Sony WI-SP600N roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-SP600N roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

24-04-2019 24-04-2019

Noise Canceling werkt niet

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Ik beveel deze oortjes niet aan. Ik vind het geluid perfect klinken mits je de doopen goed in je oren drukt. Ook op die manier wordt er omgevingsgeluid gedempt. De noise canceling, ik hoorde geen enkel verschil bij aan en uit schakelen. Op zich mooie doppen die prima zitten maar voor dat geld geen goed werkende noise canceling en te korte accu duur (max3 uur) vind ik het geen goede koop. Ik heb ze na 2 dagen testen retour gestuurd.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Redelijk goed geluid

Minpunten

• Slechte niose canceling
  • Accu max 3 uur
  • Geen doosje of tasje

Berkie 13-11-2018

Geluid om te janken

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Ik heb deze opvolger gekocht omdat ik zeer tevreden was over een vorig model. Helaas is deze 2x zo dure opvolger z'n geld niet waard. Hij belooft extra bass, maar het geluid is gewoonweg lelijk, pijn aan mijn oren deed het. Geen bas, konk ingeblikt, alsof je dopjes net naast je oor zitten. De enige manier om wat bas te horen was om ze pijnlijk je oor in te schroeven.
Batterijduur is dramatisch kort (3 uur), omdat de noise cancelling standaard aan staat blijkbaar, dus elke keer aan denken om het uit te zetten, maar zelfs dan, mijn oude model haalde 8-9 uur, deze misschien max 4-5 ur.
Noise cancelling getest, deed ook helemaal niks. De ambient sound funcie: waarom zou ik in vredesnaam ruis door mijn muziek heen willen horen? Doe normaal!
Minimum bereik is ook maar 20Hz, waar mijn oude model de 4Hz haalde (kwam ik later pas achter. Gelukkig was er een 30 dagen test periode, dus kan ik ze terugsturen.

Pluspunten

• bediening in nek

Minpunten

• geen bastonen, geen 'body'
  • vervormd/ingeblikt geluid, schel
  • noise cancelling werkt niet
  • pasvorm niet goed om goed geluid te krijgen
  • zeer korte batterijdur

Emiel 12-10-2018

Near perfection

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Oké, naast m'n vorige koptelefoon is ook deze set oortjes niet ideaal voor op de fiets vanwege de wind. Tenzij je een langzame fietser bent allicht. Ze zijn ongetwijfeld ideaal voor joggen. Maar het aller beste van deze oortjes is de geluidskwaliteit! Je krijgt er heel veel van, zeker op deze prijs. Van hoog tot bass. Wat betekend dat ze geschikt zijn voor echt alle muziekstijlen. (En dat ze als zogenaamd Bass Boost zijn gebouwd maakt in dit geval niet dat er te veel bass is.) Nou was ik al fan van Sony wat betreft in-ear audio maar ze hebben wat neergezet! Ze zitten vrij solide in het oor en het draagcomfort is ok. En blijven ook prima zitten bij (intensieve) beweging dus doen waar voor zijn gemaakt. Wil er bij toevoegen dat de Ambient Sound, waarbij het geluid om je heen wordt opgevangen en na-geregenereerd in je oren echt brilliant is! Je kan er mee veilig door het verkeer navigeren. Ondanks de minpunten een 9 vanwege de geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit. Van laag tot hoog.
  • Allround zeer goed.
  • Ambient sound. Deze is absoluut brilliant.
  • Bij notice canceling verlies je geen bass.

Minpunten

• De diepte van je oortjes in je oor bepaald de bass
  • De notice canceling is minimaal.
  • Veel windgeruis voor de actieve fietser.

Mckrs 11-07-2018

Fijn en goed geluid, prettig in gebruik

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Prima geluid, volle tonen. Noise cancelling is dusdanig dat het achtergrond geluid gereduceerd is maar verkeersgeluid dusdanig door komt dat je veilig kunt fietsen. Wel even zoeken naar de juiste dopjes. Deze kunnen uitvallen door het gewicht van het bedieningspaneeltje

Pluspunten

• Goed geluid
  • Noise cancelling

Minpunten

• Geen hoesje bijgeleverd
  • Oordopje blijft slecht zitten.

2anonymous 10-07-2018

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Voorheen zag ik altijd mensen rondlopen met oordopjes zonder kabels of een korte kabel waardoor mijn interesse werd gewekt. Ik heb deze Sony oordopjes nu bijna een maand en ze bevallen steeds meer. In het begin was het erg wennen om de oordopjes in mn oren te krijgen door de clip, maar na een aantal keer dragen ben ik er gewend aangeraakt. Ze vallen zo niet uit mn oren en daarnaast hoor je het geluid ook veel beter. Ook ben ik erg te spreken over de noise cancelling functie die de storende geluiden van buitenaf inderdaad "cancelt".
Erg jammer dat er geen beschermhoesje of tasje wordt geleverd bij de oordopjes.. Bij geen gebruik wil ik ze namelijk netjes op kunnen bergen, zonder ze te beschadigen.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen hoes

Marcel 05-07-2018

Fijne bediening

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Het zijn zeer fijne oortjes. Het geluid is super en het bedient zeer eenvoudig. Ook de installatie gaat vrij makkelijk. Het vinden van de juiste maat dopjes was het lastigste

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Juiste maat dopjes

JHWK 02-07-2018

4/5 sterren, een aanrader.

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

De oordopjes zijn zeker een aanrader! Hele goede bass en de noice cancelling en ambient sound werken naar behoren. De knopjes zijn wel lastig te vinden als je de oordoppen in hebt, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

Pluspunten

• Bass
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Knopjes vinden als je oordoppen in hebt

Sabrina 01-07-2018

Gemakkelijk!

Geschreven voor: Sony WI-SP600N zwart

Ik wilde de Sony WI-SP600N oordopjes graag hebben, omdat ik vaak sport en de draden van mijn oordopjes hierbij vaak in de weg zitten. Ik zocht al erg lang naar zulke oortjes. De oordopjes komen met een duidelijke gebruiksaanwijzing en drie formaten opzetstukjes. Ik ben al bekend met het merk Sony en heb hier tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad, en had daarom ook hoge verwachtingen van dit product. Het design vind ik mooi en tijdens het sporten heb je er geen last van. Ook de bluetooth verbinding werkt heel goed en de oortjes hoeven niet vaak opgeladen te worden. Het product is erg gemakkelijk in gebruik. De oortjes zitten lekker en de kwaliteit van de muziek is ook goed. Er zijn eigenlijk geen nadelen die ik kan bedenken voor de oortjes, ik zou ze aan iedereen aanraden.

• Gemakkelijk
  • Geluidskwaliteit