JBL Reflect Contour 2 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Reflect Contour 2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul1980 28-10-2018

Redelijk geluid

Geschreven voor: JBL Reflect Contour 2 groen

Mooi design, goede pasvorm.
Helaas is het geluid niet wat ik gehoopt had, de hoge en midden tonen zijn zeer goed hoorbaar echter de lage tonen zijn niet rijk aanwezig.
Voor het aanschafdoel, sporten, zijn ze voldoende. Echter om ermee thuis muziek te luisteren is de geluidskwaliteit niet wat ik gewend ben van JBL, de prijs-kwaliteit verhouding ligt iets boven wat ik zou willen betalen voor dit geluid. 65 tot 70 euro ipv 80 euro.
De vorige generatie Contour had mijns inziens een betere geluidsweergave, echter dit kan mijn verbeelding zijn.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Zweetbestendig
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Lage tonen niet rijk aanwezig

Roberto 10-10-2018

geweldige oortjes voor sport

Geschreven voor: JBL Reflect Contour 2 zwart

Ik heb deze oortjes gekocht voor het mountainbiken en fitness.
Ik kan zeggen dat ze zeer handig en fijn zijn voor sport.
Voordelen:
-De oortjes blijven goed zitten, ook bij de wat wildere dingen, door de extra stukjes die om je oor heen gaan.
-De batterijduur is zeer lang(Gaan zeker 3-4 uur mee voordat de half-leeg zijn en komt dus overeen met wat er gezegd wordt)
-De geluidskwaliteit is zeer goed.(Ook de bass is redelijk en boven verwachtingen)
Nadelen:
-Ze zijn wel wat moeilijker in te doen(Het is ook even wennen)
-De knopjes werken niet hetzelfde zoals bij gewone oortjes, waardoor ik steeds per ongeluk mensen bel in plaats van een liedje vooruit spoelen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Redelijke Bass
  • Goede geluidskwaliteit
  • Blijven goed zitten

Minpunten

• Lastig indoen(even wennen)
  • Aparte werking van knopjes