JBL Tune 500BT blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 500BT blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Frank 25-10-2020

Miskoop van het jaar

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Heb dit toestel gekocht en dit is een totale miskoop.
U heeft 10% kans dat het toestel geluid correct weergeeft op windows 10 toestel.
de andere 90% moet u het maar doen met een uitermate slechte geluidskwaliteit.

Op ondersteuning en troubleshooting op het internet moet u ook al niet rekenen

Ik raad de aankoop van dit toestel ten sterkste af en zal dit toestel dan ook met veel plezier terugdragen naar de winkel waar ik het gekocht heb en mijn centen terugvragen

ismène Elbers 20-04-2020

Prachtig geluid voor weinig geld

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Het is een praktische koptelefoon en heeft geweldig geluid voor de prijs metname de bas. Er zit ook een microfoon in zodat je deze ook kunt gebruiken voor gesprekken tijdens een online meeting , social media of gewoon voor je telefoon mocht je dat nog kunnen inpluggen en is deze handfree maar wel met kabel. De platte kabel is dus ook minder kwetsbaar tav breken. Het is licht qua gewicht en draagt prettig maar ik heb kleine oren en een klein hoofd dus wellicht helpt dit ook tav draag comfort. Uitstekende koptelefoon voor mij dus.

Pluspunten

• geluid
  • compact
  • prijs

Minpunten

• kleine schelp

PIOTR 12-02-2019

Super geluid

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Zeer lichte hoofdtelefoons. Super helder geluid en krachtige bass. Ze laden snel en de batterij houdt lang vast. De prijs is ook sensationeel. Beoordeling 10

Pluspunten

• Zeer licht
  • Krachtige bas
  • Lange levensduur van de batterij
  • Verbinding van twee telefoons
  • Super prijs

Minpunten

• Alles is geweldig

Mudshark 05-02-2019

Strakke Koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Ik heb nog eens in de spiegel gekeken. Nee ik heb niet een heel groot hoofd. Maar als ik de JBL op mijn hoofd zet worden mijn hersens er bijna uitgeperst. Het ding knelt vreselijk. Ook op de grootste stand. Waarschijnlijk alleen bedoeld voor jongeren die nog in de groei zijn. Langer dan 10 minuten kan ik 'm niet ophouden.

Verder is het een prima koptelefoon. Goed geluid, snelle bluetooth koppeling, hard zacht knoppen.

Ik ga proberen de koptelefoon wat uit te rekken zodat het wat draaglijker wordt.

Pluspunten

• prima geluid
  • snelle bt koppeling

Minpunten

• slecht draagcomfort

Nikki 26-01-2019
  • Product gekregen

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Super fijne koptelefoon. Zachte oor bevestiging. Goed geluid en eenvoudig op te bergen. Heerlijk omdat het draadloos is en gaat een tijd mee na opladen

Pluspunten

• Draadloos
  • Batterijduur
  • Gemak

greetje 17-12-2018

goed geluis

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

prima geluid..ook muziek goed geluid....zit ook prima...als de telefoon gaat geeft hij dit aan..ook bok appjes krijg je piepje

Maarten035 17-11-2018

Matige budget koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 500BT zwart

Deze koptelefoon zou, als hij goed zat, een redelijke koop zijn geweest. Maar dat doet hij niet, na een half uurtje zit het echt behoorlijk irritant. Wat het geluid betreft is het redelijk goed, een stevige bas en acceptabel geluid voor de prijs. In mijn geval kreeg ik de eerste met een lichte achtergrondruis een melding van gemaakt naar de JBL shop en een nieuwe gekregen met dezelfde ruis (het is geen interferentie, het is een constante ruis). Op internet vond ik dat dit een goedkope amplifier kan zijn. In conclusie: voor vijftig euro zou ik het niet aanraden. Ik heb er via ING vijfentwintig euro voor betaald en daarmee is het net te doen.

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • compact
  • redelijk geluid
  • goede bluetooth verbinding

Minpunten

• comfort vrij slecht
  • ruis op achtergrond en lichte piep