Bose QuietComfort 35 II zwart - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Johnny 21-01-2018

Wow, wow en nog eens WOW!

Als muziekliefhebber moet je deze koptelefoon hebben, de bass is geweldig en het lijkt net of je in de club bent. Het is echt een geweldige koptelefoon en heb nog nooit eerder zo’n gaaf geluid gehoord. Ik kocht hem in de winter dus het zijn tevens ook heerlijke oorwarmers. Als je in de trein zit of ergens anders heb je geen last van mensen die praten, of kinderen die schreeuwen, je hoort niks meer. Soms wel irritant want als iemand je wat vraagt hoor je het niet.

De accu gaat ook echt lang mee, ik luister zeker een paar uur per dag muziek en dan kan ik hem zeker 3 dagen gebruiken. Het opladen duurt ook niet lang. Voordat ik hem had aangeschaft vond ik de prijs aan de hoge kant, echter na hem een dag in huis te hebben gehad is hij elke euro waard. Minpuntje vind ik is dat je er niet mee kunt hardlopen.

Pluspunten

• Goede bass
  • Goede volume
  • Kraakhelder geluid
  • Creme de la creme onder de koptelefoons
  • Geen gekrijs van kinderen om je heen

Minpunten

• Lastig tijdens hardlopen met zweet
  • Als mensen tegen je praten hoor je niks

Erik de koe 16-11-2017

Geweldige koptelefoon

Ik heb deze koptelefoon nu een maandje ongeveer.

Ik wou graag een goeie koptelefoon voor tijdens het sporten. Daar is die zeker geschikt voor tenzij ik ga hardlopen dan is de koptelefoon heel warm.

Verder is doordat de koptelefoon geen snoor heeft perfect om lekker bewegelijk te zijn.
Heb hem dan ook tijden het fietsen vaak op.

Ook het geluid is zeker goed. En wil zo hard dat het niet goed voor je oren is. Maar als je hem op een normaal volume hebt dan heb je een lekkere bas en de rest ook gewoon goed.

Zoek je een goede comfortabelle koptelefoon dan zou ik deze zeker aanraden.

Pluspunten

• Draadloos
  • Dikke bass
  • Comfortabel

Robertus 13-11-2017

Waar je ook bent; rust met een knopje!

Kinderlijk eenvoudig met een professioneel resultaat. Zo zou ik de QC35 samenvatten. Deze koptelefoon is bekend van eerdere versies en dan zeker onder de frequent flyers. Deze versie heeft bluetooth en is daarmee meer geschikt voor de personen op de grond (het ontbreekt ook aan een vliegtuigstekker). Het voornaamste (waar Bose ook om bekend staat) is de ruisonderdrukking, maar de engels term is beter: noise cancelling. Het haalt namelijk (in combinatie met het goed laten klinken van muziek) zoveel omgevingsgeluid weg, bijzonder! Niet alleen de ruis of zoemende geluiden maar ik merkte dat pratende mensen zelf grotendeels onverstaanbaar waren.

De app installeren en firmware updaten is een eitje van een cent. Daarna kun je los en stap je een eigen wereld in als je de muziek aanzet. Ik heb hem lopend, fietsend en op de werkvloer geprobeerd en ik moet zeggen dat bij alle 3 de situaties de QC35 meer dan goed functioneerde. Zoveel geluid valt weg, bizar! Tussen de verschillende niveaus zit verschil alleen is dit pas goed te merken als je bijvoorbeeld onderweg bent. Dan is de hoge NC teveel en merk je wel erg weinig van wat er om je heen gebeurt, dan is de lage een uitkomst hoewel je dan ook wel iets aan geluidskwaliteit inlevert vind ik.

De bediening spreekt voor zich en daarbij is de instructie in de app erg duidelijk. Het was leuk geweest als Bose al wel de Google-Assistant-knop zo flexibel had gemaakt zodat je er Siri mee kunt bedienen. De batterijduur is goed genoeg voor een bluetooth headset. Het zou leuk zijn als je de app ook de mogelijkheid zou hebben om de hoge, mid en lage tonen te regelen. Nu is het niveau al bepaald maar laten we eerlijk zijn; Bose heeft ervaring en het klinkt erg goed gebalanceerd. Geen overheersende tonen, top.

