Philips SHB9001/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB9001/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Qfan 23-04-2012
Geschreven voor: Philips SHB9001/00

Koptelefoon nu al meer dan een half jaar in bezit en gebruikt hem bijna elke dag.
Overdag op de iphone 4 en thuis op de imac.
Nadeel is dat hij na het opladen soms zijn instellingen vergeet maar het op nieuw aanmelden duurt een paar seconden.
Met een bril gaan de orenkleppen wat drukken en naar langer tijd zelf irriteren.
Maar daarin tegen valt de koptelefoon niet snel van je hoofd.
Geluid is goed prima bas en knoppen werken goed en snel.
Draagcomfort een 6 omdat ik en bril heb en deze net boven de oorkleppen moet doen om er geen last van te krijgen.
Vormgeving een 9 ziet er gewoon goed uit.
Geluidkwaliteit een 9 een heerlijke bas wat wil je nog meer.
Duurzaamheid een 9 hij doet het nog steeds de gehele dag met of zonder snoer.

En dan zou ik hem weer kopen Ja direct ondanks het bril nadeel.
1 maal zonder draad en wil je niet meer anders en dan de prijs hij is goedkoper dan de meeste met draad laat staan de oordopjes .

Patrick105 02-02-2012
Geschreven voor: Philips SHB9001/00

Ik heb deze koptelefoon nu ongeveer 2 weken en ik ben er zeer tevreden over. De oorschelpen zijn een stuk kleiner dan op de plaatjes op het internet, ook op de website van de fabrikant. Desondanks zit de koptelefoon heerlijk. Hij is in grootte te verstellen en ook op de fiets blijft hij goed zitten.
Ik gebruik hem nu met mn ipod touch - het koppelen was geen probleem, het kostte misschien 10 seconden - en met mn pc met windows 7, en dit was een stuk moeilijker om voor elkaar te krijgen. Windows 7 biedt geen ondersteuning voor bluetooth audio! Uiteindelijk is het toch gelukt met het softwarepakket "bluesoleil".
Op de pc valt de geluidskwaliteit een beetje tegen. Dat vind ik niet zo erg aangezien ik hem alleen gebruik om mee te skypen. Overigens is de koptelefoon ook met een kabel aan te sluiten, de geluidskwaliteit is dan zeer goed!
Op mn Ipod daarentegen is de geluidskwaliteit niet alleen met kabel, maar ook met bluetooth zeer goed.
Alle knoppen werken ook goed (play/pause/volgende/vorige/harder/zachter)

ET2009 06-11-2011
Geschreven voor: Philips SHB9001/00

De koptelefoon produceert veel bas. Dat is wel lekker, maar het geluid moet met een equalizer toch enigszins worden bijgeregeld. De koptelefoon drukt tamelijk hard op de oren, wat na verloop van tijd toch irritatie opwekt. De verbinding met de mobiele telefoon verliep probleemloos. Verbinding en streamen met de Laptop met Windows 7 en ingebouwde bluetooth lukt niet, maar dat ligt niet aan de koptelefoon. Op de koptelefoon zitten knoppen voor het regelen van het volume, pauze en volgende en vorige nummer, mits dit wordt ondersteund door het afspeelapparaat. Het is even wennen om de knoppen te vinden, maar dan zijn ze erg prettig. Al met al een mooie telefoon voor weinig geld.

Knarf7474 20-10-2011
Geschreven voor: Philips SHB9001/00

Ik heb dit product nu een dag in mijn bezit, en ik ben zeer positief. Ik heb deze gekocht na 2 maal een goedkope bedraade koptelefoon te hebben gehad die beide aan een draadbreuk zijn gestorven. Nu wou ik eens draadloos om dit te voorkomen. Ik had al snel verbinding met mijn mobiel, en hij heeft prima geluid inclusief stevige bas (geschikt voor mijn muziek). Het was wel even wennen aan de knoppen die op de buitenkant zijn bevestigt. Hij zit comfortabel en stevig op mijn hoofd.
Dus dit is een aanrader zover ik hem heb uitgeprobeert