Philips SHB4805DC/00 zwart - Reviews

gesloten

Patrick 27-11-2017
  • Product gekregen

Strak en licht

Voor de eerste keer gebruik ik een bluetooth koptelefoon.
Het is vooral om binnenshuis met Smartphone te gebruiken terwijl rest van gezin naar tv kijkt :-)
De SHB4805 is strak en vederlicht
Koppeling met Iphone gebeurde heel vlotjes.
De handleiding is heel duidelijk en alles wijst zichzelf uit.
De bedieningsknoppen zijn makkelijk te bedienen.
Na 4 dagen gebruik met telkens ongeveer 1 1/2 uur nog steeds geen problemen met batterij.
Goede audio-kwaliteit.
Superblij met deze koptelefoon.

Pluspunten

• Licht
  • Bediening
Geschreven voor: Philips SHB4805DC/00 zwart

Andy 08-11-2017

Review Flite koptelefoon

De koptelefoon is zeer gebruiksvriendelijk. Toen ik hem uit de verpakking haalde, kon ik hem makkelijk in gebruik nemen zonder daarvoor de handleiding te moeten gebruiken. Je kan dus zeggen dat het gebruik van de koptelefoon heel natuurlijk en logisch aanvoelt.
Toen ik de koptelefoon voor het eerst gebruikte, viel mij meteen op dat het geluid heel kwaliteitsvol is en dat het buitenstaande geluid nog hoorbaar was maar zeker niet stoorde tijdens het luisteren naar mijn muziek.
Zo heb ik de koptelefoon gebruikt tijdens het lopen en viel mij op dat ik altijd een zeer goed geluid had van mijn muziek maar dat het verkeer toch nog hoorbaar was op de achtergrond zonder dat dit stoorde. Ook was het duidelijk dat de koptelefoon tijdens het sporten zeer stabiel op mijn hoofd bleef zitten. Ik moest dus niet constant mijn koptelefoon terug goed zetten.
Ik heb de koptelefoon ook gebruikt tijdens het poetsen van het huis. Ook hier stoorde het geluid van de stofzuiger niet en was de muziek altijd zeer goed hoorbaar en kwaliteitsvol. Bovendien blijkt het bluetooth bereik van de koptelefoon zeer groot te zijn. Ik had mijn smartphone ergens neergelegd en ik had over het hele huis een zeer goede connectie via bluetooth zonder ook maar op één plek een slechtere geluidskwaliteit te hebben.
Als ik toch één minpuntje kan opwerpen aan de koptelefoon is het zijn design. Een koptelefoon is voor mij een accessoire dat opvallender mag zijn. Hier had het dan ook iets meer kleur in gebracht worden. Dit is echter mijn persoonlijke voorkeur en in totaal ben ik zeer tevreden over deze koptelefoon. Ik zou deze koptelefoon aanraden aan vrienden/kennissen die op zoek zijn naar een goede koptelefoon.

Pluspunten

• Uitstekend bereik met bluetooth
  • Kwaliteit van geluid

Minpunten

Geschreven voor: Philips SHB4805DC/00 zwart