Jammer genoeg is de bijgeleverde kabel niet heel lang (1 meter) en daarna heb je bij oude apparaten (in mijn geval een platenspeler) niet heel veel mogelijkheden dan dichtbij gaan zitten. De opberghoes is ruim genoeg om er in ieder geval een 2m kabel in te doen. Het is namelijk wel een koptelefoon van bijna 380 euro en dan is een beetje luxe niet overbodig. 1 meter is handig voor hardlopers maar met een koptelefoon van dit bedrag ga je niet sporten, deze koester je.

Pluspunten

• Ruisonderdrukking is super
  • 3 niveau's ruisonderdrukking
  • Belmogelijkheid werkt super

• Ingepakt vrij groot
  • Gaat niet op pauze bij afzetten

jeroen1704 11-11-2017

Geweldige noice cancelling en passieve geluidsdemping

Zeer prettige koptelefoon met fijn draagcomfort, zeer goede geluidsdemping (zowel passief als actief). De meerdere noice-canceling standen zijn makkelijk in gebruik maar in de praktijk niet vaak van toepassing. Bellen met de koptelefoon gaat feilloos, inkomende oproepen worden duidelijk aangekondigd, goede geluidskwaliteit aan beide kanten van de lijn.
Koptelefoon is wellicht aan de dure kant maar is het geld waard. Voorheen de QC25 in gebruik gehad en hoewel die moeilijk te evenaren was bieden de toegevoegde knoppen en de draadloze bluetooth connectie zeer veel extra gebruiksgemak en vrijheid.
Dikke aanrader dus!

Pluspunten

• Bedieningsknoppen
  • Bluetooth bereik
  • Bellen

Joost 14-11-2017

Een no nonsense kwaliteitskoptelefoon

Een ontzettend fijne koptelefoon, ideaal als je je dagelijks in rumoerige ruimtes bevindt en wenst om jezelf even af te kunnen sluiten van de omgeving. Voor mij was dat vooral buitenshuis in het openbaar vervoer en tijdens de studie. De noise cancelling werkt fantastisch, en laat je in alle stilte genieten van muziek of andere media. Hoewel het geluid out-of-the-box soms wat beter in balans had kunnen, was dit met wat simpele EQ-tuning tot de perfectie in te stellen. Wie een degelijke draadloze koptelefoon zoekt, mét Noise Cancelling, Google Assistant en een geweldige accuduur is met de QC-II aan het juiste adres.

Pluspunten

• Noise Cancelling
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Geen USB-C
  • Mist soms wat dynamiek

Frank 13-11-2017

Geweldige noise-cancellation

Noice cancelling is super
Ik heb de bose koptelefoon nu al 1 week en ik ben er zeer tevreden mee.

Het geluid is helder en heeft een mooie bas. Ook is de noise cancelling heel makkelijk. Ik hoor gewoon niks meer van mijn omgeving. Verder heb ik de koptelefoon voor langere periodes op en hij begint nooit te vervelen. Hij zit heel lekker en de oorkussens zijn heel zacht.

De accu gaat ook redelijk lang mee voor een koptelefoon met noise cancelling. Het opladen gaat ook redelijk snel. Het usb kabeltjes is alleen veel te kort wat erbij zit. Ook is de manier van koppelen met een bluetooth device heel makkelijk.

Als je muziek met kabeltje wilt luisteren moet je ook de koptelefoon aanzetten. Ik weet niet zeker of de noise cancelling dan werkt of niet maar als je hem niet aan zet, is het geluid heel zacht en vlak. Dit is wel een nadeel want hierdoor gaat je accu volgens mij sneller leeg.

De koptelefoon komt ook met een handig opberg tasje. Hij is gemaakt van een hard materiaal waardoor hij niet ingedeukt kan raken. De koptelefoon is dus heel goed beschermt en je heb een apart vakje waar je je kabeltje in op kan bergen. Extra handig dus.

