JBL Free wit

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Free wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Kieskeurig 24-02-2020

troep

Geschreven voor: JBL Free wit

na de 2e week doorverkocht. hij pairde niet altijd even vlekkeloos, geluid was echt matig, persoon aan de telefoon kon mij niet altijd even goed horen.

er zijn andere betere producten zoals de Raycon.

commerciele bekende producten zijn niet altijd het beste! kijk gewoon even verder en gebruik je geld wijselijk.

soms is meer geld uitgeven beter.

Pluspunten

• design

Minpunten

• troep
  • niet te doen

miq 06-11-2019

Probleem tijdens een telefoongesprek

Geschreven voor: JBL Free wit

tijdens het bellen doet alleen mijn rechteroortje bij wie nog meer? ondertussen een manier gevonden om de storing aan het linkeroortje op te lossen. dit is te vinden op Youtube.

Pluspunten

• design
  • pasvorm
  • batterijduur

Minpunten

• storingen
  • tijdens het bellen doet alleen het rechteroortje
  • geen bass, mager geluid

Rory 10-07-2019

Waardeloos

Geschreven voor: JBL Free zwart

Dopjes doen het goed. Geluid is prima. 1e set heb ik terug moeten sturen ivm het niet laden van de dopjes. 2e set werkt. Maar de batterij loopt leeg dus als je ze weinig gebruikt zijn ze altijd leeg als je ze pakt: vandaar waardeloos!

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Leeg lopen van accu

Kees 15-04-2019

Prima doppen

Geschreven voor: JBL Free zwart

Prima doppen goed geluid, geen probleem met sporten blijven keurig zitten.goede pasvorm een aanrader.

Pluspunten

• Gewoon goed
  • Uren lang muziek

RG 05-04-2019

Super leuk product

Geschreven voor: JBL Free zwart

Ik ben ontzettend blij met het feit dat ik geen gerommel meer heb met de draadjes die ieder keer in de knoop raken en tijdens fietsen ook soms spontaan het volgende nummer afspeelt.
Bij ING rentepunten gekocht voor een lekker prijsje. Een mooi design met een handig opbergdoosje, probeert direct contact te maken wanneer je ze eruit haalt, druk op het rechteroortje (knop) en het start automatisch je muziek, druk op het linkeroortje (knop) en het speelt je volgende nummer af. Ook te gebruiken als draadloos headset.
Ze zitten bij mij iig prima in de oren en krijg niet het gevoel dat ze eruit willen vallen, wat betreft het bas geluid is het wel prima aanwezig maar het volume moet hiervoor iets hoger en zeker buitenshuis hoor je de bas met een lage volume niet goed genoeg.
Wanneer je uitgeluisterd bent zet je de oordopjes weer in het oplaaddoosje en schakelt het direct je muziek uit, hierbij lichten een serie led op ter indicatie hoeveel capaciteit er nog in zit.
Ik heb laatst wel gehad dat het batterijtje van m'n linkeroortje leeg was maar de rechter nog niet, dat was dan wel ook na flink wat uurtjes muziek geluisterd te hebben. Het oplaadkabeltje die je erbij krijgt is tevens wel erg kort.
Ik heb iig niet het gevoel dat ik een miskoop heb gedaan ben er juist erg blij mee.

Pluspunten

• Geen gedoe met draadjes die in de knoop zitten
  • Muziek start wanneer je op de start knop druk
  • Makkelijk skippen met een druk op ander knopje
  • Handig opbergdoosje
  • Lekker bas geluid

Minpunten

• Onderbreekt soms het geluid van een seconde
  • Beetje hard drukken om te starten of skippen
  • Afstand mob. en sets mogen niet al te groot zijn

RG 12-05-2019

Klein aanvulling op m'n review hierboven, het onderbreken van het geluid komt kennelijk doordat ik nu een wat goedkopere smartphone heb (GM5+) dat meestal in mijn achter broekzak zit, plaats ik de smartphone bijvoorbeeld in mijn binnen jaszak heb ik er geen last van. Met een iets duurdere smartphone (Nokia Lumia) is het probleem totaal niet aanwezig. B.t.w. ik ben nog steeds erg blij met m'n nieuwe setje en zou m'n reviewscore nu wel een 8 geven.

Ingo 29-01-2019

Prima oortjes !!!

Geschreven voor: JBL Free zwart

Ik vind het prima oortjes , heb wel eerst een avond moeten uitvogelen hoe ze het beste zitten ( welke maat sleeve’s ). Daarna geen problemen meer, zelfs met hardlopen blijven ze zitten. Al moet ik dan wel zeggen dat de linker ietwat rammelt in mijn oor , maar niet storend.
Kan me niet vinden met de vorige reviews betreffende het geluid.
Deze dingen hebben echt wel een diepe bas en klinken alles behalve schel.
Misschien hadden deze reviewers ze niet goed in !!!

Pluspunten

• Goed geluid ( ook bas)
  • Blijven goed zitten
  • Makkelijk laden in doosje ( tot 4 x )

Minpunten

• Doosje misschien wat aan de grote kant
  • Geen volume regeling

Emily 21-11-2018

Blijft niet goed zitten, slecht geluid, geen bas, zwaar.

Geschreven voor: JBL Free zwart

Oordopjes zijn zwaar, schel geluid, geen bas, blijft niet goed zitten in oor.
Bediening is niet confortable.

Minpunten

• Slecht schel geluid, ik hoor geen bas.
  • Valt uit oor, blijf niet goed zitten.
  • Voelt zwaar.

Marco 19-09-2018

Waardeloze set oordoppen

Geschreven voor: JBL Free zwart

Wat een irritante set doppen. Als ze het doen dat zijn ze redelijk goed en daarmee bedoel ik dat de bas weergave te wensen overlaat. Maar het meest irritante is dat ze onderling geen stabiele verbinding hebben. Dus dan doet de linker oordop het wel dan weer niet... meest irritant!

Minpunten

• verbinding onderling
  • laag weergave
  • geen volumeregeling