JBL UA Sport Wireless Train zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL UA Sport Wireless Train zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Praktischereviewer 13-04-2019

Beste headset om mee te trainen

De kwaliteit van deze JBL is top. Ik ben gewend om met 'oortjes in' te trainen en nu met de UA Sport Wireless ben ik er immens op vooruit gegaan. De headset blijft zitten, heeft een goede kwaliteit aan muziek en mooi grote knoppen.

Ik heb er veel kilometers mee gerend en misschien nog wel meer mee gefietst. Wat mij bij blijft is dat de headset goed blijft zitten, maar niet oncomfortabel zit. Ik moet er wel bij zeggen; draag je een bril, dan ga je je pootjes wel merken. Maar ook dat is allemaal logisch, want de headset is bedoeld om te blijven zitten. En dat doet ie!

Bij het hardlopen en het fietsen merk je boven een bepaalde snelheid wel (en met wind) dat je de wind ook gaat horen. Echter; het is een on-ear headset, dus dit is dikke prima. Je weet wat je in huis haalt :)

Al met al, de connectiviteit is fantastisch; 1 klik op de knop en je bent verbonden - zoals we dat gewend zijn - en met nog een klik op de headset zelf gaat deze in een modus dat je alles om je heen kan horen. Leuke feature, niet te vaak gebruikt. Wat ik super vind aan de headset zijn de grote knoppen voor het volume / volgende nummer etc. Zo heb ik in de winter lekker kunnen doortrainen met handschoenen aan, en goed mijn muziek kunnen bedienen. Dat is pas super! De geluidskwaliteit is goed voor wat je er voor betaald en blijft sterk tijdens trainen. Wil je de allerbeste kwaliteit muziek dan zul je voor een andere headset moeten gaan; maar kom op, je bent aan het trainen.

Al met al, top product die ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• Accu
  • Grote knoppen
  • Draagcomfort
  • Geluid

Minpunten

• Strak, bij gebruik bril

Jerome91 10-04-2019

Super!

Wat een fijne koptelefoon! Voor mij persoonlijk is met name het comfort waarmee je koptelefoon draagt tijdens het sporten het grote pluspunt. De koptelefoon zit strak op het hoofd, maar niet te strak waardoor het niet meer comfortabel is. Gelukkig wel strak genoeg zodat de koptelefoon niet van je hoofd afvalt tijdens het sporten. Ook de kwaliteit van het geluid is super goed! Maar dit was ik zowiezo al wel gewend van JBL. Ook een grote plus is de makkelijke bediening aan de zijkant van de koptelefoon waarmee je makkelijk het volume kunt aanpassen of kunt wisselen van nummers. Als laatste wil ik nog even benadrukken hoe makkelijk de earpads los te halen zijn waardoor je deze kunt wassen nadat je flink hebt lopen zweten in de sportschool. Al met al een super goede koptelefoon, helemaal als je van sporten houdt.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Bediening
  • Geluid

leerkracht 10-04-2019

goed comfort

Het comfort is zeker prettig. Er zijn verschillende maten waardoor de koptelefoon goed zit bij zowel kinderen als volwassenen. Tijdens het sporten heb je geen last van draadjes. En omdat de koptelefoon strak op je hoofd zit hoef je niet te twijfelen dat hij afvalt. Maar het is ook fijn als je een uur de koptelefoon op gehad hebt deze weer af te doen. Het omgevingsgeluid wordt wel gedempt, wanneer je hardloopt hoor je slecht een auto aankomen. Het geluid moet dus vooral in het verkeer niet te hard staan. Wat een fijn geluid! Het geluid wat uit deze koptelefoon komt is zeer prettig om naar te luisteren. Je hoort een fijne bas waardoor het geluid niet krakerig is. De koptelefoon heeft snel verbinding met de verschillende device. Wat maakt dat je snel muziek kan luisteren. Ook is het prettig om bijvoorbeeld een luisterverhaal aan de zetten op de koptelefoon.

Pluspunten

• goed geluid
  • snel opgeladen

Minpunten

• prijzig
  • na lange tijd dragen, fijn om af te doen.

LDvJ 10-04-2019

Goede sport koptelefoon

Sinds een een paar weken heb ik deze koptelefoon. Ik heb hem speciaal aangeschaft om te gebruiken om mee te sporten. En ik moet zeggen, hij is ideaal! Hij past goed op mijn hoofd en blijft echt goed zitten. Hiervoor gebruikte ik gewoone oortjes om mee te sporten en die vielen steeds uit, omdat ik achter apparaten bleef hangen. Dit is nu ook helemaal opgelost. Deze is draadloos en super makkelijk te verbinden met je telefoon. Je moet wel heel eventjes de handleiding erbij pakken zodat je weet welke knopjes je moet gebruiken voor het verbinden. Op deze koptelefoon van under armour zit ook een noisecanceling functie. Dit is heerlijk. Ook al draait er muziek in de sportschool die niet je smaak is, je zet je eigen muziek op en je hoort er niks meer van. Wat ook nog handig is, is de knop aan de zijkant die de noisecanceling functie tijdelijk uitzet. Zodat als iemand tegen je praat, je ze toch nog kan verstaan.
Hij gaat ook goed lang mee op 1 keer opladen! Top!
Het enige minpuntje voor mij is dat de bass niet zo hard kan. Ik heb gelezen dat dat nog weer beter is op de under armour versie van the rock.
Over het algemeen dus een top koptelefoon die precies doet wat ik zocht!

