Teufel REAL Blue NC (2020) zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel REAL Blue NC (2020) zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

paulb 10-06-2021

Niet robuust bij normaal gebruik

Deze koptelefoon is niet robuust op de langere termijn. De zachte onderdelen als oorkussens en hoofdband van deze koptelefoon zijn bij normaal gebruik na 2 jaar volledig versleten. Overleg met klantenservice van Teufel levert niets op. QA/QC heeft geen belangstelling om de klacht verder technisch te onderzoeken. Klantenservice bedrijft koehandel probeert de te vervangen onderdelen tegen een gereduceerd tarief te slijten aan de klant. Voor de prijs waarop deze koptelefoon wordt aangeboden zijn betere producten te vinden.

Pluspunten

• geluid
  • NC systeem

Minpunten

• degelijkheid
  • klantenservice
  • hoofdband is niet te vervangen

Dirk© 27-09-2020

Ruststokertje

De Real Blue NC wil je alleen al voor het uiterlijk hebben. Je ziet meteen dat dit een zeer degelijk gebouwde koptelefoon is. Draag comfort is voor mij heel goed. Alleen de hoofdband blijft niet lekker op zijn plaats en verschuif iets te makkelijk, maar moet toch wat te zeuren hebben...
Het geluid dan: Zeer prettig, zowel het hoog, midden en het laag luisteren prettig, en zijn goed op elkaar afgestemd. In die zin snap ik de titel ruststoker wel, want er heerst vooral rust en detail.
Luisteren met anc geeft minder detaillering en heeft voor mij niet echt meerwaarde, maar ik wilde toch deze uitvoering hebben ipv zijn goedkopere broer zonder nc. Daarbij sluiten de oorschelpen zo goed af dat ik het niet mis.
Bekabeld luisteren echter, til deze koptelefoon naar een nog hoger niveau qua detaillering en luistergenot, vandaar een hoog cijfer.
Verbinden via blue tooth, en levensduur van de accu, het is allemaal goed, maar kan me er niet echt druk over maken, het gaat mij om het geluid.
Kortom: voor dit geld is er geen betere koptelefoon te vinden.

Pluspunten

• Geluid is zeer goed
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Blue tooth stoort icm laptop
  • Bediening oorschelp is lastig

Bart 28-02-2019

Prima koptelefoon

Prima koptelefoon. Voor 179€ gekocht. De prijs verandert regelmatig. Momenteel te koop voor 199€ met als tekst "beperkte oplage voor deze prijs", wat natuurlijk onzin is. Net als de 20 % kortingacties die ze af en toe op de website hebben,waarbij ze een dag voor de korting alle prijzen flink verhogen, maar goed dat is niets nieuws,want dat doen veel bedrijven. Ik zou het liefst een review op teufel zelf schrijven, want de site staat vol met reviews,maar het is niet mogelijk om er zelf één te plaatsen, zelfs niet als je er producten gekocht hebt. De koptelefoon is van goede kwaliteit. Erg mooi uiterlijk. Je merkt zeker verschil tussen anc aan en uit, al is deze niet zo goed als de noise cancellation van veel concurrenten. Als je ANC functie weg laat, blijft er gewoon een aardig goede koptelefoon over met een mooi design, maar een soortgelijke kwaliteit kun je krijgen voor rond de 60 a 70€ zonder ANC. De knoploze bediening op de rechteroorschelp werkt niet erg prettig. Het is even wennen en je zit er vaak naast. De 30 uur batterijduur met ANC aan en 60 uur zonder ANC gaat de koptelefoon niet halen. Ik zit op maximaal 10 uur waarbij ik beide functies afwisselend gebruik. De telefoon verbindt makkelijk en snel met bluetooth. De google functie kan handig zijn en is een leuke feature. Daarvoor moet je uiteraard wel je telefoon verbonden hebben. Een 7 is mijn eindcijfer geworden vanwege de prijs-kwaliteitverhouding voor een ANC koptelefoon met een mooi design. Maar zeker niet zo goed als de reviews op de website zeggen.

• Prima geluidskwaliteit

Minpunten

• Touchknoppen in de schelp.

Rik 17-01-2019

Teufel koptelefoon met noisecanceling

Zeer perfecte en goede koptelefoon voor weinig geld
Heb hem al reeds 1 maand in bezit
Nog steeds heel bij met dit product
Ook 2 andere producten hebben een zeer hoge
Waardering

Pluspunten

• Kwaliteit en perfecte weergave
  • Oplaadbaar via en lang te horen
  • Prima confort
  • Prijs slaat zelfs concurrent omver
  • Mooie harde opbergdoos