Sennheiser HD202 Stereo Headphones - Reviews

Klankkast
gesloten

wim19a46 25-01-2014 Product paar dagen in bezit

6,2
Deze koptelefoon drukt op de oren. De geluidskwaliteit is niet best. De bas klinkt boven alles uit, waardoor de midden tonen te zacht en de hoge tonen helemaal niet waarneembaar zijn. Omdat ik al hetzelfde type koptelefoon had waarvan de oorkussens helaas na jaren versleten zijn kon ik ze goed vergelijken. De oude klinkt veel beter. Ik heb daarom de koptelefoon retour gestuurd.

Piet Piraat 1 28-12-2013 Product paar weken in bezit

Qua duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen over deze hoofdtelefoon omdat ik deze nog niet heel lang in mijn bezit heb, maar voor deze prijs vind ik 'm echt super! Zeer goed geluid, ook bij de basklanken, en hij zit ook best goed. Snoer is erg lang, te lang voor hetgeen waarvoor ik deze gebruik, maar er zit een dingetje bij waar je de snoer omheen kunt wikkelen zodat deze wat korter is.

ChapDDR 04-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Op zich een goede koptelefoon maar totaal niet geschikt voor onderweg. Mijn derde in twee jaar tijd is vorige week stuk gegaan. Iedere keer is de aansluiting aan de rechterkant kapotgescheurd waardoor die kant het niet meer doet. Bij mijn derde had ik er extra veel ducktape om heen gedaan zodat die niet zo snel zou buigen of ergens langs schuren. Dit hielp niet. Ligt dus echt aan het ontwerp.

Voor in huis is het een zeer geschikte koptelefoon voor z'n prijs. Zeer goed geluid en is redelijk fijn om te dragen door z'n ovale vorm.

Greyhound50 05-01-2012 Product paar dagen in bezit

Veel reviews gelezen over deze hoofdtelefoon.
Besteld bij Megapool voor iets meer dan 25 euro incl.verzendkosten.
Naar mijn mening biedt deze hoofdtelefoon waar voor zijn geld.
Ik heb hem getest op verschillende soorten muziek. o.a. Klassiek en modern. Bassen zijn schitterend. Ook hoge en middentonen klinken prima. Bij hoog volume viel me in de hoge tonen enige vervorming op. De kwaliteit is gewoon heel goed te noemen. Ik kan geen oordeel geven over de duurzaamheid omdat ik hem net heb. Ik heb er echter een positief gevoel over.
Het draagcomfort is erg goed. Zit zeer goed op het hoofd en alleen een klein stukje van mijn oorlelletjes komen er uit. Niet storend.Ik las reviews waarin men niet tevreden was over de dikte van het snoer. In mijn ogen geen enkele reden voor.
Het is normaal luidspreker snoer dat bij normaal gebruik jaren meegaat. Ik las ook negatieve reacties over de snoeroproller die er bij geleverd wordt. Ook dit vind ik onzin. Het snoer is lekker lang. Fijn voor binnengebruik.
Mocht je toch naar buiten willen dan is het oprollertje alleen maar handig. Er zit een clip aan waardoor je hem vast kunt zetten.
Mijn conclusie: Als je prijs en kwaliteit vergelijkt dan zijn er denk ik weinig andere hooftelefoons die dit bieden.

Mr Martinus 18-08-2011 Product paar weken in bezit

6,2
Ik kocht deze hoofdtelefoon vanwege de positieve recenties over het geluid. En dat geluid is perfect, vooral de bass is voortreffelijk.
Alleen de vormgving is niet erg geslaagd zeg maar gerust hinderlijk. Ik heb constant het gevoel dat hij van mijn hoofd valt. de hoofdbeugel is zo gemaakt dat hij aan de voorkant van je hoofd zit i.p.v. het gebruikleijke midden.En je voelt ook echt de druk van de beugel op je hoofd ondanks de schuimbrubber kussen. Het ziet er leuk uit maar dat is het niet!
Volgens mij hebben de ontwerpers hem nooit op hun hoofd getest of ze hebben een platte bovenkant.
De enige remedie (voor mij) is om hem andersom te dragen (linkerkant op rechteroor en r. op l. ) maar dan zitten de schelpen niet zo lekker op je oren.