Skullcandy Ink'd 2 paars - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Ink'd 2 paars op Kieskeurig.nl.

6,3

gradje1963 04-10-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Fantastische prijs-kwaliteitsverhouding. Ten eerste is het geluid ongelofelijk vol en krachtig, met bassen die je je in zulke goedkope oordopjes gewoon niet voor kunt stellen, maar bovendien zijn ze ook nog eens heel degelijk.

Heb Sennheiser en Sony oordopjes gehad die drie keer zo duur waren, en die gaven zeker geen beter geluid, maar vooral waren die steeds na een half jaar kapot; de kabeltjes en de bevestiging aan het dopje zijn gewoon niet sterk genoeg. Maar deze blijven maar heel. Ik heb ze al twee jaar, ze zitten altijd in mijn jaszak en worden een paar keer per week gebruikt, en ze blijven gewoon als nieuw. Prettige platte kabeltjes, niet zo overdreven breed als je vaak bij wat duurdere setjes ziet, maar kennelijk is bij deze de bevestiging van de kabels aan de dopjes dik in orde. Ik heb ze gewoon los, opgerold in mijn jaszak zitten en daar kunnen ze kennelijk gewoon goed tegen.

Kortom, heerlijk onverwoestbare dopjes met een, zeker voor dat geld, ongelofelijk geluid met heerlijke diepe bassen.

daan 17-12-2017

gaan elke 3 maanden kapot..maar wel 2 jaar garantie

Geschreven voor: Skullcandy Ink'd 2 zwart

ik heb deze oortjes al 4 jaar.
Geluid is top, ze zitten goed, button en mic werken goed.
maar elke 3 maanden stoort er iets in de jackplug, een werkt een van de oortjes niet meer.
Ik stuur ze dan op, en ik krijg weer nieuwe, al 4 jaar lang.
Zo gaat het altijd. en dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten gaan

Pluspunten

• geluidskwalteit
  • basgeluid
  • garantie (2jr)

Minpunten

• na 3maanden kapot