De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Inspire 700 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene 10-09-2018

regelrechte tegevaller

Geschreven voor: JBL Inspire 700 blauw

Gekocht voor onderweg, geen hoge eisen aan de muziek. Echter na een half uur luisteren was de kwaliteit ronduit slecht. blikkerig, geen bass. Absoluut niet JBL waardig. Ik heb meerdere producten van JBL en die voldoen prima, maar dit is een blamage. Gelukkig binnen een paar uur terug kunnen brengen, anders was het 64,-- weg gegooid geld.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slechte geluidskwaliteit
  • niet prettig koordje

Tinus 29-12-2017

Matig geluid

Geschreven voor: JBL Inspire 700

Handige powerbank erbij. Helaas zit er maar een oplaadkoordje bij van zo’n 20 cm.
Doet wat hij moet doen en ziet mooi uit. Of 2 smartphones tegelijk echt werkt moet ik nog testen
Een heel groot nadeel is het slechte geluid bij muziek luisteren. De equalizer vakje iPhone kan wat aanpassingen doen maar ik had er meer van verwacht.
Ik heb hem op advies van verkoper gekocht. Je mag bij mediamarkt geen oortjes testen of ruilen als je hem gebruikt heb. Bereid je dus beter voor dan ik heb gedaan voordat je een oortje koopt

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Kwaliteit geluid bij muziek