Samsung Galaxy Buds zwart - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
oordopjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds zwart op Kieskeurig.nl.

VinceJ 17-11-2019

Galaxy Buds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ze zitten erg comfortabel. Maakt gelijk connectie met de Samsung Wearable app. Super makkelijk in bediening.

Chiel99 13-11-2019

Even wennen maar nu kan ik niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik was altijd bedrade oortjes gewend, draadloze oordopjes leken me wel handig maar ik zag de voordelen niet zo, eerder de nadelen van kwijtraken of oortjes met een lege accu. Na de eerste kennismaking van enkele dagen was ik nog niet direct overtuigd van de meerwaarde en liet ze al vrij snel thuis. Ik ben niet iemand die gebruiksaanwijzingen leest want hoe moeilijk kan het gebruik van een oortje nu echt zijn, maar ik bleek daardoor net die informatie te missen die het draagcomfort en geluidsweergave aanzienlijk verbeterden, sterker nog; nadat ik de juiste draagpositie had gevonden met de juiste fit (3 maten worden standaard meegeleverd) en het tikken op de touchbutton doorhad ging er een wereld voor me open en zijn mijn buds een onmisbaar attribuut voor mij geworden. De bedrade heb ik in de la gestopt en ik gebruik niks anders meer dan de buds. Ook op mijn tablet gebruik ik nu de buds en dat is met name bij het kijken van een film erg prettig, en de buds zijn niet beperkt tot Samsung apparatuur. De recente updates zorgden voor een foutloos gebruik. Het goede geluid en de instellingsmogelijkheden daarvan zijn beduidend beter dan ik met bedrade oortjes gewend was. En het kwijtraken? Ze zitten perfect en vallen er niet spontaan uit en als ik ze even eruit wil halen stop ik ze meestal zo los in de broekzak. Opladen doe ik thuis wel, want ik kan er lang mee vooruit en als ze dan eens leeg zijn dan laad je ze simpel op via de powershare functie van de nieuwste Samsungs of op mn draadloze oplader. Waar ik ook erg blij van word is dat ik bij veel omgevingslawaai als ik wil slapen ze 's nachts nog wel eens wil in doen met de juiste ontspanningsmuziek op de playlist ben ik snel vertrokken.

Finn 18-04-2019

Passen niet in mijn oor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Welke oor wings ik ook probeer ze blijven niet in mijn oor zitten helaas.
Verder vind ik de geluids kwaliteit matig en de meeste standaard ingebouwde equilizer settings zijn niet zo goed.
ben wel erg tevereden dat de bas nog goed klinkt en het is natuurlijk erg handig dat ze zo makelijk mee zijn te nemen.
Maar helaas dus niet bruikbaar voormij... een ook geen andere wingtips te vinden op het internet voor de galaxy buds.

Albert2019 03-12-2019

Comfortabele oortjes, erg goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ideaal voor lawaaiige omgeving zoals bijvoorbeeld in vliegtuig. Wel opletten in het verkeer, of het omgevingsgeluid aanzetten.

Anoniem828 01-12-2019

Beter dan AirPods

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Toen ik deze kreeg vroeg ik me af of ze beter zouden zijn dan de AirPods van Apple. Dat zijn ze zeker! Ze zitten goed en het geluid is ook erg sterk
Zeker een aanrader!

Ukkiebeet 30-11-2019

Goed geluid maar blijven niet zitten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Geluid is prima ook.fijn dat ver heen kabels aan zitten en zien er beter uit dan die gekke dingen van appel
Alleen blijven ze helaas totaal niet in mijn oren zitten

Anmeke 28-11-2019

Lekker draadloos

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik vind het heerlijk als ik in de trein zit naar muziek te luisteren. Met de buds als ik andere mensen zie knopen met de gedraade oortjes. Altijd in de knoop. Je moet ze wel opladen voor je ze gebruikt. Al storen ze soms wel. Valt geluid weg.