Pluspunten

• Accuduur
  • Vormgeving
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Soms lastig met verbinding van telefoon

Wolf19 13-11-2017

Super koptelefoon

De Bose QC35II is simpelweg een fantastische koptelefoon. De verpakking waarin hij wordt geleverd voelt degelijk aan. Dan kan je nog zo'n goed product hebben, maar als de doos slecht uitgedacht is vind ik dat altijd wel jammer. Hij wordt geleverd met een korte Micro-USB kabel en een 3.5 naar 3.5mm jack. Dit zodat je ook apparaten die niet over bluetooth beschikken kunt gebruiken.
De koptelefoon voelt stevig aan, en heeft genoeg flexibiliteit waardoor hij erg comfortabel is. De hoofdband is zacht genoeg. Ook de earcups zijn erg zacht. Helaas krijg ik wel warme oren bij het dragen van de koptelefoon.
Het geluid is fantastisch. Sinds ik de koptelefoon heb begin ik mij te ergeren aan andere audioproducten die niet zulke hoge kwaliteit geluid weergeven.

De bluetooth verbinding vind ik niet fantastisch. Deze wil soms wat haperen, ook op afstanden van minder dan 10 meter.

Al met al een zeer degelijk product met alleen een te hoge prijs.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid

Minpunten

• Warme oren

janwillem 13-11-2017

Kwalitatief goede headphone

Ik heb dit product nu een aantal weken en ben erg onder de indruk van de noise cancelling en de geluidskwaliteit. Het is een dure headphone maar je krijgt er echt wat voor terug. Hij gaat lang mee en is erg gebruiksvriendelijk. Het design is niet super bijzonder maar gewoon prima degelijk.

Pluspunten

• batterijduur
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• prijs

Yoni 12-11-2017

Alsof je in het concertgebouw zit!

Vier weken heb ik deze bose mogen testen. Wat een geweldige ervaring. Je hebt geluid en je hebt geluid.. bose weet er het beste van te maken. De klanken zijn zo mooi dat je weg droomt. Zeker t danken aan de noise cancellation! De accu gaat bijzonder lang mee en is zo opgeladen. Zonder geluid hoef je nooit vaak of lang te zitten. Bellen met deze bose is eveneens geweldig. Bel vaak op de fiets en nu voor het eerst had de andere kant geen last van weer en wind. Bose blijft gewoon een geweldig merk!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • accu
  • gebruiksgemak

Minpunten

• omvang
  • blijft wel een investering :)

JorisMartens 11-11-2017

Ontzettend goede klank

Ik heb dit product inmiddels al een aantal weken in huis en ben er heel erg tevreden over. Het geluid klinkt ontzettend goed en met noise cancelling aan valt de buitenwereld ver weg, hierdoor kun je volop genieten van je muziek! Je kunt ook meerdere apparaten tegelijk koppelen waardoor je bijvoorbeeld je laptop en je telefoon kunt kopppelen, zodat je snel kunt wisselen wanneer je gebeld wordt.
Met weinig knoppen is de koptelefoon heel goed te bedienen. Het enige wat me wel opviel is dat je de koptelefoon wel kunt opvouwen maar in opgevouwen toestand toch nog vrij groot is om mee te nemen en dus niet heel makkelijk om mee te nemen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Noise cancelling

Minpunten

• Groot om mee te nemen

Kelgod 11-11-2017

Geweldige headphones

1 van de beste headphones die ooit heb mogen gebruiken comfort geluid batterij perfect voor een bluetooth headphone

Pluspunten

• Batterij
  • Comfort

Marc Hermans 10-11-2017

Geweldige koptelefoon

De Bose QuitComfort II is een geweldige koptelefoon. Hij valt in het wat duurdere spectrum, maar is zijn prijs zeker waard. Wanneer je de koptelefoon voor het eerst op je hoofd zet weet je gelijk dat je de goede keuze hebt gemaakt. Het is onwerkelijk stil om je heen. Zelfs zo stil dat je hersenen er een beetje van schrikken. Als je vervolgens een nummer aanzet komt er een geweldig geluid uit. Je hoort muziekinstrumenten in je favoriete nummers die je nog nooit hebt gehoord. Aangezien je geen achtergrondgeluiden hoort lijkt het alsof je in een concertzaal zit waar je rondom wordt bevangen door de muziek. De batterijduur is goed, het design erg fraai en het gebruik is erg makkelijk. Er wordt gepromoot met de voice assistent van Google, maar deze is helaas niet beschikbaar voor de Iphone. Enige minpuntje maar verder een geniale koptelefoon.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Batterijduur

