Sony WI-C300 rood

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Renske 15-05-2020

Werkt helemaal niet, hij gaat terug naar de leverancier

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Werkt, geluid komt niet door, op verschillende apparaten geprobeerd niets, geen geluid.
Maakt geen connectie met telefoon en epad van anderen. Kortom, werkt niet.

William1983 17-12-2018

Sony WI-C300

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

De oordopjes zijn gemakkelijk in gebruik te nemen, even opladen en via Bluetooth verbinding zoeken. Het bereik is vrij groot mbt de afstand tussen de oordopjes en bv telefoon. Om ermee te sporten vind ik het fijn dat er geen draadverbinding nodig is, wel vind ik dat hij niet goed blijft zitten bij een wat intensievere workout. Dat komt voornamelijk dat bij bukken of springen, het kunstof gedeelte in de nek de oordopjes uit je oren trekt. Accu duur is verder top.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Accu duur
  • Sterke verbinding met apparaat

Minpunten

• Blijft met sporten niet goed zitten

Marieke B 16-11-2018

fijne oordopjes

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Ik heb zo'n enorme hekel aan flapperende snoertjes tijdens het hardlopen. Ze hinderen me in mijn ritme en ik raak er door afgeleid. Deze oordopjes maar uitgeprobeerd om te kijken of het draadloos beter gaat. Het is natuurlijk niet helemaal draadloos, maar wel veel minder draad dan de conventionele oordopjes. Alles zit erbij in het doosje. Ik heb ze eerst eens zo maar ingedaan om te proberen. Ze zitten erg lekker, en voelen comfortabel. Toen maar geprobeerd met hardlopen. Ze klapperen niet heel erg. Wel iets meer dan verwacht, Ik heb ze een aantal keer geprobeerd om zo een eerlijk oordeel te kunnen vellen. Men gaat immers niet over een nacht ijs. Dan over naar het geluid. Ze geven een erg mooi en helder geluid. Prettig om naar te luisteren. Daar gaat het immers om bij oordopjes. Ook zitten ze erg lekker tijdens het hardlopen. Ze vallen niet snel uit, blijven goed zitten en zitten dus erg comfortabel. Ik gebruik ze nu ook als ik niet hardloop. De oordopjes connecten makkelijk met mijn telefoon (samsung s8) en zijn erg makkelijk in gebruik. Ik vind ook dat de batterij erg lang mee gaat. De kleur is mooi, ik vind het niet erg om mee gezien te worden. Ik raad deze dopjes aan bij iedereen.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • batterij gaat lang mee
  • goed geluid

Ellis05 12-11-2018

Goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Deze oortjes zijn zeer gebruiksvriendelijk: de connectie met Bluetooth is snel gemaakt. Het geluid vind ik zeer goed. Wat ik minder prettig vind is het draagcomfort. Het gewichtje hangt teveel naar een kant, hierdoor vallen bij mij de oortjes snel uit tijdens het hardlopen.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Draagcomfort

Mark-20 05-11-2018

Prima bluetooth oortjes

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Ik gebruik de Sony bluetooth oortjes nu een maand en op wat minpuntjes ben ik er te spreken over. Aansluiten via Bluetooth gaat erg soepel, geen enkele problemen. De verbinding blijft en bij het opnieuw aansluiten herkent de telefoon (iphone 8) meteen de oortjes. Pasvorm is goed. De oortjes sluiten goed de oren af waardoor er veel ruis buiten blijft en het geluid duidelijk is. Een nadeel is wel het bedieningspaneeltje en het gewichtje. Het paneel zit aan de linkerkant waardoor dat iets meer aan het linkeroortje trekt. Daarnaast werken de knoppen niet echt intuitief. Het gewichtje wat achter in je nek ligt kan irritant liggen als je een jas of overhemd aanhebt.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Pasvorm

Minpunten

• Bedieningspaneel
  • Gewichtje

Yf12345 05-11-2018

Compact, comfortabel en goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

De oordopjes zijn via Bluetooth verbonden met je telefoon. De verbinding is direct gemaakt en bij mij is het nooit weggevallen. De oordopjes zitten fijn in het oor. Ik heb kleine oren, maar deze dopjes zitten heel fijn. Het geluid is goed en makkelijk zachter en harder te zetten. Ook bellen gaat super goed en men kan mij goed verstaan. Het is fijn dat je niet zon lang snoer hebt, je bent heel vrij; ook met hrdlopen en fietsen. Ik vind ze heel fijn; echt een aanrader! Zelf heb ik een iphone 7 en het aansluitstukje van oortjes in mijn telefoon is verstoord dus dit is een ideale uitkomst en ik ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Geen draad, alleen tussen je oren
  • Goed geluid
  • Comfortabel
  • Ook bellen is geen probleem

Minpunten

• Je kan niet volgende of vorige lied kiezen

JT23 04-11-2018

Goed, degelijk geluid

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Voor het eerst gebruik ik 'draadloze' oortjes en dat bevalt goed. Stabiele connectie via bluetooth valt me 100% mee. Eerste keren even wennen aan een gewichtje in je nek, maar dat went snel en dan is het een stuk comfotabeler dan een snoer dat naar je broekzak loopt en altijd in de weg zit. Batterij gaat lang mee (inplug oogt wel fragiel). Volgens boekje acht uur en binnen 2 uur is ie weer opgeladen. Verbinding met bluetooth, duurt zeven seconden en gaat soepel (alleen jammer van die blikkerige stem 'Bluetooth connected'). En dan het belangrijkste: het geluid. Dat is bij deze Sony prima. Ik had hiervoor Sennheiser en dat niveau haalt Sony niet, maar voor deze prijs is het een prima apparaat.

Pluspunten

• comfort
  • simpele bediening

Minpunten

• oogt fragiel
  • goedkope vormgeving

Thijmen 11-09-2018

goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-C300 rood

Ik heb dit product ongeveer een maand uitgeprobeert door een actie van sony. Het product beviel mij er goed vanwege het goede geluid en de goede kwaliteit. Ik heb het product wel teruggestuurd vanwege de te korte accuduur voor het vele gebruik van.

Pluspunten

• goed geluid
  • goede bluetooth
  • goede prijs/kwaliteits verhouding

Minpunten

• voor mij te korte accu