ArjanB 27-11-2019

Goed geluid, matige in bel gebruik

De buds zitten goed.
Touchpad werkt redelijk goed. Soms wat traag maar over het algemeen goed.
Als ze gebruikt worden om te bellen is het matig te horen aan de andere kant van de lijn. Er is veel omgevingsgeluid en ze zijn gevoelig voor wind.
Dat het doosje ook een functie heeft de buds op te laden, is goed bedacht.
Batterij van de buds gaat lang mee.
In het algemeen positief en tevreden.

Vivalaviv 27-11-2019

Een verademing voor je oren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik gebruik de Galaxy buds nu een aantal maanden.
Ik heb de witte variant en het koppelen met mijn Samsung s10 ging zeer makkelijk.
De buds worden snel herkend zodra je het dekseltje van het doosje waar de buds in zitten, opent.
In de Galaxy wearable app kan ik op mijn telefoon alle instellingen veranderen die je maar kan wensen. De app is zeer gebruiksvriendelijk en heel overzichtelijk ingedeeld. Er zit een equalizer in, je kunt de meldingen aanpassen, het functioneren van de touchpad van de oortjes en je kunt de oortjes updaten via deze app.
Fijn ook dat je telefoon bij het koppelen van de oortjes aangeeft wat het batterijniveau is.
Het opladen van de oortjes gebeurt via het opbergdoosje van de oortjes.
Plaats de oortjes in het doosje en steek de USB c stekker in het doosje en de stekker in het stopcontact en opladen maar.
Opladen gaat gelukkig vrij snel dus je hoeft niet lang te wachten om ze weer te kunnen gebruiken.
De accu's gaan vrij lang mee en het is fijn dat de oortjes vast klikken in het opbergdoosje d.m.v. een magneetje. Dat zorgt er ook voor dat ze niet zomaar uit het doosje vallen.
Ik had af en toe ruzie met de oortjes als ik ze per ongeluk aanraakte als ze in mijn oor zaten. Soms registreert een oortje dat ik deze 2x aanraak terwijl dat maar 1x is. En met het in doen van de oortjes raak je ze eigenlijk áltijd aan. Dat zorgt ervoor dat ik hetgene wat ik wil luisteren eigenlijk altijd pas aanzet als ik de oortjes al in heb. Dat voorkomt skippen van nummers of doorspoelen van series.
De verschillende groottes van de siliconen omhulsels van de dopjes is ook erg prettig. Zo kun je de buds makkelijk goed passend maken voor jouw oren.
Ze zien er aan de buitenkant alleen wat log uit omdat ze behoorlijk uitsteken uit je oren.
Ik kan de buds in ieder geval aanraden!

Dylan0903 27-11-2019

Prima product met goed geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Werkt prima! goed geluid en laadt snel op, het grootste nadeel vind ik dat het lastig is om het oortje zelf samen te stellen dus het rubber zelf te vervangen.

BloodlustNL 27-11-2019

Goede kwaliteit met misschien 1 of 2 minpuntjes

De Samsung Galaxy Buds.
Dit zijn true wireless earbuds met een goede batterijduur. Ik heb ze zelf af en toe iets meer dan 3 uren op 1 lading gebruikt. Eigenlijk nooit heel goed op de tijd gelet aangezien er op dat moment series en films mee werden gekeken op de Galaxy S10 plus.
Geluidstechnisch doen ze wat je er van mag verwachten. Hoge tonen zijn prima midden ook en lage tonen blijven soms iets achter maar dit is voor mij persoonlijk geen dealbreaker omdat ik het er wel genoeg in vind zitten.
De microfoons om mee te bellen blijven wel een minpuntje. Ik gebruik ze niet vaak om mee te bellen maar als ik ze er wel voor gebruik dan hebben mensen vaak moeite met verstaan wat er door mij gezegd wordt. Misschien iets om aan te werken in een toekomstige update. (Wat overigens ook erg fijn is fat er aannde software gewerkt blijft worden.)
Omgevingsgeluid aanzetten is af en toe ook erg handig om met de muzieknzachtjes een gesprek te kunnen voeren. Al wil dat bij mij wel eens uitvallen doordat het rechter oortje soms denkt dat ie niet meer in mijn oor zit. (Zal wel aan de vorm van mijn eigennoor liggen, af en toe wel vervelend)

De oortjes blijven bij beweging goed zitten met de standaard vleugeltjes en dopjes die er op zitten bij levering. Al zou je toch nog uit 2 andere maten kunnen kiezen voor zowel de dopjes als vleugeltjes om het te kunnen fijn afstellen.

