De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

M********@h******** 04-07-2022

Rolfstone heeft super oordopjes met een nog betere service
Een echte aanrader

Pluspunten

• Servie
  • Geluid

Leoni 14-06-2022

Super oortjes en zeer goede service!!

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Gekocht vanwege de pasvorm en siliconen accessoires zodat deze perfect zitten. Dit type de Nova Sport vanwege de bass en extra siliconenrand zodat deze niet uitvallen bij sporten/werken oid.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden als "zachtste" geluid ietsjes zachter kan. Zodoende heb je de keuze om omgevingsgeluiden te horen als bv auto's.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Geluid (oa. de bass)
  • Prijs

Minpunten

• Zachtste stand mag voor mij ietjes zachter

Mies 30-03-2022

Rolfstone sport oortjes draadloos

De Rolfstone Nova Sport oortjes blijven echt super goed zitten tijdens het hardlopen. Het geluid is goed. Als je ze in de case bewaart, kunnen ze echt lang mee. Je ziet duidelijk aan de kleur op het doosje wanneer je ze moet opladen. Ik had mijn oortjes per ongeluk mee gewassen. Ze deden het nog! Uiteindelijk kwam er toch een kraakje in na verloop van tijd. Ik kreeg met korting nieuwe. Super coulant. Echt een goede service!

Pluspunten

• Geluid
  • Service Rolfstone
  • Kwaliteit

René Rozenberg 30-01-2022

Dit zijn geweldige oordopjes,Heel goed geluid.Ze zitten ook heel goed,Kortom een heel
goede keuze voor deze prijs.

Pluspunten

• Geluid
  • Makkelijk koppelen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

JvDoorn 16-05-2021

Beste In-ear oortjes! Qua Prijs/kwaliteit!

Ik heb in de tussentijd al heel wat oortjes gesneuveld, voorheen een echte Apple fanaat. Via-via kreeg ik positieve verhalen over deze oortjes te horen, mijn eerste paar volledig draadloze oordopjes. Gekocht vanwege de irritante kabels tijdens het fitnessen en hardlopen. Qua prijs/kwaliteit zijn deze oortjes bizar goed! De lage tonen met de bass zorgt ervoor dat mijn beleving compleet gemaakt wordt. Ze zitten uitstekend in mijn oor en ik kan ze urenlang in doen zonder last te hebben. Naast + punten heb ik ook minpunten:

Top 3 Minpunten die ik kan benoemen:
- Oortjes klikken soms niet goed automatisch in het doosje, dit zorgt ervoor dat ze niet automatisch opladen en automatisch verbinding maken met mijn telefoon zonder dat ik het wil.

- Soms ervaar ik problemen met het verbinden van de Bluetooth, hierdoor heb ik de oortjes redelijk vaak moeten resetten, dit was niet prettig!

- De volume kan ik helaas niet regelen via de oortjes, hopelijk wordt dit in de nieuwe variant meegenomen

Al met al geweldige oortjes!

Gerda van der Bent 05-12-2020

Vanmiddag gekocht. Duidelijke beschrijving. Deed het direct! Zit goed! Even de dopjes en wings vervangen voor kleinere. Die zitten er uiteraard bij.
Even wennen aan hoe je op het oortje drukt . Maar daar ben ik ook al aardig achter. Ik heb gesprongen en hard mn hoofd geschut. En hij blijft ècht zitten!
Ik ben een blij ei!

Almaringo 26-11-2020

Mooi vormgegeven, heerlijk draagcomfort, prachtig geluid en gemakkelijk in gebruik. De houder en tevens accu is klein en gemakkelijk overal mee te nemen. Zeer lange luistercijfers en ze blijven goed zitten. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• draagcomfort
  • accuduur

Finn Harmsen 25-11-2020

Perfecte tool voor de echte active muziek fan!

Ongeveer een anderhalf jaar geleden voor het eerst gekregen en was er super blij mee, het blokkeert geluid en zit goed vast in de oren terwijl het uitstekende geluids kwaliteit levert, ze zijn ook redelijk schok proef maar niks is een wonder tool al is dit toch echt een must have geworden voor mij als student zijnde.

