Klipsch IMAGES4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Klipsch IMAGES4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JosMB 29-12-2011
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Gezocht naar een alternatief voor de standaard Apple oordoppen van de Ipod Classic.
Na wat research op het web uitgekomen bij de Klipsch S4. Apart dat de beoordelingen tot nu toe zo uiteen lopen. Persoonlijk uitermate tevreden over het belangrijkste aspect en dat is de geluidskwaliteit, echt heel goed in laag (bas), midden en hoog.

Alle details van de muzieknummers komen (weer) naar voren, een ongelofelijk verschil met de standaard oordopjes. Vooraf niet in kunnen schatten dat de verbetering zo groot zou zijn.
Prijs inclusief verzendkosten te vinden voor rond de EUR 50,00.

De afneembare oorkussentjes kun je met water en wat zeep schoonmaken. Heb inmiddels gezien dat deze ook los verkrijgbaar zijn voor EUR 4,00 per stuk, vrij prijzig.

Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen wel dat het geheel wat fragiel oogt.
Dunne draadjes en vraag is hoelang de oorkussentjes meegaan als je deze er regelmatig afhaalt voor reiniging en daarna weer opzet. Bij de Klipsch worden er standaard drie maten bijgeleverd waarbij medium en large kwa formaat niet veel af lijken te wijken.

Draagcomfort : goed maar in het begin wel wennen omdat het een in-ear-koptelefoon is en anders dan de standaard oordoppen van de Ipod.

Een aanrader als je op zoek bent naar verbetering van de geluidskwaliteit van je MP3 speler tegen een redelijke prijs.

Paul Tros 15-01-2012

Beste Jos,

Waar heeft u de losse oorkussentjes kunnen aanschaffen.
Ik ben namelijk een oorkussentje verloren onderweg.

Hiermee zou u mij erg goed kunnen helpen.

mvg,

Paul Tros

JosMB 21-01-2012

Beste Paul,

Mocht je nog niets gevonden hebben, kijk eens op:

newtastyland 08-02-2012

@Paul, je kunt ze bij klipsch bestellen: http://tinyurl.com/7opdd9h

medium is op voorraad, prijzen per stuk

groet,
Maarten

DR. M 10-08-2011
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Dit waren mijn eerste in-ears die ik gekocht heb. Geluidskwaliteit valt een beetje tegen na het lezen van de onderste reacties. Het klinkt een beetje dof, na een maand is dat wel minder geworden.
Duurzaamheid valt wel een beetje tegen. Er zitten al na een maand scheurtjes bij het plastic waar de kabel in de oortjes gaat(waar L en R opstaan). MAAR als je dit vergelijkt met standaard oortjes is dit een prachtig geluid. !vind de prijs veel te hoog!

(heb het ook vergeleken met Dr.dre solo ook al is het een koptelefoon, maar dat is echt HELEMAAL GEWELDIG. niet te vergelijken met de S4! moar een beetje duur.)

Leonar 17-07-2011
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Hiervoor een Triple Fi gehad die kapot ging. Helaas haalt deze klipsch het daar niet bij. Veel te schel, nee, goedkoper, maar ook navenant minder dan de Triple Fi.Snap die andere reviews niet.

Marcelznl 25-06-2011
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Door verlies van Shure SE310 moest ik een andere set kopen. Het geluid van deze in-ear koptelefoon is zeer goed. Ik durf zelfs te zeggen dat ik het beter vind dan de veel duurdere Shure. En dat voor zowel hoog, midden als laag, voor Snoop Dog, Bach, Muse en Carol Emerald. De kwaliteit was beter dan verwacht en ik vind de prestaties zeer goed, zeker voor deze prijs.

Er worden verschillende doppen (3x) bijgeleverd en ik vind deze fijn zitten. Ook doordat de vorm van de hoofstelefoon iets gebogen is, wat goed de vorm van het oor volgt.

Duurzaamheid iets lager, want de kabels dun zijn. Niet dat er iets kapot is gegaan. Dit draagt fijn (11g bij elkaar), maar kan wellicht ook wat eerder kapot kan gaan.

Er wordt ook een klein aluminium 'blikje' meegeleverd om de S4 in op te bergen/vervoeren.

Remco 036 28-04-2011
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

ik heb gister een paar klipsch s4 besteld en heb ze binnen nou in een woord geweldig!!!!! ik heb ook een bose on ear ( koptelefoon) van €180 en deze klipsch zijn gewoon nog 10x beter en u zou nu wel denken oordopjes van €55 tegenover een koptelefoon van €180 ??? is geen vergelijking maar ik vind ze zelfs nog beter dan sommige shure s van rond de €250 - €300

n het geluid is gewoon goed niet teveel hoog niet teveel maar wel lekker laag en goed midden gebied

een echte aanrader dus voor degene die een super geluid wilt en zeker een koptelefoon vervanger voor €55 inc verz ha ha lol bij correct ( zie google )

en u gaat niet snel een betere vinden voor die prijs ik heb ook bose oordopjes gehad van €100 de goedkoopste creative bij de media markt klinken nog beter wat een oplichters maargoed

veel luister plezier als u ze koopt zie ik graag hier terug hoe u ze vind klinken

Remco

mb0ng0 09-12-2010
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Ik zal het kort en bondig houden bij deze oortjes:

Topkwaliteit! :)
voor dit geld zal je niet rap iets beters vinden. kan concureren zoals eerder gezegd met veel duurdere modellen.

Zowel laag geeft een diepe bas, midden en hoog is goed aanwezig zonder schel te klinken.

Alle lovende reviews over deze oortjes zijn meer dan terecht.

arnoldblaauwe 04-11-2010
Geschreven voor: Klipsch IMAGES4

Ik heb deze klipsch nu ruim een jaar en ze zijn echt erg goed. Wel even de tijd geven om goed in te laten spelen. Maar dan klinken ze ook echt erg mooi. Voor dit geld misschien wel de beste. Vele geprobeerd, b.v. de turbine van Monster. Twee keer zo duur, maar klinkt gewoon minder goed.
Draagcomfort is ook dik in orde. Ik heb lastige oren voor inears, maar deze kan ik velen. Zitten ook goed "vast".
Voelt solide aan. Draad wel dun, maar blijkt in de praktijk van prima kwaliteit.

Erg blij met deze inears. Aanrader!

Arnold