Sennheiser RS-160 - Reviews

8,1

Kuoi 17-05-2015 Product kwartaal in bezit

Pluspunten zijn voor mij de geluidskwaliteit .
Ik had wel een betere pasvorm verwacht ,maar is toch al veel beter dan de vorige sennheiser die ik had (hd450);

Het batterijverbruik daarentegen ... hij eet zowel oplaadbare als gewone batterijen levend op.

Ik heb al meerdere oplaadbare batterijen geprobeerd (ook de meegeleverde) maar als ik 2 a 3 uren haal is het al veel.

jingawee 26-02-2013 Product paar dagen in bezit

Prima produkt, je kunt hem direct gebruiken. Goed geluid, zit prettig.

handig: klein basis-station
onhandig: 1.verpakking verwijderen heel lastig: oppassen dat je produkt niet beschadigt.
2. Volume-regelaar met 2 drukknopjes.

Criticaster72 21-01-2012 Product paar weken in bezit

Instapmodel met prima kwaliteit. Beste draadloze in zijn prijsklasse. Geen super audiokwaliteit, maar voldoet aan de verwachtingen. Zonder problemen in het hele huis te beluisteren, dwars door betonnen muren en plafonds. Zuiver, zonder storing of klikjes bij verplaatsen. Heb andere merken geprobeerd; allemaal teruggebracht behalve deze. Nadeel zijn de kleine knopjes naast elkaar op de schelp voor volume en on/off. Je kan ze moeilijk voelen en moet de koptelefoon afzetten om ze te bedienen. Voor draadloos compromis niet verder zoeken.

MarcovA35 07-09-2011 Product paar dagen in bezit

Installatie is zeer eenvoudig.
Met de zender kan je tot maximaal 4 koptelefoons aansturen.
Geluidskwaliteit is zeer goed.
De koptelefoon is goed instelbaar en draagt prettig.

Hiervoor een Philips SHC5100 gehad, maar deze binnen week teruggebracht ivm hoeveelheid ruis.

De duidelijk hoorbare latency (vertraging) tussen de feitelijke muziekbron en het geluid in de koptelefoon waar philippe59 over schrijft heb ik niet kunnen waarnemen. Ik denk ook dat dit geen koptelefoon is welke bedoelt is om in een studio te gebruiken.

arieb20071 10-06-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze koptelefoon ook aangeschaft en eerlijk is eerlijk maar het aansluitenis een fluitje van een cent!
In tegenstelling tot de vorige recensie. heb ik totaal geen last van geluidsvertraging.
Zelf werk ik voor het normale geluid met een BOSE 321, die overigens geen audiouitgang heeft en daarom kan daar ook geen koptelefoon worden aangesloten. Ik heb deze koptelefoon dan ook aangesloten op de audio uitgang van mijn Blue Rayspeler. En: het mag gezegd...het werkt als een trein! Een uitstekend geluid en prima draagcomfort. Met de wat kleine knopjes voor het bedienen van het volume kan ik verder wel leven. Dit is voor mij geen reden hier negatief over te doen. Ik hoop de komende tijd dus extra met deze koptelefoon te kunnen genieten.

philippe59 16-01-2011 Product paar dagen in bezit

6,5
gekocht via megapool internet
de koptelefoon heeft een duidelijk hoorbare latency (vertraging) tussen de feitelijke muziekbron en het geluid in de koptelefoon; ik heb deze gekocht voor mijn studio; opnemen met deze koptelefoon is echter een drama; door de vertraging is zingen en spelen met de koptelefoon op geen optie; de veel goedkopere koptelefoon van philips (40 euro) die mijn moeder heeft heeft die vertraging niet; vanwege de veronderstelde betere geluidkwaliteit heb ik voor deze sennheiser gekozen, maar die geluidkwaliteit is redelijk; niet meer dan dat en zeker niet vergelijkbaar met de modellen zoals de HD 25

terugsturen kan niet omdat het in een blisterverpakking zat en die wordt door megapool na opening niet teruggenomen

helaas pindakaas