Pluspunten

• Blijft goed zitten
  • Gaat geen pijn doen aan je oren
  • Fijn geluid

Minpunten

• De bass is niet optimaal

Johan 30-03-2019

Top geluid en draagcomfort

Ik ben gek op sporten en daarbij luister ik graag mijn eigen muziek. Met oordopjes had ik vaak nog dat ik met kabeltjes zat. Dat is nu over met deze fijne koptelefoon, goed geluid en zit heerlijk. De knop met de spraakfunctie is ideaal. Wel wennen de eerste keer je hoort alles heel duidelijk.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accu
  • Ontwerp

Minpunten

• Geen active noisecanceling

MarkjzvdMeer 28-03-2019

Zeer goed/krachtig geluid

Als audiofiel ben ik niet gauw, zeer tevreden over audio apparatuur van de algemene bekende merken, maar deze JBL heeft mij positief weten te verassen. En lekker vol geluid geeft een krachtige beleving aan je muziek wat erg fijn is voor bij het sporten (of ook werken in mijn geval als timmerman) Het design Maar ook de hoge tonen komen spatzuiver binnen Het design is neutraal maar stoer dus iedereen komt er mee weg zonder pauperig te komen. Na een hele dag werken kan hij makelijk onderweg mee op de fiets en de sportschool in. Als je toch bent vergeten 'm op te laden is hij lekker snel vol. (een uur muziek luisteren met 5 minuten opladen) Met de TalkThru functie is er een wereld voor mij open gegaan tijdens werken en sporten druk je op de grote knop (UA logo) en de microfoon wordt ingeschakeld en muziek gaat zacht, en je kan met gemak gesprekken met je omgeving voeren De koptelefoon laat zich daarnaast makelijk bedienen en dat is ook erg fijn

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prettig in gebruik
  • (Zeer) lange accuduur

IMuitHelmond 26-03-2019

Comfortabel + goed geluid

Na een tijdje de JBL UA te hebben gebruikt leer ik steeds weer nieuwe dingen. Naast dat het geluid van topkwaliteit is en dat ik makkelijk tijdens het trainen een telefoon gesprek kan voeren, heeft de JBL ook nog eens een TalkThru functie. De TalkThru functie wordt geactiveerd wanneer je op de UA logo klikt, zo kun je tijdens het trainen horen wat er tegen je gezegd word zonder dat je je headphones uit doet.

Ook ben ik heel tevreden over de batterijduur. Is de batterij bijna leeg, geen probleem dan plug je de kabel er even in, de JBL UA verliest hierdoor niets van zijn goede kwaliteit.

Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Snel oplaadbaar
  • Goede geluidskwaliteit
  • Talkthru
  • Batterijduur

Minpunten

• Maakt niet heel snel verbinding met de telefoon

R. Wisse 24-03-2019

De aanrader van 2019

Het eerste gevoel bij deze headphone is top. Het unboxen is een feestje opzicht. De verpakking is mooi en degelijk. De headphone komt met een handige opbergtas met een hardshell. De headphone zelf ziet uit zoals hij voelt, degelijk stevig en mooi. De pasvorm is erg fijn, zachte goed meevormende oorkussens welke (na regelmatig sporten met de headphone) ook gewassen kunnen worden…. top idee! Het geluid wat deze headphone produceert is meer dan okay. De Bass is heerlijk zonder dat het de muziek vervormd. Ik gebruik deze headphone de hele dag lang om zowel muziek te luisteren en te bellen (dit gaat overigens vlekkeloos), wat de accu met gemak volhoudt. De talk thru functie (welke met 1 druk op de rechter oorschelp te activeren is) zorgt ervoor dat ik mijn collega’s of sportmaatjes gewoon kan verstaan zonder de headphone af te zetten. Ik ben zeer positief verrast door de kwaliteit en het gemak en genot van deze headphone. Buiten dat het een prachtig ding is wat meer en beter doet dan welke eerdere headphone ook, past hij ook nog eens geweldig bij mijn sportoutfits. Een goed ontworpen headphone met geweldig geluid. De aanrader van 2019!

Pluspunten

• Accuduur
  • draagcomfort
  • geweldig geluid
  • goede pasvorm
  • wasbare oorkussens

Minpunten

• wat aan de zware kant

Homerun87 21-03-2019

JBL UA Sport Wireless Train rood

Voornaamste reden om deze koptelefoon te testen was voor mij het feit dat ik geen geschikte oordopjes voor tijdens het sporten kon vinden. Uiteindelijk bij deze koptelfoon beland en dat is geen slechte keuze geweest.

Pluspunten

• Gewicht
  • Batterij duur
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen actieve noice cancelling