In het kort, lange batterij duur, goed muziek kwaliteit, shock proof en makelijk te gebruiken.

Ps, top service!
Mag je trots op zijn.👍

Pluspunten

• Shock proof
  • Isolerend
  • Hoge geluids kwaliteit
  • Lange baterij duur
  • Student proof 😉

Minpunten

• Korte oplaad draad

Denny van Veen 24-11-2020

Top oordopjes voor goede prijs!

Gebruik de nova al jaren met plezier. Geluid is goed en ze zitten enorm stevig in de oren, dus kan ze zonder problemen bij het hardlopen gebruiken.

Laatst heb ik een nieuw paar gekocht omdat ik er één bij het uitdoen heb laten vallen en er toen direct op stapte. Ik heb ook de..... geprobeerd, maar de Nova bleek de meerprijs meer dan waard voor het betere geluid en draagcomfort.

Enige minpunt is dat de connectie soms niet goed aansluit wanneer je ze in het oplaaddoosje stopt. Dan blijven ze gelinked aan je telefoon en laden ze dus niet op.

Pluspunten

• Zit lekker én stevig
  • Goed geluid
  • Mooie prijs

Minpunten

• Connectie oplaaddoosje gaat niet altijd goed

VL 13-11-2020

Ik heb kleine oren en na veel oortjes getest te hebben kwam ik uit bij Rolfstone Nova. Ze zitten heel fijn, hebben een goed geluid en filteren ook een klein beetje het omgevingsgeluid. Je kan ze ook gebruiken om mee te sporten, ze vallen niet uit je oren. Met het knopje van het rechter oortje kan je eenvoudig de muziek bedienen. Ik had voor mijn aankoop veel vragen en de mensen van Rolfstone zijn heel vriendelijk en goed bereikbaar (vb. via Whatsapp.) Enige nadeel voor mij is dat bij het aanraken van het knopje van het linkeroortje, de verbinding met bluetooth verbroken wordt.

Pluspunten

• Rubberen ringetje om in je oorschelp vast te maken
  • Bedieningsknopje op het oortje
  • Eenvoudig op te laden
  • Lange batterijduur

Minpunten

• De verbinding met bluetooth is niet zo stabiel.

N.Craenmehr 11-11-2020

Ik heb specifiek gezocht naar oortjes die goed zouden blijven zitten tijdens het sporten. Voor mij was vooral het draagcomfort het belangrijkste.
Product is fantastisch voor mij. Mooi geluid, zitten goed en blijven ook zitten.
Kan nog wel eventjes doorgaan. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en zal ze zeker iedereen aanraden die opzoek is naar degelijke en betaalbare oortjes.

Ps. Levering en afhandeling aankoop was ook top.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid
  • Kleine opberg case

Minpunten

• Korte oplaadkabel
  • Geen USB stekker voor de kabbel

J.Blom 11-11-2020
De Rolfstone Nova geeft een mooi geluid en is zeer handig in gebruik. Door het handige opladen via het opbergdoosje raken de oortjes (bijna) niet leeg. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Soms opnieuw synchroniseren

Laura 10-11-2020

Super oordopjes voor kleine prijs

Ontzettend blij met de aankoop van mijn Rolfstone Nova oordopjes. In eerste instantie gekocht voor tijdens het sporten, maar ik gebruik ze nu ook altijd tijdens het reizen in het openbaar vervoer. Tijdens langdurig gebruik nooit last van de oordopjes, ze blijven super goed zitten. Voor een kleine prijs een super goed product, dus zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Blijven goed zitten tijdens het sporten
  • Gaan niet irriteren bij langdurig gebruik

