Philips SHL8800/10 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHL8800/10 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Willem92 18-07-2012

Ik heb deze koptelefoon nu ongeveer een half jaar en ben er erg tevreden over.

Draagcomfort:
De draagcomfort is erg goed, hij zit goed op je hoofd en ik het hem vaak voor langere tijd (2 uur) op. Na ongeveer 2/2,5 uur wordt het wat gevoelig aan je oren. De kussentjes op de schelpen en de hoofdband maken het prettig om de koptelefoon te dragen.

Vormgeving:
Een mooie koptelefoon waar bij aanschaf kaartjes bij worden geleverd, deze kun je op de schelpen plaatsen om hem te verfraaien en uniek te maken.

Geluid:
Het geluid dat er uit komt is geweldig. Ik heb ook andere koptelefoons geprobeerd uit dezelfde prijsklasse, maar deze was verre weg het best. Ik hoor nu soms geluiden die je via een gewone luidspreker niet hoort. Ook heeft de koptelefoon een gesloten klankkast waardoor je niet snel gestoord wordt door geluiden om je heen.

Duurzaamheid:
Ik heb de koptelefoon nu een half jaar en het enige wat ik nu sinds een paar dagen merk, is als ik de koptelefoon aan heb gesloten, hij een klein beetje ruist als je geen geluid af speelt.

Al met al een zeer goede koptelefoon voor een mooie prijs.

wollukker 13-05-2011

Heb ze gekocht voor de kinderen ivm dvd schermen achter.Geluid is verbluffend.Idiaal is dat de kinderen niet zeuren over omgevingsgeluiden omdat ze heel goed om de oren aansluiten.
Leuk is dat je inderdaad de schelpen kunt versieren zodat het een persoonlijke koptelefoon wordt.

Pelle3 30-07-2010

Mooi!

1 Geluidskwaliteit: is heel erg goed en mooi.En er zit mooie bas in.

2. Draagcomfort: Zit lekker met leer! Maar als je te lang gaat luisteren wordt je oor wel warm.

3. Duurzaamheid. Hij is niet duur ik had hem voor 30 Euro
afgehaald bij 4launch maar dat is misschien moeilijker voor mensen die meer in het noorden of zuiden wonen.

4.Vormgeving. Is goed!

En nog een ding je krijgt bij de koptelefoon ook nog 2 ronde kaartjes op elke kant zit een figuur die kan je op je oorschelp doen.

Ik ben er blij mee!