Philips SHE9755/10

Philips SHE3850SL/00

• Klankkast gesloten
  • Kleuren zilver
Philips SHE3850SL/00

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

roxsman 10-10-2011

Zeer fijne headset

Heb deze headset nu ongeveer een jaar. De eerste die ik had gaf wat problemen bij de connector maar dit was met de klantenservice snel opgelost en er werd een nieuwe opgestuurd. Sowieso mag de klantenservice van Philips een dikke pluim krijgen van mij. Heb ze 3 of 4 keer nodig gehad de laatste paar jaar en elke keer werd het supersnel en makkelijk opgelost.
De headset past erg goed en sluit, mede door de siliconen dopjes goed af waardoor je de muziekbron niet hard hoeft te zetten. Als je de dopjes goed in je oor hebt zitten is de basweergave ontzettend goed.
Wat uitermate fijn is aan deze headset is dat de achterzijde van het dopje van een soort rubber is wat in je oorschelp valt. Hierdoor blijven de dopjes veel beter zitten.
Ik heb de headset gebruikt op een iPhone 3GS en een 4. Het enige minpuntje vind ik de "remote" die zich ergens bij je nek bevindt; het is lastig om op de tast het goede knopje in te drukken waardoor ik vaak de muziek op pauze zet ipv het volume te veranderen.
Oorspronkelijk gepost op Philips

b.harteloh 14-05-2011 Product half jaar in bezit

Ik heb deze oordopjes besteld bij 1dayfly.com. Voor deze oordopjes had ik de normale iphone oordopjes, als je dan naar in ear gaat is het wel even wennen. Vooral deze want je moet even de slag te pakken krijgen voor je ze goed in hebt.

Voordelen:
Het geluid is echt subliem, mooie bassen maar niet te overheersend. Even wennen maar daarna zitten ze heel lekker

Nadeel:
De knopjes van de afstandsbediening druk je, vergeleken bij die van de ipod oordopjes, makkelijk in.

Helaas ontstond er na een half jaar een draadbreuk bij de jackplug. Kan gebeuren, gelukkig gaf 1dayfly gewoon me geld terug omdat ze geen vervangende set konden geven.

Al met al zeer tevreden met deze oordopjes en ga ze dus ook weer opnieuw bestellen.