Sony WH-CH700N zwart - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,3

Quinten 13-07-2018

Sony WHCH700NL niet aan te bevelenm

Noise canceling werkt naar mijn ervaring averechts, bij de lichtste wind hoor je de wind al door de muziek heen. Ook zit hij oncomfortabel rond je hoofd en hoor je bij de lichtste beweging al het geluid wat de noise canceling tegen zou moeten houden. Bass is aan de lichte kant (mijn mening).

Pluspunten

• gaat redelijk lang mee
  • ziet er goed uit

Minpunten

• Bass is aan de lichte kant
  • Lichte wind zorgt al voor ruis in de muziek
  • oncomfortabel
Geschreven voor: Sony WH-CH700N blauw

Diederik 23-04-2018

Noise Canceling bij dit model is gewoon irritant

Bij noise canceling verwacht je dat het geluid in je omgeving verdwijnt door een slimme truc in je hoofdtelefoon. Bij dit model is de technologie daarentegen niet goed toegepast naar mijn mening. De filosofie van dit model is dat de ‘irritante’ geluiden gedempt worden en gesprekken of ‘gevaar’ niet. In de praktijk betekend dit dat de airco wordt gedempt of een andere constante bron van geluid. De niet constante bronnen zoals de wind op de fiets, gesprekken of het optrekken van een bus wordt dus versterkt omdat je zo nog in contact staat met je omgeving. Ik vond het irritant maar als je nog wel een gesprek van een collega op kantoor wilt horen maar niet de airco is dit je apparaat! Want, de andere functionaliteiten werken wel goed. Het geluid is goed met een lekkere bass en het gebruiksgemak is prima. Het bellen gaat ook erg goed en heeft zeker een toegevoegde waarde als je onderweg bent. Merkte wel dat het geluid soms haperde op de fiets en ik twijfel of hij lang meegaat. Hij begint al een beetje te kraken. Dus niet kopen voor de noise canceling wel voor een prima koptelefoon. (Tip zet de noise canceling uit dan heb je veel meer rust aan je oren:)

Pluspunten

• Accuduur
  • Schakelen tussen apparaten
  • Noise Canceling kan uitgezet worden

Minpunten

• Noise canceling
  • Het plastic kraakt
  • Muziek hapert soms op de fiets

K.Kees 28-09-2018

Erg jammer

In eerste instantie was ik superblij met deze koptelefoon. De geluidskwaliteit is erg goed en de muziek klinkt vooral erg duidelijk (dus alle instrumenten/elementen zijn erg goed te horen). De bluetooth functionaliteit deed het ook erg goed. Het verbinden ging elke keer probleemloos en erg snel. Veel ervaring met noise canceling heb ik niet, maar ik had niet echt het idee dat het veel verschil maakte.

Alhoewel deze zojuist benoemde punten erg positief zijn, was er wel een ding waardoor ik de koptelefoon uiteindelijk terug heb gestuurd. De oorkussentjes zijn namelijk niet fijn. Ze zijn wel lekker zacht en van goede kwaliteit, maar omdat deze van leer (synthetisch of echt weet ik niet) zijn, beginnen mijn oren na een minuut al erg warm te worden en te zweten na twee. Ik heb het nog een aantal keer geprobeerd, maar ik kon me er maar niet overeen zetten. Ook was het jammer dat er niets van een opbergdoosje/zakje meekwam.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit is erg goed
  • Muziek klinkt erg helder
  • Bluetoothverbinding gaat erg vlot
  • Meegeleverde aux kabel

Minpunten

• oren worden heel erg warm
  • geen opbergdoosje/zakje

GTD 29-08-2018

Goede koptelefoon

Als je deze koptelefoon gaat vergelijken met een high-end model kom je bedrogen uit.
voor de prijs krijg je wel een koptelefoon met goed geluid, die ook iets harder kan dan andere koptelefoons die ik gehad heb.
Noice canceling werkt *punt* maar hier merk je duidelijk dat het geen high-end is die dit veel beter doen, maar qua geluid zeker een topper.
de koptelefoon zit bij mij goed op mijn hoofd maar wel snel warm op de oren.

