Philips SHQ4017/10 bruin, zwart - Reviews

bruin, zwart

• Slecht

Johannes17 21-09-2012

uitstekend

Gemakkelijk aan te brengen, geluid is prima, blijft goed zitten,goed schoon te houden en voldoet verder ruimschoots aan mijn verwachting
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

marcootjehhh 18-03-2012

Geld waard

Voor tijdens het sporten zocht ik voor mijn iphone een goede headset.
Ik gebruikte voorheen in ear sets, de halve maantjes die je om de oren moet klemmen zitten voor mij niet prettig, vandaar dat ik eentje wou met nekband.

In het begin vond ik de standaard dopjes van bij de iphone best aardig, nu ik deze gebruik merk ik wat ik miste. De standaard dopjes geven in verhouding geen bas tonen door. Het goede geluid werkt extra motiverend in de sportschool.

Heb deze nog niet erg lang in gebruik, maar tot nu toe een echte aanrader.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

peter22674 31-07-2011

Na 1 minuut geluisterd te hebben, direct terug in de verpakking gedaan en teruggebracht bij de Mediamarkt! Philips kent een niet goed, geld terug garantie! de kwaliteit van het geluid laat echt te wensen over! een zeer schel en zacht geluid, ook al staat je iphone of Ipod op zn hardst en heb je alle mogelijkheden van je equalizer al aangeklikt, het blijft een zeer slecht geluid, zonder enige bass.
Mijn advies: koop nooit een hoofdtelefoon met van die kleine ineardopjes, die zijn veel te klein om een fatsoenlijk geluid te produceren!!

Jarnoootje 24-01-2012

Je koopt deze oordopjes ook niet voor de sublieme geluidsbeleving maar voor het sporten.

Je vergelijkt appels met peren.
Tuurijk geven deze dopjes niet het gewenste resultaat van goede boxen of duurdere grotere headphones.

Je vergelijkt toch ook geen reis magnetron voor op de camping met een boretti voor in huis?