Minpunten

• Gesproken instructies

WinLeongX 10-11-2017

Blokkeer de wereld en leef in je eigen muziekparadijs

De hoofdtelefoon heeft een uitstekende ruisonderdrukking. Het heeft ook een uitstekend draadloos Bluetooth-geluid en snelle connectiviteit met alle apparaten waarop ik het heb geprobeerd (iPhone 7, Samsung Galaxy S7 Edge, Microsoft Laptop). Het ontwerp is super comfortabel en je kunt het lange uren dragen zonder dat het te zwaar aanvoelt. Daarnaast wordt op uw telefoon ook de resterende hoeveelheid batterij weergegeven. De levensduur van de batterij gaat zeker rond 40 uur zonder op te laden en het laadt behoorlijk snel. Als de batterij dood gaat, kunt u de hoofdtelefoon nog steeds gebruiken met een AUX-kabel. Met betrekking tot de belopties op uw telefoon, geeft de hoofdtelefoon aan wie u belt (zelfs via WhatsApp) via het spraaksysteem en de microfoonkwaliteit is goed. De stem assistent werkte heel goed met zowel Siri als met Google Assistant. Ten slotte wordt de hoofdtelefoon geleverd met een beschermende hoes die stevig en handig is om mee te reizen.

Pluspunten

• Uitstekende ruisonderdrukking
  • Werkt met Siri en Google Assistant
  • Nog gebruikbaar als batterij dood gaat

Minpunten

• Knop functies werken niet met alle apparaten

RolfM 09-11-2017

Goede koptelefoon die zijn belofte waarmaakt

Door de ruisonderdrukking van deze Bose heb ik deze koptelefoon gekozen om tijdens mijn werk periodes mij te kunnen afsluiten van de omgevingsdiscussies (kantoortuin). Daarbij was geluidskwaliteit ook belangrijk. Met deze Bose heb ik nu inderdaad een goede koptelefoon die goede muziekbeleving geeft en mij af kan sluiten van het rumoer. Met de 3 standen kan je ook nog variëren in hoe goed je je wil afsluiten van de buitenwereld, erg prettig.

Ik ben zelf geen muziekfanatiekeling, maar ik heb piano- en basloopjes ontdekt die ik eerder niet hoorde in muziek. Ik luister via mijn telefoon naar Spotify of streaming radio en ben positief verrast door deze kleine dingen in de muziek die ik nu ontdekt heb. De bas is wel wat aanwezig, maar ik vind het niet storend.

Het volume en mute zijn eveneens met knoppen aan de andere kant te bedienen. De reactie op de knoppen is snel.

De koptelefoon is niet zwaar op je hoofd en voelt dus niet drukkend aan, dat had ik bij mijn ouder koptelefoon wel. De kussens zitten zacht om de oren en in de periodes van 1-1,5 uur die ik de koptelefoon per keer draag, valt de warmte ontwikkeling van de oren erg mee.

Het koppelen aan mijn telefoon (iPhone7) ging eenvoudig via BlueTooth. De app van Bose biedt nog enkele extra functies, maar die heb ik verder niet echt gebruikt. Wel kwam de app zelf met de update voor de software van de koptelefoon. Het bijwerken van de software werkt eenvoudig, de app download dit automatisch en daarna duurt het een paar minuten om te installeren.

De opbergdoos is stijlvol. De koptelefoon past er goed in, dus niet alleen in de initiële verpakking waar ik altijd last van heb bij dit soort dingen. Het labeltje toont hoe de koptelefoon er in moet.

Klein minpuntje die ik nu heb kunnen ontdekken tijdens de 3 weken dat ik hem heb is de lengte van het oplaadsnoertje. Heb voor het opladen maar een langere kabel van iets anders gebruikt. En dat je tijdens het opladen via USB niet via de BlueTooth naar de muziek kan blijven luisteren. Dat laatste vond ik jammer. Maar gelukkig hoef je hem niet zo vaak op te laden.

Verder ben ik erg tevreden met de koptelefoon!

Al met al erg blij met de aanschaf van de koptelefoon.

Pluspunten

• muziekbeleving
  • batterijduur
  • ruisonderdrukking
  • comfort

Minpunten

• iets aanwezige bas
  • oplaadsnoertje
  • Muziek streamen tijdens opladen werkt niet

Lucas M 09-11-2017

Hoofdtelefoons, maar dan uitgedacht

Ik wilde de hoofdtelefoons van Bose graag hebben, want Bose staat voor kwaliteit. Ik verwachtte een mooi product, met noise cancelling, goed werkende bluetooth, maar had twijfels over de mogelijkheden tot bellen en accuduur.