Minpunten

• Omgevingsgeluid niet helemaal gedempt

Marcel 09-11-2020

Goede geluidskwaliteit met een goed draadloos bereik

Ik ben al een tijdje op zoek naar goede oortjes, doordat mijn zoon deze ook gebruikt heb ik ze even kunnen uitproberen en....... meteen verkocht! Goed geluid, behoorlijk draadloos bereik en mooi doosje om ze makkelijk in op te laden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draadloos bereik
  • Meerdere malen oplaadbaar in doosje
  • Blijven goed zitten in je oor

Willem 08-11-2020

Enkele tijd geleden de draadloze oordopjes Rolfstone nova gekocht en ja ze doen het prima. Al ga je een uur staan te headbangen ze vallen niet uit je oren. Top! Geluid is prima. Bij mij deed het rechteroortje een tijd vervelend, wanneer ik deze in mijn oor deed, geen geluid. Mail gestuurd wat er zoal fout ging. Binnen de kortste tijd ondersteuning gekregen, heb de procedure gevolgd en geen probleem meer. Dus ook, wat belangrijk is, prima service en geen garantie tot de deur. Aanrader dus.

Niels 07-11-2020

Prima product. Ik heb voor de Rolfstone Nova gekozen om er mee hard te lopen.
Ze zitten goed en blijven goed zitten.
Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Zeker niet de duurste dus ook niet de beste..
Connectie met telefoon gaat zeer gemakkelijk en de batterijduur is goed.
Geluidskwaliteit laat wat te wensen over met name de bas..
Des al niet te min ben ik er wel blij mee.
Niels

Pluspunten

• Zitten goed
  • Blijven goed zitten met hardlopen
  • Mooi oplaat doosje

Minpunten

• Niet veel bas

Kelly A 07-11-2020

Dit leken me goede oordoppen voor sport, en ook algemeen gebruik. De waterdichtheid maakt ze goed voor in de regen, met hardlopen en boulderen blijven ze goed zitten. Het bereik is goed, maar is 15 meter, niet de 50 meter die op de Rolfstone website staat...helaas, maar niet vreemd. Trui of shirt uittrekken met de doppen in is gf opletten als je t over de hoofd trekt, ze blijven anders haken. Geluid vind ik prima, zeker voor wat ik luister...punk en podcasts. Jammer is dat alleen het linker dopje solo gebruikt kan worden, bijvoorbeeld als ik fiets en handsfree wil bellen, maar 1 oor voor de omgeving wil houden. Met mijn werk als metaalbewerker draag ik ze ook als gehoorbescherming met muziek, en de druk- ipv touch - bediening is dan erg fijn als je werkhandschoenen draagt, maar geldt ool voor met rennen, want de 'klik' voel je dan ff.
Soms komt de verbinding met mn tel niet goed tot stand, maar dit is minder dan erg is. Batterijduur is prima, maar ik heb nog maar 1 keer de doppen tot einde van de batterijtijd gedragen.
Algemeen ben ik zeer tevreden met de doppen, en hoop dat ik ze niet kwijt raak:)

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Geluid
  • Direct bij fabrikant te bestellen

Minpunten

• Aftstand soms te kort

Win 06-11-2020
Ik ben bedrade monitor-oordoppen gewend. Dus qua geluidskwaliteit doe je wel een stap terug. Maar dat is totaal niet erg, omdat ik deze oordoppen vooral gebruik bij het hardlopen. Het zijn oordoppen bedoeld om mee te sporten, en dat is helemaal goed.

De pasvorm is perfect, je hebt het gedeelte boven de oordoppen niet eens nodig om goed in je oorschelp te zetten. Ik ren er volop mee en ze vallen nooit uit. Vergeet soms dat ik ze in heb zitten.

Vind het wel heel jammer dat je niet kan zien hoe vol (of leeg) de oplaadcase is. Accu gaat lang genoeg mee. Ben ik heel blij mee.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Accuduur

Minpunten

• Geen accu-indicatie voor de case
  • Geen volumeregeling op de oordoppen zelf

Jaapvn 06-11-2020

Ik heb specifiek voor deze oortjes gekozen omdat ze soort van waterdicht zijn en daarom goed voor tijdens het sporten als ik me in het zweet aan het werken ben.

