Argon Audio SOUL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Argon Audio SOUL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ton 16-12-2019

Argon soul 2.

Geschreven voor: Argon Audio SOUL

Comfortable koptelefoon.
Geluid is prima. Uiteindelijk deze gekozen Ipv duurdere modellen met noise canceling.
Uiteindelijk ging het mij om het geluid
Ook de bedieningsknoppen zijn goed te vinden.
Voelt niet als plastic fantastic

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid
  • Accu duur

RoWe 28-02-2019

Uitstekend geluid

Geschreven voor: Argon Audio SOUL

Deze hoofdtelefoon heeft een uitstekend geluid. Het laag is en klein beetje aangezet zonder dat dit het verregaande neutrale geluid negatief beïnvloed. Daarbij is het geluid lekker open en dynamisch.

De hoofdtelefoon is solide gebouwd en klein op te vouwen en op te bergen in de bijgeleverde case. De accuduur is goed. Ik schat dat Je er 18 tot 20 uur mee vooruit kunt. Mocht de accu een keer leeg zijn, dan kun je hem met de bijgeleverde mini jack kabel rechtstreeks aansluiten.

Bluetooth werkt erg goed. Pairing gaat snel en makkelijk. Het bereik is met ca. 10m royaal en storingsvrij.

Samengevat is het voor z'n prijs een erg goede hoofdtelefoon uit de eigen merk collectie van Hifi Klubben.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Stevige gecontroleerde bass
  • Duurzaam