JBL Tune 205BT zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 205BT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark 26-04-2020

Goed geluid maar....

Geschreven voor: JBL Tune 205BT blauw

In Augustus gekocht en was er heel blij mee. Mooi geluid, vol en mooie bas. Ondanks dat het snoer in de nek loopt kan ik goed bij de bediening wat aan de rechterkant op het snoer zit. In November laat de rubberen coating, wat tegen het oor zit, los. Bij de winkel waar ik het gekocht had, kreeg ik gelijk een nieuwe. Goed service maar dit heeft niks met JBL te maken. Bellen werkt perfect, mooi geluid en duidelijk. Alle bedienigen in het rechtersnoer werkt goed, volume, volgende/vorige nummer pauze en play. Ook de telefoonmopnemen werkt goed. Helaas valt de linker dop uit het oor na een tijdje dragen. En aan beide zijden laat de rubberen coating los. Nu is het april en weer laat de coating los. JBL omgeruilt voor SONY. Nu kijken of deze wat is.

Pluspunten

• Mooi geluid.
  • Alles te bedienen via het snoer.

Minpunten

• Linker dop valt uit het oor
  • Rubber coating laat los.

Charles 13-02-2020

Goed geluid met lange accuduur

Geschreven voor: JBL Tune 205BT blauw

Oortjes waar geen kabels meer naar je Laptop lopen. Geen gehannes. BlueTooth werkt meteen en stabiel. Geen vertraging audio/beeld (synchroon).
Levert veel voor het geld.

Pluspunten

• Geluid kan hard
  • Lange accuduur

Minpunten

• niet geschikt voor sporten

Frans 20-09-2018

Zeer slechte klantenservice

Geschreven voor: JBL Tune 205BT zwart

Zo heb wel snel een reactie gekregen en krijg als antwoord dat ik het apparaat moet verbinden met een andere apparaat via bluetooth.
Maar dat gaat moeilijk als het probleem is dat het apparaat niet aangaat. Dus weer mail teruggestuurd en dan eindelijke het goede antwoord gekregen van de vakkundige klantenservice ..ga ermee naar de winkel waar je het gekocht hebt en vraag daar naar een oplossing. Denk dat de oplossing is koop niets meer van JBL of Harman Kardon

Pluspunten

• Snelle reactie

Minpunten

• Had net zo goed niet kunnen reageren
  • Antwoord is zo nuttig als een volle prullebak
  • Struisvogelpolitiek en van kastje naar muur

Frans 20-09-2018

Slechte aankoop nog slechtere service

Geschreven voor: JBL Tune 205BT zwart

Het produkt is op zich goed maar na 3 maanden gaat het produkt niet meer aan en kan het ook met geen mogelijkheid aan krijgen ..klantenservice gebeld of ze weten hoe ik het kan resetten maar dat kan niet..ik moet maar eens afwachten op een mail ..wat een waardeloze klantenservice..en dat is dan een produkt van harman kardon..

Minpunten

• Kan op een gegeven moment niet meer aan
  • Klantenservice hebben totaal geen produktkennis
  • 50 euro voor 3 maanden das een dure hobby