Sennheiser RS-160 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS-160 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Nick 17-09-2018

Good but could be better

Geschreven voor: Sennheiser RS-160 zwart

The build quality and sound are very good. Set up was easy and battery life also seems to be good but….the design could be better.
Controlling the headphone volume is tricky if you have thick fingers.
It is difficult to locate the increase and decease volume buttons easily.
This is BAD design and very simple to fix just make the on/off mute button more tactile, give it a bump.
I also have a pair Sennheiser MOMENTUM M2 IEG in ears phones where this has been done so no excuse.
Pity that such a good quality product is spoilt by such a simple thing.

jingawee 26-02-2013
Geschreven voor: Sennheiser RS-160 zwart

Prima produkt, je kunt hem direct gebruiken. Goed geluid, zit prettig.

handig: klein basis-station
onhandig: 1.verpakking verwijderen heel lastig: oppassen dat je produkt niet beschadigt.
2. Volume-regelaar met 2 drukknopjes.

Criticaster72 21-01-2012
Geschreven voor: Sennheiser RS-160 zwart

Instapmodel met prima kwaliteit. Beste draadloze in zijn prijsklasse. Geen super audiokwaliteit, maar voldoet aan de verwachtingen. Zonder problemen in het hele huis te beluisteren, dwars door betonnen muren en plafonds. Zuiver, zonder storing of klikjes bij verplaatsen. Heb andere merken geprobeerd; allemaal teruggebracht behalve deze. Nadeel zijn de kleine knopjes naast elkaar op de schelp voor volume en on/off. Je kan ze moeilijk voelen en moet de koptelefoon afzetten om ze te bedienen. Voor draadloos compromis niet verder zoeken.

MarcovA35 07-09-2011
Geschreven voor: Sennheiser RS-160 zwart

Installatie is zeer eenvoudig.
Met de zender kan je tot maximaal 4 koptelefoons aansturen.
Geluidskwaliteit is zeer goed.
De koptelefoon is goed instelbaar en draagt prettig.

Hiervoor een Philips SHC5100 gehad, maar deze binnen week teruggebracht ivm hoeveelheid ruis.

De duidelijk hoorbare latency (vertraging) tussen de feitelijke muziekbron en het geluid in de koptelefoon waar philippe59 over schrijft heb ik niet kunnen waarnemen. Ik denk ook dat dit geen koptelefoon is welke bedoelt is om in een studio te gebruiken.

arieb20071 10-06-2011
Geschreven voor: Sennheiser RS-160 zwart

Ik heb deze koptelefoon ook aangeschaft en eerlijk is eerlijk maar het aansluitenis een fluitje van een cent!
In tegenstelling tot de vorige recensie. heb ik totaal geen last van geluidsvertraging.
Zelf werk ik voor het normale geluid met een BOSE 321, die overigens geen audiouitgang heeft en daarom kan daar ook geen koptelefoon worden aangesloten. Ik heb deze koptelefoon dan ook aangesloten op de audio uitgang van mijn Blue Rayspeler. En: het mag gezegd...het werkt als een trein! Een uitstekend geluid en prima draagcomfort. Met de wat kleine knopjes voor het bedienen van het volume kan ik verder wel leven. Dit is voor mij geen reden hier negatief over te doen. Ik hoop de komende tijd dus extra met deze koptelefoon te kunnen genieten.

philippe59 16-01-2011

gekocht via megapool internet
de koptelefoon heeft een duidelijk hoorbare latency (vertraging) tussen de feitelijke muziekbron en het geluid in de koptelefoon; ik heb deze gekocht voor mijn studio; opnemen met deze koptelefoon is echter een drama; door de vertraging is zingen en spelen met de koptelefoon op geen optie; de veel goedkopere koptelefoon van philips (40 euro) die mijn moeder heeft heeft die vertraging niet; vanwege de veronderstelde betere geluidkwaliteit heb ik voor deze sennheiser gekozen, maar die geluidkwaliteit is redelijk; niet meer dan dat en zeker niet vergelijkbaar met de modellen zoals de HD 25

terugsturen kan niet omdat het in een blisterverpakking zat en die wordt door megapool na opening niet teruggenomen

helaas pindakaas

patrick.veen 19-12-2012

Philips69 no offence maar als je echt serieus muziek op wil nemen en masteren. Dan doet een echte geluidsman dat mét een draad. Muziek draadloos opnemen is altijd vreemd. Ik neem al enkele jaren bands op en ik weiger draadloos te werken omdat je altijd zit met interferentie van versterkers e.d dus als je serieus iets in de muziek wil doen doe je dat hardcore met een draad. Kortom je review is leuk maar voegt totaal niets toe aan het apparaat an sich. Toch bedankt voor je genomen moeite