1More Triple Driver In-Ear Headphones Gold B-Stock Gold

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de 1More Triple Driver In-Ear Headphones Gold B-Stock Gold op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jose 16-09-2018

1 more triple drive

Zocht goed geluid voor me electrische drumstel een Roland TD25KVX! Deze oortjes gekocht en klinkt super! Mooi en sprankelend in het hoog! Cymbalen snijden echt zoals een echt bekken en de snare klinkt nu ook echt als een snare! Bass is diep en strak! Of te wel; dit zijn echt top iem's! In vergelijking met iem's van 600 euro (welke ik ook getest heb) zijn deze even strak maar de 1 more levert een warmer geluid en doet het veel beter in het laag! Voor de twijfelaars: hier zul je absoluut geen miskoop aan hebben! Geloof me!
Stereo muziek klinkt echt subliem! Enige nadeel is dan wel als het brongeluid slecht is verklappen deze oortjes dat heel erg snel! Brongeluid is dus zeker van belang.
Veel plezier met deze toppers!

Pluspunten

• High end geluids weergave
  • Audiofiel geluid!
  • Prijs
  • 3 drivers
  • Kwaliteitsproduct

Minpunten

• Schuimpjes voor oren, Comply t400 erbij kopen!