Sony WI-SP500P roze - Reviews

Klankkast
gesloten

Olena 07-09-2018

Goede accudurt

I am trendy lady and I payed attention to a modern design. The colour of my chosen product is pink and the form is unusual. The min point is the way it sit in my ear, I mean fall out my ear.

• Accudurt
  • Fast charge

Minpunten

• Fall out of ear
Geschreven voor: Sony WI-SP500P roze

Iris 28-05-2018

blijft niet goed zitten

Misschien ligt het helemaal aan mijn oren, want bij oortjes van een ander merk had ik er ook last van. Maar ze blijven niet zitten bij mij. In het begin wel, maar wanneer ik ga zweten glijden ze langzaam maar zeker uit. Als eerste altijd bij mijn rechter oor. Ik heb verschillende maten dopjes geprobeerd, maar ook de kleinere passen niet goed. Best jammer, want ik vind het mooi oortjes. Goed te bedienen, makkelijk op te laden en prima (gemiddelde) geluidskwaliteit. Mooi vormgegeven ook. Maar helaas dus niet voor mijn oren.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• pasvorm

Ezzie 24-05-2018

Goede kwaliteit, maar passen niet goed

Ik heb deze oortjes een aantal weken in huis en gebruik ze voornamelijk bij het sporten. Ik beoefen veel verschillende sporten en als de oortjes eenmaal zitten zijn ze ook voor al deze sporten geschikt. Helaas krijg ik ze niet goed in mijn oren. Ik moet heel erg wrikken om ze goed in te krijgen, waardoor ik ook zere oren kreeg na een aantal dagen. Ik laat ze dan nu ook vaker thuis liggen, omdat ik dit wel echt een groot nadeel vind. Wel is de geluidskwaliteit goed en gaat de accu lang mee. Een extraatje dat ik nog graag had willen hebben is een opbergtasje/doosje. Ik raak de oortjes nu regelmatig kwijt in mijn sporttas.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Moeilijk in te krijgen
  • Geen opbergtasje

Nick 17-05-2018

Fijne draadloze oortjes met goede geluidskwaliteit

Ik heb de sony WI SP500 vooral gebruikt tijdens het hardlopen. De oortjes zijn snel met je telefoon te verbinden dankzij NFC connectie.

Tijdens het lopen heb je geen last van de oortjes of kabel tussen de oortjes. Hiervoor gebruikte ik de standaard oortjes van Apple. Deze vielen nogal eens uit m'n oren of bleven niet lekker zitten.

De accuduur van de oortjes is acht uur. Hierdoor kan je meerdere keren gaan sporten voordat je de oortjes moet opladen. Het opladen van de oortjes gaat doormiddel van een usb kabel. Bij de oortjes wordt geen thuislader meegeleverd. Daarnaast zit er ook geen opbergdoosje/tasje bij.

Het geluid wat uit de oortjes komt is helder en mooi en blijft bij hoge volume zuiver. Daarnaast blijf je wel omgevingsgeluid horen, waardoor je ook fietsers of auto's aan hoort komen.

Positieve punten van de oortjes zijn; draagcomfort, accuduur, geluidskwaliteit en omgevingsgeluid.

Negatieve punten van de oortjes zijn; Geen opbergdoosje/tasje en geen thuislader.

Al met al prima sport oortjes met goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Omgevingsgeluid
  • Snel te verbinden met telefoon

Minpunten

• Geen thuislader
  • Geen opbergdoosje

N. Eltink 14-05-2018

Fantastische accuduur

Ik raad deze draadloze oortjes vooral aan om de lange accuduur en het draagcomfort. Ik heb deze oortjes zeer veel gedragen met hardlopen en fietsen. Het verbinden van je telefoon met de oortjes is heel simpel en gaat heel snel. De verbinding met de oortjes blijft goed ook wanneer de telefoon wat verder van de oortjes verwijderd is. Er zitten maar een paar knoppen op de oortjes waardoor er weinig opties zijn om te wisselen in je afspeellijst. Met deze knoppen kan je het geluid, wat prachtig is, harder en zachter kan zetten. Wanneer je terug wil in je afspeellijst is dat wat lastiger. Verder is het geluid zeer goed ook wanneer je op max volume afspeelt. Doordat de oortjes ook nog een zeer leuk zijn vormgegeven zou ik deze oortjes zeker bij vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• accuduur
  • vormgeving

Minpunten

• wisselen van nummers in afspeellijst

Marionnie 13-05-2018

Mooi geluid

Ik vond de geluidskwaliteit erg prettig, helaas kon ik er niet optimaal van genieten omdat de oortjes nogal losjes in mijn oren zaten. Hierdoor viel vooral de linkerkant eruit tijdens het hardlopem. Het koppelen en opladen ging super makkelijk. Ook gaat de batterij lekker lang mee. Ik vond het lastig om nummers te skippen of het volume te bedienen tijdens het sporten.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Pasvorm
  • Bediening tijdens hardlopen