Het is beter dan verwacht. De accu gaat erg lang mee, en anders heb je de aux kabel als optie. De noise cancelling werkt al passief, maar met de mode op hoog is het helemaal erg stil.

Bellen werkt verbazingwekkend goed. Ik liep bij Amsterdam centraal bij het drukste oversteekplaats en ondanks alle herrie was ik aan de telefoon prima te horen. Heb niemand over drukte gehoord (en meerdere keren op die plek gebeld).

De bediening is erg intuïtief, ik had al gelijk door hoe het allemaal werkte. Als je de app download geven ze je alsnog even een korte uitleg,anders besef je misschien niet hoeveel je ermee kan.

De Bose qc 35 ik heeft echt alles, het werkt perfect, zit perfect en doet alles wat je hoopte, en nog net een beetje meer. Ik ben er helemaal mee in de wolken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Functies
  • Geluidskwaliteit

bilal Hussain 09-11-2017

bijna perfect

de product was perfect. de geluid was goed het zit lekker het is met bluetooth en met draad. en het ziet er mooi en duur uit. maar de probleem is dat je niet te zien krijt als de accu leeg is die van mij gaf niet eens een rode licht aan pas toen ik dacht aan dat het leeg was en in de lader stopte toen pas deed hij het weer. dus moest het zelf uitzoeken wat de probleem was.

Pluspunten

• accu
  • zit lekker
  • geluid is perfect

Minpunten

• je krijt niet rte zien als het leeg is

Denise B 08-11-2017

Beste koptelefoon op de markt!

De Bose quiet comfort heb ik nu 4 weken in huis. Na het lezen van wat reviews en het imago van Bose in het algemeen bracht me toch tot de aanschaf van deze koptelefoon.

De geluidskwaliteit van de quiet comfort is echt bizar goed voor het formaat van de koptelefoon. De hoge tonen zijn helder en bereiken nooit hun eind. De lage tonen vullen het geheel mooi aan door zacht maar wel diep te klinken. De tonen overschaduwen elkaar nooit en de koptelefoon klinkt hierdoor altijd perfect in balans. Er is geen genre wat de quiet comfort niet ligt.

De noise-cancelling is misschien nog wel de meest opvallende functie van deze koptelefoon. Want dit is echt een feature waar geen enkele andere koptelefoon ook maar enigszins bij in de buurt komt. De noise-cancelling is zo goed dat ongeacht of je in een volle trein staat of in een lawaaierig vliegtuig zit je niks maar dan ook niks van omgevingsgeluiden hoort. Hierdoor kan je nog meer genieten van je favoriete muziek en hoeft je het geluid ook niet zo hard te zetten, wat ook nog is ten goede komt van de gezondheid van je oren. Mocht zich nou een situatie voordoen dat je toch wat omgevingsgeluid wilt horen dan kent de koptelefoon nog 2 andere standen namelijk: Noise cancelling deels aan of volledig uit. Persoonlijk staat hij bij mij altijd op maximaal omdat het zo ontzettend fijn is maar het is altijd fijn om het te kunnen uitzetten als het echt moet.

De koptelefoon zit extreem zacht, sluit mooi aan rondom de oren en is extreem licht. Dit alles zorgt er voor dat je compleet vergeet dat je een koptelefoon op je hoofd hebt zitten na een kwartier luisteren. Dit komt erg van pas als je in het vliegtuig zit maar ook tijdens het sporten. De koptelefoon gaat geen kant op en zal nooit bezwarend aanvoelen.

De bluetooth functie is erg handig, verbindt snel en maakt het mogelijk om met meerdere apparaten tegelijk verbonden te zijn. De bluetooth is zo snel dat er geen vertraging te zien is met het kijken van films.

Wat betreft de batterij duur ben ik ook meer dan tevreden. Slechts 1 keer opladen, meerdere uren per dag muziek luisteren en series kijken en toch dagen meegaan, daar ben ik pas echt van onder de indruk!

