Philips SHE8500/10

JBL C100SI

gesloten
zwart
JBL C100SI

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dhr. v.d. Linden 29-06-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Voor de geluidskwaliteit krijgt de SHE8500 van mij net een voldoende. Voor een in-ear is de bas voldoende en overheerst niet, midden onvoldoende, hoog net voldoende. Belangrijk! Geluid is persoonlijk eenieder heeft zo zijn eigen voorkeur. De SHE8500 heb ik vergeleken met een aantal over-ear koptelefoons en daar kan deze in-ear echt niet aan tippen. De SHE8500 is goed geschikt voor hardlopers / joggers. Prijs / kwaliteit verhouding is prima. Gekocht bij Conrad voor 15,99 (excl. verzendkosten).

Malcom57 18-02-2013

Een zeer goede in ear telefoon van Philips, goed gezelschap.

Ik heb toentertijd dit in ear telefoon gekocht omdat ik toen niet veel geld had om een duurdere te kopen. En tot mijn verbazing heb ik geen spijt dat ik hem gekocht heb. Goed geluid lekker bas. Ik zou het zeer zeker aanraden. Ik ben er heel zuinig op. Ik heb hem al twee jaar in mijn bezit. Toppie.

Mevrouws 03-11-2011

Dit product is uitstekend wat betreft kwaliteit

Dit product heeft een uitstekende geluidskwaliteit. Verder zitten de oordopjes ook lekker in de oren. Alleen heb je niks aan het doosje dat je er gratis bijkrijgt. En ik snap ook niet waarom de lengtes van de oortjes ongelijk zijn. Maar in principe is het een oké product.

BoDa 11-10-2011

Philips in ear oordopjes

Ik ben blij me deze oordopjes het is goede kwaliteit geluid en ik beveel ze zeker aan met de goede prijs/kwaliteit verhouding.

BartX26 09-10-2011

Goede oortjes, echter korte levensduur

De oortjes zien er mooi uit. Het geluid is goed en er zit een lekkere bass in. Na langdurig gebruik kunnen ze echter wel gaan irriteren omdat het natuurlijk in je oor zit.
Jammer genoeg hebben de oortjes niet zo'n lange levensduur. Ik heb in anderhalf jaar 4 paar van deze oortjes versleten omdat óf het plugje kapot was, óf een van de twee oortjes het niet meer deed.

Frank1990 09-10-2011

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

De oortelefoon geeft een mooi geluid met een diepe bass erin.
Ze zijn van goede kwaliteit aangezien ik er al een lange tijd gebruik van maak.
Er zit een lang snoer aan zodat je ook nog bewegingsvrijheid hebt. (bij eventueel aansluiten op computer)

Arienne 07-04-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb ze eergisteren bij de Kijkshop gekocht voor €21,25. Mijn vader had ze de dag ervoor gekocht, en ik was meteen verliefd op de geweldige bass die eruit komt. Ander voordeel vind ik dat ze zo goed als geen geluid van buitenaf doorlaten. Het draagcomfort is geweldig, ik voel ze bijna niet zitten. Vormgeving vind ik heel strak (helemaal mijn smaak). Je krijgt er ook een plastic hoestje voor de dopjes zelf bij, wat ik heel handig vind in verband met de hygiëne. De kabel vind ik er wat dunnetjes uit zien, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.
Prijs-kwaliteitverhouding is top!

desire22 09-03-2011 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen geleden deze oordopjes gekocht, omdat dit mijn eerste in-ear oordopjes waren wilde ik niet teveel betalen, wel goede bass hebben. Heb deze voor 17 euro bij saturn gekocht en dat is het echt waard. Vergeleken met een cx200 is het stukken beter, heb die heel kort gebruikt. Prijs/kwaliteits verhouding echt heel goed en hij heeft inderdaad een zuivere bass zoals mij was verteld, echt een aanrader

jannesb 01-09-2010 Product paar dagen in bezit

Lekkere in-ear headphone van Philips. Hij zit lekker en klinkt goed. Ziet er een stuk degelijker uit dan concurent Sennheiser die in deze prijscategorie zeker lager scoort wat degelijkheid betreft. Gebruik hem bij mijn ipod shuffle en over de geluidskwaliteit niets dan lof. (voor zover ik dat kan beoordelen want ben geen "audiofiel")

O, ja. Kreeg 2 jaar garantie en de kabel is 1.2 mtr lang.

Een goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt ;-)