Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX155AP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Nikola 04-07-2023

Waardeloos - Vermijd Sony oordopjes

Geschreven voor: Sony MDR-EX155AP

Ik vermijd Sony oordopjes. Ik heb de MDR-EX155AP, MDR-EX15AP en MDR-EX110 gekocht. Allemaal binnen een jaar kapot. Vijf setjes gekocht binnen 3,5 jaar. Alles kapot. Vaak gaat een kanaal kapot. Zelfs bij licht gebruik (ze liggen op mijn bureau voor werk). Ik sport er niet mee, ik ga er nooit mee naar buiten, ik reis er niet mee. Nogmaals: enkel op mijn bureau. En toch altijd kapot. Vermijd Sony oordopjes en zoek iets anders.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Gaat snel kapot
  • Bedrading is slecht

Amstel 09-08-2018

Mooie koptelefoon maar met minder geluid

Geschreven voor: Sony MDR-EX155AP

Normaal is de kwaliteit van Sony heel goed, zoals de playstation. Deze koptelefoon oogt zoals een Sony toestel hoort, dus mooi afgewerkt. Echter het geluid en bass is slecht, ik had eerlijk gezegd kwaliteit verwacht van Sony. Maar helaas.
Misschien dat een duurdere versie wel goed geluid en bass levert, dat weet ik helaas niet omdat ik dat niet kan aanschaffen.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt, oogt mooi
  • Blijft goed in de oor zitten

Minpunten

• geluid
  • bass
  • volume