Pluspunten

• accu duur
  • koppelen gaat makkelijk
  • Extra opties via de app
  • spraak bij en functie
  • ook nog met audio kabel te gebruiken

Minpunten

• niet volledig inklapbaar
  • geen vervangbare kussens
  • led geeft te veel licht in het donker

Triton 11-07-2018

Snelle Verbdinding. Slecht geluikd. Lekt veel geluid

Koptelefoon koppelt heel snel. Maar ben niet onder de indruk van het geluid. Had meer verwacht voor deze prijs.

Pluspunten

• Koppelt snel met BT

Minpunten

• Geluid te dun
  • Niet opklapbaar
Geschreven voor: Sony WH-CH700N blauw

Reviewmarcella 23-04-2018

Hele fijne headphones

Deze Sony headphones zijn echt super wat betreft geluid en accu. Hij heeft volgens de instructies op tot 35 uur leefbaarheid en zover ik kan zeggen is dat ook echt het geval. Heb hem nu een aantal weken in bezit en heb hem maar 2 keer hoeven opladen en ook dat gaat erg snel, binnen een uur was hij weer volledig opgeladen. Met deze headphones kan je wel zonder problemen in de bus, auto of in het vliegtuig naar muziek luisteren zonder dat je wordt verstoort door geluid van buitenaf. Het geluid is ook erg scherp en mooi.
Het is een beetje jammer dat er geen beschermhoes of opberg tasje is op die manier is hij snel beschadigd en niet makkelijk en veilig op te bergen.
Wat betreft de kwaliteit van de koptelefoon is het gemaakt van plastic wat toch wat aan de goedkope kant aanvoelt. Ook gaan je oren best zweten dat vind ik dan weer wat minder

Pluspunten

• Accu
  • Noice canceling functie
  • Scherp geluid

Minpunten

• Materiaal

Bente 16-04-2018

Mooie uitstraling en een goed geluid!

Op het moment dat ik de koptelefoon thuis kreeg was ik blij en verrast. Ik vond de koptelefoon luxe geleverd in de zwarte doos en mooi beschermd verpakt.
Wel jammer dat er geen beschermhoesje bij zit waarin ik de koptelefoon kan meenemen.

Qua gebruik is de koptelefoon gemakkelijk en hij geeft een helder geluid. Ook ben ik zeer tevreden over de Noice Cancelling functie. De functie is boven verwachting. Op momenten dat je de functie aan hebt en je in een drukke omgeving bent dan merk je het verschil duidelijk in vergelijking met een koptelefoon waar deze functie niet van toepassing is. Daarnaast is het formaat van de oordoppen erg prettig en sluit goed aan om de oren. Ook is de koptelefoon makkelijk verstelbaar.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede Noice Cancelling
  • Draadloos en bleutooth functie

Minpunten

• Geen beschermhoesje voor het vervoeren

Bart 13-04-2018

Comfortabel maar prijzige koptelefoon

Toen ik de koptelefoon in huis kreeg merkte ik dat de kwaliteit van de materialen niet zo hoog was als ik had gehoopt. De koptelefoon is gemaakt van plastic wat toch wat aan de goedkope kant aanvoelt. Het geluid is echter wel erg helder, de bass had beter gekund. Met deze koptelefoon kan je wel zonder problemen in de bus, auto of in het vliegtuig naar muziek luisteren zonder dat je ervaring wordt verstoort door ruis van buitenaf. Dit komt door de noice canceling die de koptelefoon heeft. Ook kan je voor een lange tijd luisteren zonder hem op te hoeven laden. Het lampje dat aan de voorkant zit zal voor sommigen wel vervelend zijn wanneer je bijvoorbeeld een film aan het kijken bent en dat lampje in het scherm knippert. Wat ook geen positief punt is is dat hij helaas niet opvouwbaar is. Even opvouwen en klein opbergen is dus wat lastiger dan met de meeste koptelefoons. De koptelefoon heeft wel erg fijne oorkussens die gemakkelijk om mijn oor passen. Dit zorgt voor een comfortabele ervaring voor een langdurige tijd.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aux input
  • Accuduur

Minpunten

• Niet opvouwbaar
  • Materiaal kwaliteit