De hoofdtelefoon voelt sterk aan en is van hoogwaardige materialen gemaakt. Dankzij het vele aluminium is de koptelefoon flexibel en toch sterk. Het enige onderdeel wat ietwat kwetsbaar aan kan voelen (zeker voor vrouwen met oorbellen) zijn de oorkussens. Door de beperkte dikte zijn ze extreem zacht maar dit maakt ze ook gevoelig voor scheurtjes door de slotjes van oorbellen. ik weet overigens niet of dit echt gebeurd omdat het nog niet is voorgekomen bij mij, maar na het gebruik van een paar weken doet het wel aanvoelen dat het hier gevoelig voor kan zijn.

Kort samengevat is dit echt de allerbeste koptelefoon die ik ooit heb gebruikt. Het geluid is kraak helder (zoals we gewend zijn van Bose) het draagcomfort is meer dan comfortabel en de duurzaamheid voelt erg goed aan. Een koptelefoon die nog heel wat uren gebruikt gaat worden en waar ik erg veel plezier aan ga beleven!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Bluetooth
  • Noise-Cancelling

Kamran Babaei 07-11-2017

Het perfecte reismaatje

Ik heb de QuietComfort 35 II inmiddels drie weken in gebruik. en ben zeer tevreden over de headphone.

RUISONDERDRUKKING
Wat me opvalt is dat de ruisonderdrukking meer dan beter is dan die van de concurrentie terwijl de geluidskwaliteit net zo goed is als zonder het gebruik van ruisonderdrukking. Dit viel me vooral op in het vliegtuig. Ik zat naast de motor, en hoorde geen enkele omgevingsgeluid. KNAP!

GELUIDSKWALITEIT
De gelduiskwaliteit is erg goed, vooral als je kijkt naar de aanschafprijs. Ik hoor alle hoge tonen helder, en de bass weergave is erg goed en op niveau van de concurrentie in dezelfde prijsklasse.

BOUWKWALITEIT
De bouwkwaliteit is goed, maar omdat er zoveel plastic is gebruikt ziet de headphone er minder chique uit dan bijv. headphones van B&O.

COMFORT
De comfort is perfect. Ik kan uren muziek luisteren zonder last te hebben van de headphone.

Pluspunten

• Ruisonderdrukking
  • Comfort
  • Geluidskwaliteit
  • Beschermhoes

Minpunten

• Plastic

Pietjuh 06-11-2017

In stilte genieten

Noice cancelling was voor mij een onbekend begrip waar ik nimmer aandacht aan besteedde bij het kopen van een koptelefoon of oortjes.
Ik gebruik deze hoofdzakelijk bij het bekijken van t.v.-programma's als andere gezinsleden iets anders willen zien of als ik ongestoord muziek wil luisteren. Dat ongestoorde ging me redelijk goed af tot ik kennis maakte met NC van de Bose koptelefoon. Knopje NC aan en de wereld om me heen viel compleet weg. Wat een genot en wat een stilte. Ook het geluid is wat je van Bose gewend ben. Vol en helder. Ik kan niet meer zonder novice cancelling.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Noice cancelling werkt super

Jochem 06-11-2017

Fantastische noise cancelling!

Echt een fantastische koptelefoon de Bose QC35 II! Hij zit meteen goed, niet zwaar, geen druk op je hoofd, fijne kussens. Kortom heel comfortabel.

Ik heb hem gekocht om geconcentreerd te kunnen werken en dat gaat echt super. De noise cancelling houdt heel veel geluid tegen. Bellende collega’s hoor je bijna niet meer en de airco valt helemaal weg. In het vliegtuig kon ik echt ontspannen: van de motor, airco en gesprekken van mensen heb je geen last meer. Ik gebruik hem nu een paar weken en hij hoort al echt bij mijn standaarduitrusting

Het design is niet opvallend en de koptelefoon is niet zo groot. Vind ik wel zo fijn op kantoor. Dat er een hard case bij zit is een pluspunt. De bediening met de Bose app is eenvoudig en werkt prima.

Het geluid is gewoon goed voor op kantoor. De koptelefoon past de EQ aan naar de hoogte van het volume (bijvoorbeeld meer bas bij laag volume en minder bas bij hoog volume) en dat werkt heel prettig! Je kunt bovendien met de audiokabel de koptelefoon ook direct op je device of stereo aansluiten: krijg je nog beter geluid.

Het enige nadeel is de prijs, maar dat is snel vergeten als je hem eenmaal hebt gebruikt…

Pluspunten

• noise cancelling
  • comfortabel
  • volumeafhankelijke EQ

Minpunten

• prijs?