Ze passen perfect, vallen niet uit je oren, geluidskwaliteit is prima en bellen gaat ook goed.

Pluspunten

• Passen perfect
  • Waterdicht
  • Vallen niet uit je oren

Minpunten

• Volume is niet regelbaar via de oortjes

Nina 06-11-2020
Ik ben heel lang op zoek geweest naar betaalbare oortjes om mee te sporten. Na veel reviews te hebben gelezen en op YouTube heb gekeken voor deze oortjes gekozen. Ik ben er echt super blij mee! Ze blijven goed zitten tijdens het hardlopen en geven een goed geluid.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Blijven goed zitten

Minpunten

• Koppelen soms niet helemaal goed

Inge Janssen 06-11-2020

Ik was op zoek naar draadloze oordopjes speciaal voor het hardlopen. Deze oordopjes van Rolfstone voldoen uitstekend. Ze blijven goed zitten, ik voel ze na een minuutje helemaal niet meer. Het geluid is goed en het koppelen gaat heel simpel. Ik ben een tevreden klant

Pluspunten

• Zitten erg comfortabel
  • Goed geluid
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Soms koppelen oordopjes niet goed aan elkaar

Bas 05-11-2020

Omdat ik vaak hardloop met muziek zocht ik oortjes die goed zitten, een goed geluid maken en makkelijk te bedienen zijn. Met de ook nog eens zeer fraai vormgegeven ROLFSTONE NOVA draadloze oortjes ben ik dan ook uiterst tevreden. En de batterijen gaan ook lekker lang mee, Dus ik hoef niet iedere dag de oortjes op te laden! PS ook de installatie is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluidskwaliteit
  • gebruiksgemak
  • vormgeving
  • lange batterijduur

Rene 05-11-2020

Heerlijke oortjes voor t hardlopen. Eindelijk iets wat niet uitvalt door de goede pasvorm (meerdere maten mogelijk). Goed geluid, duidelijk bij overschakeling naar bellen.
Lang getwijfeld maar is het geld absoluut waard!

Pluspunten

• Comfort
  • Goed geluid

Neeke 05-11-2020

Voor mijn werk moet ik tegenwoordig veel videobellen. Dit vind ik een stuk fijner met oordopjes dan luidsprekers. Ook voor het sporten gebruik ik met het hardlopen altijd oordopjes. Ondanks dat ik oordoppen van goede kwaliteit kocht voor mijn telefoon gingen ze om de haverklap kapot. Vooral door beschadigingen aan de kabel. Daarom op advies van een vriendin de oordopjes van rolfstone besteld.

Het is even wennen in het begin. Voor mijn gevoel wordt je gehoorhang volledig geblokkeerd waardoor de omgeving dus wat hol klinkt. Voor bellen vind ik het dan nog niet heel fijn, vaak doe ik dan 1 oortje in, dat werkt al een stuk beter. Maar met sporten is dit perfect. Geen gedoe met kabels, en het geluid is top!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Lange batterijduur
  • Geen kabels

Minpunten

• Wennen aan de geluidsdemping om je heen

Raymond Brettschneider 05-11-2020

Veelzijdig, secuur en gaat lang mee

In mijn speurtocht naar bluetooth oortjes die én lang mee gaan op hun batterij, comfortabel zijn en niet de hoofdprijs kosten zoals sommige dure merken, kwam ik Rolfstone tegen. De goede specificaties en reviews spraken mij ook, en ook dat het een Nederlands product is. Uit alle mogelijke beschikbare oortjes voor Rolfstone gehad en geen spijt gehad. Ze zitten goed, stevig en gaan lang mee. Ik luister ook graag in bed een audiobook en ik kan mijn oortjes zo instellen dat ik er eentje los kan gebruiken en de ander in de oplader kan houden. Dan heb ik één oor op mijn kussen en één oor met een boek. Slaapt geweldig! (en blijft nog steeds zitten)

Pluspunten

• Robuust
  • Blijft goed zitten
  • Lange batterijduur