Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beyerdynamic DT 770 PRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Luc 19-11-2020

Zeer goed geluid voor een zacht prijsje

Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 Pro

Na 7jaar gebruik van een audio technica m50 was ik toe aan een nieuwe koptelefoon. Na wat onderzoek op het internet ben ik uitgekomen bij de Beyerdynamic DT 770 en ik heb gekozen voor de 80 Ohm variant. Ik vind de koptelefoon zeer goed klinken en misschien wel beter dan de m50. De koptelefoon werkt op de pc en op de telefoon, het is wel aan te raden om gebruik te maken van een versterker maar zonder gaat het nog hard genoeg.

Pluspunten

• licht
  • goed geluid
  • lange kabel is fijn voor binnen achter de computer

Minpunten

• lange kabel is onhandig voor buiten gebruik

Sjaak199 08-10-2018

prima hoodtelefoon voor de fijnproever

Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Ik heb lang gewikt en gewogen welke hoofdtelefoon ik wilde hebben, toen het lijstje afgewerkt geen noice-cancelling want gebruik hem alleen in huis, niet draadloos want niet nodig , twijfelde over een bose comfort omdat oude ook een bose was en ik een fan bent van dit merk maar die heeft wel noice cancelling en geluid blijkt erg neutraal te zijn, in overleg met de verkoper gekozen voor de Beyer. 32 ohm

Maurice Haring 02-02-2017

Goeie isolatie voor het geluid

Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 Pro

De Beyerdanamic DT 770 pro is een heerlijke koptelefoon die goed afsluit en toch licht op het hoofd zit. Het geluid is fenomenaal goed, waardoor de prijs / kwaliteit verhouding erg goed is.

Johnny 27-07-2017

Heb hem nu ook al aantal jaren de 250ohm versie, fijn geluid, niks mis mee, wel iets anders.
Ik heb 3 week na aankoop gelijk weer via http://awbroadcast.com/ een nieuwe gekregen, rechter oorschelp stopte er abrupt mee, nu 4 jaar later weer rechter oorschelp stuk, nu garantie foetsie grrrrrr.
heb vanmorgen bericht gedaan rechtstreeks naar beyer, eens kijken wat hun er van schrijven gaan.
Hoop wel weer op nieuwe, anders toch maar weer kopen foei haha.

M. van Kerkwijk 22-08-2016

Mooi gedetailleerd

Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Ik gebruik 'm vooral voor het opnemen en 'oppoetsen' van zangpartijen. Geen detail gaat aan je voorbij. Weinig kleuring; klinkt niet schel of heel wollig. Sluit je oren helemaal af en draagt prettig.

Pluspunten

• helder geluid
  • draagt prettig

Minpunten

• materiaal soms wat stug

TFT 04-04-2015
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Als je een goede hoofdtelefoon wil hebben en er niet teveel aan uit wil geven. Dan is deze echt iets voor jou. Hij heeft voor de 140 euro die ik er voor heb betaald een zeer neutraale en zuiver gedetailleerd geluid weergave. Verder heeft hij ook een stevige bass die heel erg zuiver en warm klinkt. Gelukkig is de bass niet zo overheersend aanwezig als de gehypte beats hoofdtelefoons. Die echt zo veel bass hebben dat het de andere geluid aspecten in de weg zit. Daar heeft de DT770 totaal geen last van alles is namelijk zeer goed in balans. Verder zit hij zeer goed op je hooft ook na uren dragen. En hij is ook nog eens zeer degelijk gebouwd en zijn alle onderdelen vervangbaar. Wat wil je nog meer zou ik zeggen. Wil je voor weinig geld een goede hoofdtelefoon koop deze. Speelt geld geen rol dan zou ik zegen koop een Sennheiser HD 800 voor een kleine 1200 euro . Maar geloof me je zult bedrogen uit kommen. Deze kunnen niet op tegen de Beyerdynamic TP70 modellen die maar 499 euro kosten geloof mij maar. Beyerdynamic is echt het bewijs dat goede kwaliteit niet altijd de hoofdprijs hoeft te kosten.

jojo 03-02-2012
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 Pro

Na veel reviews te hebben doorgenomen in deze prijsklasse gekozen voor deze DT770 PRO 80 Ohm. Wilde naast het gebruik in de band met electronisch drumstel ook rustig naar muziek kunnen luisteren. Beide is prima mogelijk. De zachte oorkussens en goed verstelbare hoofdband zorgen voor uitstekend draagcomfort. Hij sluit prima over de oren en geeft zo rust aan de omgeving maar vooral aan jezelf. Heerlijk rustig luisteren zonder geluiden van buitenaf. Hij knelt niet te hard op het hoofd en kan rustig enige uren achtereen gedragen worden. Mijn oude sennheiser die op het oor werd gedragen was iets lichter en daardoor comforbabeler maar levert hierdoor in op de lage tonen, de isolatie en de duurzaamheid. De vormgeving is niet opvallend. Grijze velours kussens. Stevige lederen afneembare bekleding om de beugel.
De geluidskwaliteit is uitmuntend. Voldoende bas door basreflexsysteem en prachtig definieerbare instrumenten en zang. Of de band zo voor je staat en je kunt de positie van de muzkanten gewoon bepalen. Volume met 80 Ohm is op de PC en met de walkman voldoende. Op een verterker of mengpaneel aagesloten kun je echt hard knallen. Gehele beugel is van metaal en rest is stevig bevestigd. Kan tegen een stoot.
Kortom topklasse voor live, studio en thuissituatie. Een aanrader voor deze prijs.

Kef 38 24-01-2012
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

Nu, sinds een aantal weken in mijn bezit. Altijd een Sony cd 850 gehad die veel gebruikt werd in studio's destijds, alleen kreeg deze hoofdtelefoon gebruikssporen. Dus opnieuw gegaan voor de Sony mdr-xb 700. Veel te veel bas. Weinig detaillering. Direct retour gebracht.
Toen opnieuw gezocht, vele recensies gelezen, totdat ik bij deze beyerdynamic uitkwam.
Niet geluisterd, zo besteld totdat ik hem opzette, wat een details, zonder ingespeeld te zijn, beter dan de sony, die ik had.
Topklasse.

audica 29-11-2011
Geschreven voor: Beyerdynamic DT 770 PRO

wat is dit wederom topkwaliteit van beyerdynamic!
ik zou haast zeggen dat het de geluidskwaliteit van mijn audicaspeakers overtreft.
de audica speakers zijn absoluut top in mijn ogen,maar de koptelefoon doet er bijna niet voor onder.
in alle muziek soorten is gewoon erg goed en dat ook natuurlijk persoonlijke smaak.