Sennheiser HDR 120 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HDR 120 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Ppvw 04-07-2016

Niet aan te bevelen

Geschreven voor: Sennheiser HDR 120 zwart

Ik gebruik deze hoofdtelefoon nu een aantal weken en bemerk de zelfde problemen als beide andere beoordelingen.
Hij valt makkelijk van je hoofd en hij is niet te tunen. Dat betekend dat het geluid met storing door komt en vaak weg valt.
Ik gebruik hem nu op een andere locatie en het zelfde gebeurd.
Ik kan dit product niet aanbevelen. Ik ga een andere gebruiken maar eerst Sennheiser dat toch een goede naam heeft benaderen over dit slechte product.

Marco particulier 04-01-2012
Geschreven voor: Sennheiser HDR 120 zwart

Voor mensen met een wat kleiner hoofd zeer zeker niet aan te raden omdat de hoofdtelefoon gewoon van je hoofd af valt. Ik heb een groot hoofd (ja ik weet het) en als ik mij met hoofdtelefoon voorover buk glijdt de hoofdtelefoon ook af.
Vormgeving mooi en bereik goed.
Duurzaamhheid weet ik niet.

robert 1971 12-02-2011
Geschreven voor: Sennheiser HDR 120 zwart

goeie kwaliteit alleen als er in een buurt meerdere draadloze ontvangers aan staan pakt die niet die van je eigen maar van welke het sterkste door komt dat is erg vervelend verder is het een goede aankoop