebruiken bij android
  • Laadt razend snel op

Minpunten

• Moet wel schoonhouden
  • Geen noice canceling

Rudolf 09-06-2020

Apple AirPods 2

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

AirPods raakten binnen de garantieperiode (1 jaar) defect. Één van de oortjes gaf een dof geluid. Opgestuurd naar Belsimpel. Keurig geholpen met advies en goede communicatie. Tot ik te horen kreeg dat de AirPods buiten de garantie vielen vanwege 'val' schade. We hebben het hier over een product van enkele grammen? Altijd ordentelijk gebruikt en naast gebruikerssporen geen enkele schade zichtbaar. Ik mag toch van kwaliteitsproduct als Apple verwachten dat deze bij regulier gebruik geen schade oploopt. Ik voel mij hierdoor echt belazerd en ben benieuwd of er nog meer in de argumenten te bedenken zijn om onder de garantie uit te komen. 'Luisterschade'? 'Oplaadschade'?

Minpunten

• Gevoelig voor valsschade.

ravesch 31-12-2020

Uit uw review maak ik op dat u het oordopje heeft laten vallen. Omdat u vermeldt dat de oordopjes gevoelig zijn voor valschade (dat als minpunt aanhalen is hetzelfde als aanhalen dat autolak als minpunt heeft gevoelig te zijn voor hagelstenen ter grootte van een tennisbal). Er is natuurlijk geen fabrikant die valschade vergoed, hoe licht of hoe zwaar een technisch product ook is. U zou uw inboedelverzekering ook kunnen raadplegen, mocht het binnenshuis zijn gebeurd.

DickV 06-05-2020

Mooi, klein en handig

Zit prima in oor, super goed geluid. Geen geknoei meer met koordjes. Draadloos opladen is ideaal, ook hier geen kabels meer nodig. Zoals verwacht van Apple: mooi.

Pluspunten

• perfect geluid
  • goede pasvorm
  • handige bediening

Anoniem 19-04-2020

Airpods Apple

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Geweldige geluidskwaliteit en makkelijk te koppelen aan je (Apple) telefoon. Aanrader! Nooit meer last van draadjes!

JKD3345 27-03-2020

Apple Airpods 2

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ik vind het helemaal geweldig en zeker het geld waard, ook al is het veel geld. Ze hebben een geweldige geluidskwaliteit en vallen niet snel uit je oor. Ook had ik zelf altijd struggles met de draadjes, wat ik nu niet meer heb. Echt perfect als je je verveeld bent, maar ook als je bijvoorbeeld op de fiets zit!

Pluspunten

• goed geluid
  • gaat niet snel leeg
  • geen draadjes
  • handig

Minpunten

• duur

Betsy23 21-03-2020

Winnaar.

Apple-oortjes gekocht, die zonder NC, en die zijn aardig aan de prijs. Maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug. Ik vergeleek ze met mijn gewone overhead koptelefoon (Sony MDR-ZX770BN) en ze blijven niet achter. Tel daarbij het gebruiksgemak op, en je hebt een winnaar.
Eerst dacht ik dat je ze snel zou verliezen, maar omdat de muziek stopt als je er een uitdoet of als er een uit je oor zou vallen, merk je zoiets meteen. Ik zou er mee durven mountainbiken (maar dat vind ik onveilig).

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• pasvorm moet een beetje bij je oorschelp passen.

Bert2004 11-11-2019

Ongehoord goed geluid met veel bass

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ik ben helemaal geen Apple fan en had niet al te hoge verwachtingen van deze kleine dingen in je oor en had ook zoiets dat hij die strijd met een gewone hoofdtelefoon niet aan kan. Mijn verbazing was zeer groot na het draaien van wat muziek. Dat er zulke bassen aanwezig zijn, echt ongelofelijk.
Zeer blij mee.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • Bassen

Minpunten

• Prijs

Sem Siero 28-10-2019
  • Product gekregen

Top product

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ik vind het echt hele fijne oortjes goed te gebruiken om lekker even uit te rusten en muziek te luisteren. Ook is het ideaal voor bijvoorbeeld tijdens het fietsen of als je in de trein zit. Je krijgt echt waarde voor je geld. Door dat het draadloos is heb je geen storing door het draad en dat vind ik persoonlijk ook heel fijn. De bleuthoot werkt ook perfect, nooit problemen me gehad en hij verbind snel met elk apparaat. Ik ben echt fan van Apple oortjes. Bedankt, Mvg Sem Siero

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goed geluid
  • Gaat lang mee
  • Kan tegen regen
  • Gaat niet snel leeg

Saar 20-09-2019

Airpods

Ik heb de airpods gekocht omdatvik altijd ruzie had met de kabels! Ben er superblij mee, werken uitstekend ook bij android. Heel fijn zuiver geluid!!

Pluspunten

• Geen kabels
  • Mooi geluid

Levana 30-05-2019
  • Product gekregen

Air pods

Geschreven voor: Apple Airpods met oplaadcase

Ze zijn echt super goed je hebt heel mooi geluid ze zijn best klein dus ze vallen niet uit je oren en ze zijn ver bereikbaar met je telefoon.

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Mooi geluid
  • En nog véél meer

Minpunten

• Geen een