Sony WIC600NB

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

JvE 25-03-2019

Erg goede NC headset

Geschreven voor: Sony WIC600NL blauw

Ik kan er eigelijk heel kort in zijn. Oordopjes zijn verrassend goed. Noice cancelling is zeker voor in ear oortjes erg goed. Ik heb ze gebruikt in het vliegtuig en ze zijn daar uitermate geschikt voor.
Verder is het draagcomfort erg hoog. Je voelt nauwelijks dat je de 'band' omhebt. Tijdens hardlopen en fitness is de headset daarom ook goed te gebruiken.
Duurzaamheid staat bij Sony altijd hoog in het vaandel volgens mij en dat zie je ook hier weer terug. Band is van een soort flexibel rubber en kan erg veel hebben, ook de dopjes kunnen tegen een stootje.
Accuduur is goed, ik kan er zo'n 8-9 uur mee doen incl NC. Daarmee ook gelijk een nadeel van de oortjes. Opladen duurt vind ik redelijk lang. je bent al snel 2,5-3 uur aan het laden om volledig op te zijn geladen.
Bellen kan ook uitstekend met de oortjes, maar heb ik niet heel intensief gebruikt, daar ik een handsfree carkit heb.

Dan het grootste pluspunt vind ik het zuivere donkere geluid dat uit de oortjes komt, samen met de NC optie. Dit bied echt een bubble waardoor je helemaal in je muziek opgaat.
Op de scooter is dat dan weer minder handig en daar heeft Sony de ambient sound control voor gemaakt. Die zorgt ervoor dat je ook nog hoort wat er om je heen gebeurt. Soort omgekeerde noice cancelling.

Al met al voelt het alsof Sony hier veel werk in heeft zitten en kan met deze oordopjes zeker mee in het segment met deze prijsklasse.

Pluspunten

• geluid
  • noice cancelling
  • accuduur
  • draagcomfort

Minpunten

• oplaadtijd

Chielio 09-03-2019

Draadloze oordopjes Sony met nekband

Geschreven voor: Sony WIC600NL blauw

Bij het uitpakken van het product valt meteen de flexibiliteit en nauwkeurigheid op. Bedieningsknopjes zijn zorgvuldig weggewerkt waardoor ik in het begin moest zoeken hoe ik het aan moest zetten en bedienen. Wanneer je weet waar de knopjes zitten is het heel gebruiksvriendelijk. Ik moest eraan wennen dat het apparaat om je nek ligt en de oordopjes daaraan vast zitten, dit went heel snel. Een groot voordeel vind ik bijvoorbeeld dat je oordopjes niet in de knoop raken. Een heel handig foefje om dit nog gemakkelijker te maken is dat er magneetjes in de oordopjes zitten zodat ze niet in de war raken. Het luisteren van muziek, handsfree bellen in de verschillende functies met noise cancelling aan of uit gaat vlekkeloos en soepel. Voor gebruik is het nodig om een app te installeren, kost geen enkele moeite en vergroot het gebruikersgemak! Al met een al een prachtig product, enige echte minpuntje is wanneer het gebruikt wordt in de auto voor het luisteren van muziek en handsfree bellen je omgevingsgeluiden niet kunt horen zoals een ambulance bijvoorbeeld.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Flexibiliteit van het product zelf
  • Magnetische functie oordopjes zelf

Minpunten

• Lastig schoonmaken van oordopjes van oorsmeer..

ColinvO 04-03-2019

noice cancelling beter dan veracht

Geschreven voor: Sony WIC600NL blauw

Ik heb het product nu zo'n 3 weken in huis en kan eigelijk niks dan positief zijn over de oortjes. Ik heb ze getest met sporten, muziek luisteren en met het kijken van een film in het vliegtuig. In al deze omstandigheden ben ik zeer tevreden over de oordopjes. Noice Cancelling is echt veel beter dan wat ik verwacht had van deze inner ears. Ook omdat er om de markt veel oortjes zijn die een stuk duurder zijn en niet beter.
Design vind ik handig, hij heeft de accu's zo zitten dat de oortjes op de juiste plaatst iets zwaarder zijn waardoor hij netjes om je net blijft hangen, ook met hardlopen, daarnaast is hij erg flexibel waardoor het geen irritatie opwekt.
Over duurzaamheid kan ik weinig vertellen, behalve dat ze mij wel erg robuust lijken en mede door de flexibiliteit zie ik de oortjes ook niet zo snel stuk gaan.
Wat ik ook een mooie optie vind is de ambient sound control waardoor je ondanks je muziek dus wel goed kan horen wat er om je heen gebeurt, dit kan bijvoorbeeld heel handig zijn op de fiets of met hardlopen.
Accuduur is goed, alhoewel het opladen wel aan de vrij lange kant is(2,5 uur) echter als je dat dan hebt gedaan kun je wel heel de dag muziek luisteren(afhankelijk van of je NC aan hebt staan natuurlijk) Ik heb in ieder geval een vlucht van 9 uur met NC aan gehaald tot het einde.

