Sony RF oplaadbare draadloze hoofdtelefoon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony RF oplaadbare draadloze hoofdtelefoon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

DarkEastwood 10-11-2013

Wat heb ik spijt van deze aanschaf. Ik heb hem aangesloten op mijn tv. Hoe ik ook tune met het volume op de tv en de koptelefoon, het blijft een verschrikkelijke ruis. De ruis is harder dan het geluid.
Ook valt hij regelmatig uit. Na een minuutje doet hij het dan weer. De batterij is ook snel leeg.
Als ik mijn aankoopbon van de Mediamarkt niet kwijt was geweest, was ik hem heeeeel snel gaan ruilen

Theologos43 11-11-2013

Het kan bijna niet anders of er is iets aan de hand met dit exemplaar. Zijn alle contacten schoon, of zit je in de buurt van elektrische tramdraden of in de buurt van een machinefabriek? Als de batterijen goed zijn opgeladen gaan ze dagen lang mee!
Onbegrijpelijk probleem. Voortaan beter op de aankoopbon letten!
Succes.

Theologos43 21-03-2013

De opmerking: Het kost niks, dus is het ook niks is onjuist.
Uit deze Sony koptelefoon komt een heel fatsoenlijk geluid.
Voor 4 tientjes kun je natuurlijk niet op de eerste rij zitten, dus hoor je niet de allerdiepste bassen, maar wel een geluid waar je uren naar kunt luisteren zonder moe te worden.En dat is ook wat waard.
Wel moet je er goed op letten dat de accu's in de rechter oorschelp altijd goed zijn opgeladen.
De eerste keer dus minimaal 16 uur, maar liever nog 24 uur opladen en na gebruik altijd weer opnieuw aankoppelen aan de druppellader voor een volgend gebruik.
Ook de jackplug dient schoon en vetvrij te zijn om gekraak te voorkomen. Vrijwel alle draadloze koptelefoons zijn gevoelig voor storingen van buiten af, dus in een drukke stad meer kans op storing en interferenties dan in een klein rustig dorp, maar afgezien daarvan is het voor het geld een prima ding.

criticaster72 22-01-2012

Kost niets, maar is ook niets. Voor een draadloze koptelefoon kun je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Alleen maar ruis,storing en interferentie. Meteen teruggebracht en nu heel tevreden met een Senheiser.

haniel koning 08-01-2012

geluid is prima. vrijwel geen last van storing! soms in de tuin en tuinhuis of op de 2e verdieping van het pand ( max 15 meter) een lichte ruis.

draag conform prima. heeft alleen even geduurt voor dat ik de gebruiksaanwijzing (leest wat moeilijk) echt door had met al die detail (schuif)knopjes.

Model is helaas achterhaald. maar voor de prijs beneden de 45 EUR een prima wireless koptelefoon

JeroenB59 31-10-2011

Deze kopelefoon heb ik o.a. wegens de reviews hier op kieskeurig.nl aangeschaft.
Ik heb de set op mijn TV aangesloten.
Vooral de prijs-kwaliteit verhouding vindt ik belangrijk.
Echter toen ik de set had aangesloten en de ruis had weggedraaid (inderdaad; bron geluid harder en koptelefoon zachter) kwam de teleurstelling van de ontzettend slechte audio kwaliteit van dit apparaat.
Er is een totaal gebrek aan diepte in het geluid, er is nauwelijks waarneembare bas, het hoog ontbreekt.
Deze set geeft voornamelijk middentonen door, gesproken woord is matig tot voldoende te beluisteren.
Maar voor muziek, of een film met geluids effecten presteert deze koptelefoon zeer zwaar onder de maat.
Een dikke onvoldoende dus, dat had ik niet verwacht van Sony.
Zonde van mijn geld. Dit is een aanschaf waar ik grote spijt van heb.

C1000-Manneke 05-05-2011

Ik heb deze Sony MDR-RF810RK nu enkele dagen in mijn bezit.

Mijn eerste indruk, mooi! Hij ziet er mooi uit. En hij zit ook nog eens fijn.

Nadat ik hem aan mijn pc heb aangesloten wilde ik hem gelijk uitproberen. Mijn eerste indruk daarvan was: Wow wat een irritante ruis! Ik schrok er behoorlijk van.Ik dacht, heb weer eens troep gekocht. Maar ik zette het geluid van pc wat harder, en koptelefoon heel wat zachter. Dan is het ruis niet meer te horen bij muziek. Bij films durf ik niet te zeggen. Omdat in films nog wel eens stiltes zit. Kan dat ruis wel een beetje te horen zijn. Heb hem trouwens wel voor films kijken gekocht. Zodat ik niemand tot last ben hier in huis, als ik 's avonds weer eens een film kijk.

Je moet overigens ook niet het beste te verwachten voor €39,99

Ik heb hem momenteel ook op. Prima koptelefoon. Geluid is prima. Draagcomfort is uitstekend en dat voor maar 4 tientjes.

K vd Plas 03-04-2011

Vandaag gekocht, ja, "schrikken" toen ik hem er de eerste keer aanzette. Zooo een mega ruis, wat heb ik nou weer gekocht, had maar eerst gekeken op kieskeurig.(stond nog niks achteraf)

Na een minuut of tien rotzooien ging het al beter. Je radio/cd speler wat harder zetten en dan met de koptelefoon-volumeknop je volume regelen en dan valt het niet zo op. Alleen tussen de nummers in hoor je wat ruis. Had wat beter verwacht van sony maar het is mijn eerste ervaring met een draadloze.

Ik heb hem nu een uur op en hij zit wel lekker, sluit goed over de oren aan. Ben alleen benieuwd als het wat warmer is aangezien de oorkussentjes gemaakt zijn van stof en niet van leder.

Geluid vindt ik wel goed klinken en de bas is redelijk (mag zwaarder van mij) en de hoge tonen klinken super.Ook hoor ik nu goed het verschil van een mp3 formaat vergeleken met cd geluid. Mp3 moet van hoge kwaliteit zijn (min 320) anders niet om aan te horen.

Batterij die er bij geleverd is moet eerst 16 uur laden (dus die gaat er sávonds aan) en dan is hij volgens boekje 13 uur te gebruiken.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb een hoop spullen gehad van sony en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.Heb dus maar wat in gevuld.

Mijn conclusie: voor een normaal persoon een redelijke koptelefoon voor een mooi prijsie(45 euries bij de Makro)maar of ik weer deze zal kopen denk het niet en zoiezo voor de profs "lekker laten liggen".