Creative HQ-1600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Creative HQ-1600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

maarten2200 28-01-2012
Geschreven voor: Creative HQ-1600

Ik heb deze koptelefoon gister binnen gekregen van bol.com. Hele snelle service, ik hoefde maar 1 dag te wachten.
De koptlefoon zit erg lekker. Nog geen last van mijn oren gehad. Ook zit aan de bovenkant een kussentje en dat is ook handig voor de bovenkant van je hoofd.
De vormgeving is niet heel erg goed. Als je hem opzet maakt het je hoofd erg dik en rond. Dus zeker niet buiten gebruiken maar binnen is dat natuurlijk geen probleem.
Het geluidskwaliteit is zeker goed voor z'n prijs. Al mijn muziek (eminem, b.o.b.) speelt ie goed af. Ook kan ie erg hard.
Over de duurzaamheid kan ik nu nog niet veel zeggen maar het ziet er stevig uit.
Nog wat extra aantekeningen:
1. Je kan de hoogte verstellen, en daar gaat de vormgeving niet ten onder wat ik wel eerst dacht.
2. Het heeft een 3,5 mini jack (logisch)
3. De koptelefoon schakelt bijna al het geluid uit als je hem opzet. Ik kan mijzelf bijna niet meer verstaan, ook als er geen muziek aanstaat.