Panasonic RP-HTF600E-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic RP-HTF600E-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

jaco 19-05-2016

dubbel pech of slecht product

Geschreven voor: Panasonic RP-HTF600E-S

de eerste had schade aan de schuimrubber bescherming
van de speakertjes ,was ingesneden precies op de rand van de speaker behuizing , je oren kwamen tegen die scherpe rand niet fijn dus, retour en de tweede had precies hetzelfde probleem. het was echt een andere . dus weer retour en geld terug.
ga op zoek naar een ander merk

Epicurus 24-06-2013
Geschreven voor: Panasonic RP-HTF600E-S

Wat een goede koptelefoon deze Panasonic. Ik heb deze nu een aantal jaren (!) in mijn bezit tot mijn volle tevredenheid. Goed gescheiden hoog-laag en ook basweergave stukken beter dan andere koptelefoons in deze prijsklasse (en hoger!)
Helaas is nu de dag gekomen dat ik hem moet vervangen (rechterspeaker is na gebruik door mijn zoontje (.....) uitgevallen. Ik heb even rondgekeken maar omdat ik zo tevreden ben over deze HTF600 ga ik hem wéér kopen. Mijn inziens een zeer goede koptelefoon voor een zeer redelijke prijs. Aanrader.