Philips SHE8500/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE8500/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dhr. v.d. Linden 29-06-2014
Geschreven voor: Philips SHE8500/10

Voor de geluidskwaliteit krijgt de SHE8500 van mij net een voldoende. Voor een in-ear is de bas voldoende en overheerst niet, midden onvoldoende, hoog net voldoende. Belangrijk! Geluid is persoonlijk eenieder heeft zo zijn eigen voorkeur. De SHE8500 heb ik vergeleken met een aantal over-ear koptelefoons en daar kan deze in-ear echt niet aan tippen. De SHE8500 is goed geschikt voor hardlopers / joggers. Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Gekocht bij Conrad voor 15,99 (excl. verzendkosten).

Arienne 07-04-2011
Geschreven voor: Philips SHE8500/10

Ik heb ze eergisteren bij de Kijkshop gekocht voor €21,25. Mijn vader had ze de dag ervoor gekocht, en ik was meteen verliefd op de geweldige bass die eruit komt. Ander voordeel vind ik dat ze zo goed als geen geluid van buitenaf doorlaten. Het draagcomfort is geweldig, ik voel ze bijna niet zitten. Vormgeving vind ik heel strak (helemaal mijn smaak). Je krijgt er ook een plastic hoestje voor de dopjes zelf bij, wat ik heel handig vind in verband met de hygiëne. De kabel vind ik er wat dunnetjes uit zien, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.
Prijs-kwaliteitverhouding is top!

desire22 09-03-2011
Geschreven voor: Philips SHE8500/10

Enkele dagen geleden deze oordopjes gekocht, omdat dit mijn eerste in-ear oordopjes waren wilde ik niet teveel betalen, wel goede bass hebben. Heb deze voor 17 euro bij saturn gekocht en dat is het echt waard. Vergeleken met een cx200 is het stukken beter, heb die heel kort gebruikt. Prijs/kwaliteits verhouding echt heel goed en hij heeft inderdaad een zuivere bass zoals mij was verteld, echt een aanrader

jannesb 01-09-2010
Geschreven voor: Philips SHE8500/10

Lekkere in-ear headphone van Philips. Hij zit lekker en klinkt goed. Ziet er een stuk degelijker uit dan concurent Sennheiser die in deze prijscategorie zeker lager scoort wat degelijkheid betreft. Gebruik hem bij mijn ipod shuffle en over de geluidskwaliteit niets dan lof. (voor zover ik dat kan beoordelen want ben geen "audiofiel")

O, ja. Kreeg 2 jaar garantie en de kabel is 1.2 mtr lang.

Een goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt ;-)