Philips SHS8100/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHS8100/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Subwrx 29-05-2016

Dopjes gaan uit mn oren tijdens hardlopen.

Geschreven voor: Philips SHS8100/10

De kwaliteit is prima, geluid ruim voldoende. De haakjes zorgen ervoor dat ze niet van je vallen. De dopjes, die in je oren moeten, willen tijdens het hardlopen een aantal keren uit mn oren gaan. Dit gebeurt zo'n 2-3 keer per 5 km. Je moet ze dan weer in duwen. Dit is bij mij het geval. Ik las ook dat dit bij velen niet gebeurt. Nog een minpunt is dat de hoofdtelefoon geen afstandsbediening heeft om de muziek/loop app te pauzeren/starten. Ik loop nu met de Philips SHQ 1305. Deze blijft bij mij wel zitten en heeft een a.b.

hds2002 12-10-2013
Geschreven voor: Philips SHS8100/10

Deze oordopjes aangeschaft om te gebruiken tijdens hardlopen. Ze blijven in ieder geval aan je oren, maar de dopjes trillen steeds uit je oor. Hierdoor moet je continu de dopjes tijdens het rennen terugduwen. Irritant dus!