Teufel REAL Blue NC rood, zwart - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
rood, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel REAL Blue NC rood, zwart op Kieskeurig.nl.

Bart 28-02-2019

Prima koptelefoon

Geschreven voor: Teufel REAL Blue NC rood, zwart

Prima koptelefoon. Voor 179€ gekocht. De prijs verandert regelmatig. Momenteel te koop voor 199€ met als tekst "beperkte oplage voor deze prijs", wat natuurlijk onzin is. Net als de 20 % kortingacties die ze af en toe op de website hebben,waarbij ze een dag voor de korting alle prijzen flink verhogen, maar goed dat is niets nieuws,want dat doen veel bedrijven. Ik zou het liefst een review op teufel zelf schrijven, want de site staat vol met reviews,maar het is niet mogelijk om er zelf één te plaatsen, zelfs niet als je er producten gekocht hebt. De koptelefoon is van goede kwaliteit. Erg mooi uiterlijk. Je merkt zeker verschil tussen anc aan en uit, al is deze niet zo goed als de noise cancellation van veel concurrenten. Als je ANC functie weg laat, blijft er gewoon een aardig goede koptelefoon over met een mooi design, maar een soortgelijke kwaliteit kun je krijgen voor rond de 60 a 70€ zonder ANC. De knoploze bediening op de rechteroorschelp werkt niet erg prettig. Het is even wennen en je zit er vaak naast. De 30 uur batterijduur met ANC aan en 60 uur zonder ANC gaat de koptelefoon niet halen. Ik zit op maximaal 10 uur waarbij ik beide functies afwisselend gebruik. De telefoon verbindt makkelijk en snel met bluetooth. De google functie kan handig zijn en is een leuke feature. Daarvoor moet je uiteraard wel je telefoon verbonden hebben. Een 7 is mijn eindcijfer geworden vanwege de prijs-kwaliteitverhouding voor een ANC koptelefoon met een mooi design. Maar zeker niet zo goed als de reviews op de website zeggen.

Pluspunten

• Prima geluidskwaliteit

Minpunten

• Touchknoppen in de schelp.

Rik 17-01-2019

Teufel koptelefoon met noisecanceling

Geschreven voor: Teufel REAL Blue NC rood, zwart

Zeer perfecte en goede koptelefoon voor weinig geld
Heb hem al reeds 1 maand in bezit
Nog steeds heel bij met dit product
Ook 2 andere producten hebben een zeer hoge
Waardering

Pluspunten

• Kwaliteit en perfecte weergave
  • Oplaadbaar via en lang te horen
  • Prima confort
  • Prijs slaat zelfs concurrent omver
  • Mooie harde opbergdoos

Minpunten