Pluspunten

• accuduur
  • gebruiksvriendelijkheid
  • Noice cancelling
  • comfortabel

Minpunten

• oplaadtijd

Maddess 26-02-2019

Sony draadloze oordopjes voor ideaal gebruik

Geschreven voor: Sony WIC600NL blauw

Ik gebruik de Sony WI-C600N nu een tijdje en ben meer dan tevreden over dit product. Waar ik het meest blij mee ben is het feit dat je geen last heb van draden die overal achter blijven hangen. Ik gebruik de Sony WI-C600N zowel op de fiets als tijdens het sporten en ondanks deze intensieve lichaamsbeweging blijven de oortjes zitten waar zij horen te zitten. De oortjes gaan ongeveer 7,5 uur mee wat voor mij voldoende is voor een paar dagen en wanneer hij op is, is hij binnen 2,5 uur ook weer opgeladen. Het verbinden met je mobiel is zo gebeurt en binnen 2 seconden zijn de oortjes te gebruiken. Tot slot is de geluidskwaliteit ook top en ga ik helemaal in op het geluid zonder last te hebben van mijn omgeving. Mindere punten zijn het vinden van de knoppen tijdens het sporten. Deze zijn wat moeilijk te bedienen. Ook laat het USB klepje snel los. Verder een top product en zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Draadloos
  • Duur batterij
  • Geluidskwaliteit
  • Omgevingsgeluid-modus

Minpunten

• Knoppen
  • USB klep

breinders 24-02-2019

Goede geluidskwaliteit en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Sony WIC600NL blauw

Sinds een week test ik de Sony WI-C600N met Wireless Noise Cancelling. De oortjes voldoen aan mijn verwachtingen van sony en werken uitstekend. Op een aantal vlakken blinken de oortjes vooral uit:
De geluidkwaliteit is zeer goed en klanken helder. Ook de bas komt goed tot uiting, iets wat ik fijn vind tijdens het luisteren van muziek.
De equalizer functie werkt ook verbazingwekkend goed in het aanpassen van de frequenties die jouw voorkeur krijgen.
Daarnaast is het gebruiksgemak enorm fijn, de oortje verbinden direct zodra je deze aanzet en ik heb tot dusver geen enkele connectieproblemen ervaren met de bluetooth-streaming.
De supplementaire app die men kan downloaden werkt goed en is duidelijk. Met de app kun je naast de equalizer, ook de geluidsmodus voor de omgeving instellen en batterijpercentage bekijken.
Helaas zijn er enkele minder goede punten:
Batterijlevensduur is naar mijn inziens beperkt. Over het algemeen gebruik ik de oortjes de gehele dag door (ongeveer 8 uur), echter is de batterijcapaciteit daarvoor niet voldoende. Tussentijds een keer opladen moet af en toe, gelukkig gaat dit wel snel. Uiteraard voor minder intensieve gebruikers is de batterijduur ruim voldoende.
Het design mocht ook iets mooier, het plastic van de oortjes ziet en voelt goedkoop aan, echter is het huidige design niet hinderlijk, de oortjes zitten goed en het dragen van de oortjes alleen, zorgt dat het meeste geluid van de omgeving wegvalt. Ook tijdens hardlopen blijven de oortjes goed zitten. Een ander nadeel van het design zijn de bedieningsknopjes, deze zijn verwerkt in de kabel die rondom de nek ligt, echter zijn ze in het design verwerkt waardoor ze soms slecht te vinden/voelen zijn. Dit is echter in het begin het geval,, naarmate men de oortjes meer gebruikt weet je de knoppen beter te plaatsen.
Al met al zou ik deze oortjes aanbevelen en krijgen ze een 8 al cijfer.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • gebruiksgemakt
  • handige app
  • snel opladen

Minpunten

• batterijduur (voor intensief gebruikt)
  • knoppen moeilijk te vinden