Al met al ben ik blij met deze oortjes aangezien ze goed in elkaar zitten. (Ze hebben een val van de trap overleefd)

Lang verhaal kort.
Dit zijn fijne oortjes die voor muziekliefhebbbers doen wat ze moeten doen en ze zitten goed.

Rudy Van Klinken 26-11-2019

Samsung earbuds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Nadat ik diverse tests en beoordelingen had gelezen en op YouTube had gezien, had ik de indruk dat deze buds een behoorlijke geluid konden produceren. Echter nadat ik ze had gekocht en getest met muziek, blijkt dat het geluid zeer vlak is en vrijwel zonder bas. De instelmogelijkheden via de eigen Samsung wearable app. Zijn echt zeer matig, om niet te zeggen slecht. Bij deze kwaliteit past een prijs van €25,-. En geen €120,-!! Het enige positive is de pasvorm, waarbij moet worden opgemerkt, dat als je de oorschelp passing rubber monteert, deze niet meer in het opbergdoosje passen, waar ze weer opgeladen moeten worden. En nee, ik beveel dit product niet aan, en zeker niet voor de huidige prijs. Advies is dus ook, gewoon laten liggen. Ik denk toch dat ik voor de Sony earbuds ga.

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

Dzjeedy 24-11-2019

Fantastisch geluid en dat zonder snoer.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ze zien er stoer uit, in tegenstelling tot de meeste andere snoerloze oortjes. Mooi vorm gegeven en uitstekende pasvorm. Ook ideaal dat je ze via je telefoon op kunt laden. De bediening via te tiptoetsen is even wennen, maar eenmaal gewend bevalt het prima.

Smurfray 23-11-2019

Uitermate tevreden doen het perfect goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik had het vorige model die waren binnen een paar uur leeg.
Mijn ervaring van deze Galaxy Buds is uitstekend ze zitten goed het geluid is ook lekker ik zou ze zo weer kopen als ik ze niet bij mijn telefoon zou krijgen.

Ark3 23-11-2019

Vallen vaak uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Kan alleen geüpdate worden als beide oortjes aan zijn vaak valt of links of rechts uit dat is vervelend

Anoniem 22-11-2019

Zitten fijn in het oor en hebben mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

De galaxy buds zitten fijn in je oor en hebben mooi geluid, de equalizer bij de wearable app is heel handig en met het dolby atmos geluid maakt het het nog beter. De bediening is makkelijk en samsung music werkt ook heel goed. De functie om je omgeving te horen of anderen werkt alleen wat minder omdat je nog steeds niet echt anderen hoort. Fijn dat je de oortjes kan opldaen met je s10, jammer dat je de case van de oortjes alleen niet als powerbank kan gebruiken, miss komt dat ook door het aantal mah wat er in de case komt, maar is een idee.

Daniella1971 21-11-2019

Uitstekende buds qua bediening, geluid En gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Gebruiksgemak is super, eenvoudig te koppelen met je Phone en het geluid is uitstekend. Opladen bijna niet nodig en de buds zitten ook prettig! Waar voor je geld als je ze wil aanschaffen! Nu wil ik de watch zeker graag erbij

Kenneth15 21-11-2019

heel fijn en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

De Galaxy Buds zijn heel fijn met goede kwaliteit.
Ze blijven goed in je oor zitten door die soort haakjes aan de bovenkant.

marciemarc1982 21-11-2019

Lange accu duur, veel instel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Ik ben zeer tevreden over de buds. Lange accu duur, veel instel mogelijkheden, perfecte pasvorm. Wat wil je nog meer?

yassir94 21-11-2019

Goed maar kan altijd beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

het product doet het goed , maar voor alles is er verbetering ,
bijvoorbeeld een licht geven bij aanraking van je buds