The House of Marley UPLIFT 2.0 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de The House of Marley UPLIFT 2.0 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Walther 13-12-2018

Inmiddels een paar maanden later............

Ok gebruik deze oortjes elke dag en geen spoor van slijtage. Ook heeft de kleindochter er aan gehangen en pfff nog steeds heel. Ik ben er gelukkig mee.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Verwisselbare dopjes
  • Makkelijk te reinigen
  • Sterk snoer

Thijs 09-12-2018

Geen fan

Heb dit product denk ik nog geen 2 maanden geleden gekocht. Had eerder een ander model van house of marley en die heeft het zeker 1.5 jaar volgehouden, maar dezen houden er nu al mee op. Ze zitten bij mij niet comfortabel, maar dat kan komen omdat ik een vernauwde gehoorgang heb. Het geluidsverschil met de Smile is nauwelijks te merken. Ik zou vooral gewoon voor de House of Marley Smile gaan. Die beviel mij veel beter

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Oncomfortabel
  • Gaat snel kapot

Walther 25-08-2018

volledig en vergelijkbaar

mooi geluid en de kabel is bekleed met geweven mantel welke tevens als trekontlasting werkt; het voorkomt scherpe knikken:dus geen vroegtijdige draadbreuk
en ter aanvulling van de de vergelijking tabel:
de frequentie is 20- 20KHz en er zitten twee maten extra dopjes (kussentjes) bij.

Pluspunten

• geweven kabelbekleding
  • extra 2 maten oordopjes erbij

Minpunten

• geen volumeregeling (gezien de prijs geen minpunt)