Philips SHS8100/10 - Reviews

Model
clip
Klankkast
open

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

• Slecht

hds2002 12-10-2013 Product paar dagen in bezit

5,5
Deze oordopjes aangeschaft om te gebruiken tijdens hardlopen. Ze blijven in ieder geval aan je oren, maar de dopjes trillen steeds uit je oor. Hierdoor moet je continu de dopjes tijdens het rennen terugduwen. Irritant dus!

Subwrx 29-05-2016 Product maand in bezit

Dopjes gaan uit mn oren tijdens hardlopen.

De kwaliteit is prima, geluid ruim voldoende. De haakjes zorgen ervoor dat ze niet van je vallen. De dopjes, die in je oren moeten, willen tijdens het hardlopen een aantal keren uit mn oren gaan. Dit gebeurt zo'n 2-3 keer per 5 km. Je moet ze dan weer in duwen. Dit is bij mij het geval. Ik las ook dat dit bij velen niet gebeurt. Nog een minpunt is dat de hoofdtelefoon geen afstandsbediening heeft om de muziek/loop app te pauzeren/starten. Ik loop nu met de Philips SHQ 1305. Deze blijft bij mij wel zitten en heeft een a.b.

Gerrit22 16-06-2013

Een goed werkend apparaat

De hoofdtelefoon is gekocht omdat hij veel beter op het hoofd blijft zitten dan andere vergelijkbare apparaten. Aan die verwachting voldoet hij volkomen. Ook is het handig dat er verschillende dopjes bijzitten zodat de best werkende geplaatst en gebruikt kan worden.
Wat ik mis is een handige voorziening om alles compact op te rollen o.i.d. om vervolgens bij je te steken of op te bergen.
Oorspronkelijk gepost op Philips

BorisenJessie 14-10-2011

Goede muziekkwaliteit met een uitstekende pasvorm

Ik gebruik hem tijdens het fietsen, en vanwege de haakjes blijft hij prima in je oren zitten.
Er zit een mooie lage (bas) toon in, en hij heeft verder ook een zeer mooi geluid.
Oorspronkelijk gepost op Philips