Apple MB770G/B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MB770G/B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Fam.Hidding 10-12-2012
Geschreven voor: Apple MB770G/B

De oordopjes van Apple zijn in een woord slecht.
Je hebt voor 35 euro veel betere oordopjes, je betaal 99% voor het merk
de oordopjes hebben erg slecht geluidskwaliteit, helemaal geen bas en gaan snel kapot.
ondanks dat de oordopjes er goed uitzien is het geluid erg slecht... jammer

G.N. Kramer 25-01-2012
Geschreven voor: Apple MB770G/B

Bij de aankoop van een IPod touch, kreeg ik gratis deze oortjes. Nu ongeveer anderhalf jaar later ben ik eindelijk aan nieuwe toe. De kwaliteit van het geluid is nog steeds goed, maar vergeleken met een jaar terug komt er nog maar 40 procent van het oude volume uit de oortjes. Dat is zo sinds een paar maanden.

Ik ben altijd zeer tevreden geweest met deze oortjes, omdat ik veel fiets. Dan is handig als ik een volumeregelaar aan het snoer heb, zodat ik mijn Ipod niet steeds uit mijn zak hoef te halen. Met de volumeregelaar kan je onder andere het geluid harder en zachter zetten, maar je kan ook door dubbel op het middelste knopje te drukken naar het volgende nummer gaan. En als je terug wilt druk je gewoon drie keer achter elkaar.

Ik ben ook erg tevreden over hoe de oortjes in je oor aanvoelen. Bij sommige goedkopere oortjes krijg je al na een kwartier zere oren. Deze oortjes kan ik moeiteloos de halve dag in hebben.
Het geluid is geweldig, ondanks dat de bas niet zo hard is, maar dat kan ook vanwege de ouderdom zijn.

Ze sluiten voor mij net genoeg af. Je hoort de muziek prima, maar je hoor wel wat er om je heen gebeurt (behalve als je het volume op z'n hardst zet natuurlijk).

Al met al vind ik het totaal niet erg dat ik ze bij mijn Ipod kreeg.

Arend voskuijl 29-06-2012

Goede review, ga ze aanschaffen, denk ik!