Audio-Technica ATH-M50xBT zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-M50xBT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BHEEZ 22-01-2019

Perfect helder geluid, enorme accuduur en goede pasvorm

Na aanvankelijk gezocht te hebben naar een Bluetooth ANC-headphone, uiteindelijk toch besloten om deze Audio Technica ATH-M50xBT aan te schaffen. Met name vanwege de lovende kritieken over het uitstekende geluid. De koptelefoon heeft bovendien de beschikking over Bluetooth 5.0 en een enorme batterijduur van ongeveer 40 (!) uur.

Ondanks dat deze koptelefoon niet over Active Noice Canceling beschikt, zijn de earpads goed geïsoleerd. Ik gebruik ‘m dagelijks als commuter en ervaar weinig omgevingsgeluid tijdens het luisteren.

De headphone blinkt uit in geluidskwaliteit en batterijduur. Het volledig opladen van de batterij duurt ongeveer 7 uur (best lang), maar dan kun je wel 40 uur zorgeloos luisteren! Is je batterij leeg? Geen probleem, via een meegeleverde kabel kun je ‘m ook bedraad gebruiken.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bluetooth 5.0
  • Batterijduur (40 uur)

Minpunten

• Lange oplaadtijd batterij (7 uur)